logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Dyrektor Marketingu Mediamarktsaturn Polska

  PR 12.05.2020, przeczytano 1192 razy

Z początkiem maja do MediaMarktSaturn Polska dołączyła Anna Tutak-Kordyl, która objęła stanowisko Dyrektor Marketingu. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci MediaMarkt na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-dyrektor-marketingu-mediamarktsaturn-polska,386976,artykul.html

Anna Tutak-Kordyl posiada bogate doświadczenie w różnych obszarach marketingu, które zdobyła w trakcie swojej ponad 20-letniej współpracy z największymi markami w Polsce i za granicą, odpowiadając za budowę i wdrażanie strategii marketingowych firm na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do MediaMarktSaturn Polska Anna Tutak-Kordyl kierowała zespołami w przedsiębiorstwach z obszaru Food&Beverages czy Retail, takich jak Procter& Gamble, Pepsi Cola, Tchibo czy Colian. Zasiadała w zarządach spółek prywatnych oraz publicznych, była członkiem Rad Nadzorczych m.in. Sokołów S.A. i posiada kwalifikacje formalne w tym zakresie. Anna Tutak-Kordyl jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), które działa na rzecz budowania, promowania i propagowania idei Interim Management. Nowa Dyrektor Marketingu sieci MediaMarkt to ekspert w zakresie strategii cenowej, zarządzania kategoriami, a także Consumer and Shopper Insights.

- Naszym celem jest dalszy rozwój wielokanałowego modelu sprzedaży koncentrując się na wzmacnianiu custromer experience oraz budowaniu wartości produktów i marek. Dzięki temu umacniamy pozycję MediaMarkt na polskim rynku. Dynamiczny wzrost firmy możliwy jest dzięki zaangażowaniu i intensywnej pracy całego naszego zespołu. Wierzymy, że firmę tworzą ludzie, dlatego bardzo cieszymy się, że do rodziny MediaMarkt dołącza tak doświadczona osoba, jak Anna Tutak-Kordyl. Jesteśmy przekonani, że jej wiedza i kompetencje pomogą nam w realizacji naszych ambitnych planów biznesowych. – mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.

Źródło: MediaMarktSaturn Polska

www.mediamarktsaturn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764