logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Dyrektor Marketingu Mediamarktsaturn Polska

  PR 12.05.2020, przeczytano 1167 razy

Z początkiem maja do MediaMarktSaturn Polska dołączyła Anna Tutak-Kordyl, która objęła stanowisko Dyrektor Marketingu. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci MediaMarkt na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-dyrektor-marketingu-mediamarktsaturn-polska,386976,artykul.html

Anna Tutak-Kordyl posiada bogate doświadczenie w różnych obszarach marketingu, które zdobyła w trakcie swojej ponad 20-letniej współpracy z największymi markami w Polsce i za granicą, odpowiadając za budowę i wdrażanie strategii marketingowych firm na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do MediaMarktSaturn Polska Anna Tutak-Kordyl kierowała zespołami w przedsiębiorstwach z obszaru Food&Beverages czy Retail, takich jak Procter& Gamble, Pepsi Cola, Tchibo czy Colian. Zasiadała w zarządach spółek prywatnych oraz publicznych, była członkiem Rad Nadzorczych m.in. Sokołów S.A. i posiada kwalifikacje formalne w tym zakresie. Anna Tutak-Kordyl jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), które działa na rzecz budowania, promowania i propagowania idei Interim Management. Nowa Dyrektor Marketingu sieci MediaMarkt to ekspert w zakresie strategii cenowej, zarządzania kategoriami, a także Consumer and Shopper Insights.

- Naszym celem jest dalszy rozwój wielokanałowego modelu sprzedaży koncentrując się na wzmacnianiu custromer experience oraz budowaniu wartości produktów i marek. Dzięki temu umacniamy pozycję MediaMarkt na polskim rynku. Dynamiczny wzrost firmy możliwy jest dzięki zaangażowaniu i intensywnej pracy całego naszego zespołu. Wierzymy, że firmę tworzą ludzie, dlatego bardzo cieszymy się, że do rodziny MediaMarkt dołącza tak doświadczona osoba, jak Anna Tutak-Kordyl. Jesteśmy przekonani, że jej wiedza i kompetencje pomogą nam w realizacji naszych ambitnych planów biznesowych. – mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.

Źródło: MediaMarktSaturn Polska

www.mediamarktsaturn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764