logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa dyrektor w Pionie Wydawniczym WP

  PR 03.11.2017, przeczytano 506 razy

Katarzyn Szpor została dyrektorem ds. strategii wydawniczej Wirtualnej Polski. To nowoutworzone stanowisko, podlegać będzie wiceprezesowi ds. wydawniczych, Tomaszowi Machale.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-dyrektor-w-pionie-wydawniczym-wp-,34349,artykul.html

Z uznaniem obserwuję rozmach, z jakim Wirtualna Polska wdraża kolejne nowatorskie projekty. Świetni ludzie, odważne pomysły– nie mam wątpliwości, że WP jest liderem innowacji wydawniczych w Polsce. Cieszę się, że na najbliższe miesiące mogę dołączyć do zespołu, jako interim dyrektor ds. strategii. To ciekawe, ambitne zadanie”- mówi Katarzyna Szpor.

Katarzyna Szpor w branży internetowej pracuje od ponad 10 lat. Zaczynała, jako redaktor w portalu Gazeta.pl. Potem kolejno pełniła tam funkcje koordynatora projektów, szefa social media i społeczności.  W latach 2013-2015 była zastępcą dyrektora zarządzającego portalu naTemat.pl. Od 2015 roku pracowała, jako konsultant z największymi wydawcami w kraju. Jest absolwentką lingwistyki stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764