logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa edycja kampanii reklamowej Oranżady Hellena

  PR 13.03.2019, przeczytano 176 razy

11 marca br. Oranżada Hellena startuje z nową edycją telewizyjnej kampanii reklamowej „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Twarzą marki Oranżada Hellena jest niezmiennie Kuba Wojewódzki.  Gwiazdy, które także wezmą udział w kampanii to Michał Szpak, Czesław Mozil i Bartosz Kurek. Działania wizerunkowo-sprzedażowe w TV dopełnia zakrojony na szeroką skalę pakiet aktywności marki w Internecie i punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-edycja-kampanii-reklamowej-oranzady-hellena,381622,artykul.html

W ramach kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie” zaplanowano emisję 10-sekundowych spotów reklamowych. Od 11 marca o 15 czerwca br. będą one emitowane w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN i stacjach tematycznych). Równolegle prowadzone będą aktywności w kanałach social media: Facebook, YouTube i Instagram. Przewidziano również wsparcie reklamowe w prasie branżowej.

Stawiając na szeroką rozpoznawalność marka Oranżada Hellena konsekwentnie realizuje działania wokół claimu „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Oranżadę o kultowym landrynkowym smaku polecają zatem znane i lubiane postaci. Głos Kuby Wojewódzkiego, który od 2016 r. jest twarzą marki, jak również głosy Czesława Mozila i Michała Szpaka usłyszymy w reklamie ponownie. Gwiazdą, która dołączyła do projektu w bieżącej edycji jest Bartosz Kurek, Mistrz Świata 2018 w siatkówce. Ciekawa konwencja spotów z silnym brandingiem kolorystycznym zawiera również odręczną rekomendację Oranżady Hellena oraz autograf gwiazdy.

Marka przewidziała spójne z reklamą wsparcie w punktach sprzedaży. Silna ekspozycja produktów w sklepach została dodatkowo wzmocniona materiałami POS: plakatami, folderami i wobblerami.

Producentem spotów jest Studio Filmowe M5. Koncept i kreację przygotowała agencja GonnaBe. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative Media Warszawa. Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

Metryczka kampanii:

  • Termin: 11.03.2019 – 15.06.2019
  • Hasło kampanii: Cudze chwalicie, swego nie znacie
  • Klient: Colian(Hellena)
  • Media: TV, Internet, materiały POSM
  • Kreacja: Agencja GonnaBe
  • Produkcja: Studio Filmowe M5
  • Dom mediowy: Initiative Media Warszawa

Źródło: Kolterman Media Communications

www.kolterman.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764