logo
WIADOMOŚCI

Nowa edycja rocznika Book of Lists już na rynku

Mateusz Zawiślak  PR 13.09.2017, przeczytano 423 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku pojawiło się już najnowsze wydanie rocznika „Book of Lists”, największego opracowania biznesowego o charakterze rankingowym w Polsce. Publikacja stanowi polsko-angielski przewodnik po polskim biznesie i gospodarce. Od ponad dwudziestu lat jest skutecznym narzędziem pracy dla działów sprzedaży, marketingu oraz firm poszukujących partnerów biznesowych wśród największych graczy na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-edycja-rocznika-book-of-lists-juz-na-rynku,33705,artykul.html

W nowym wydaniu ujętych zostało ponad 1000 firm z różnych sektorów gospodarki typu B2B w podziale na liczne kategorie: usługi finansowe, usługi dla firm, budownictwo i nieruchomości, motoryzacja i transport, edukacja, informatyka i telekomunikacja, turystyka i wypoczynek, gospodarka i przemysł. Szczegółowe informacje finansowe i statystyczne zostały przedstawione w postaci list oraz zestawień. Dodatkowo, wszystkie dane zostały uszeregowane według charakterystycznych kryteriów dla konkretnej branży, takich jak: przychody, projekty czy oferowane usługi.

Rocznik skierowany jest do inwestorów, kadry zarządzającej w polskich i zagranicznych firmach, dyrektorów oraz menedżerów różnych szczebli, pracowników działów sprzedaży, marketingu, firm konsultingowych, a także przedstawicieli organizacji biznesowych, ambasad i konsulatów zagranicznych w Polsce. Jego dystrybucja obejmuje najważniejsze wydarzenia gospodarczo-ekonomiczne w kraju i za granicą. Można go kupić poprzez wydawnictwo, w tym w prenumeracie z innymi tytułami wchodzącymi w skład Warsaw Business Journal Group.

Wydanie publikacji uświetniła uroczysta gala wieczorna „Book of Lists 2017”, która odbyła się 12 września 2017 r. w Restauracji Amber Room w Warszawie. Podczas uroczystości przyznane zostały certyfikaty za zajęcie pierwszych miejsc w poszczególnych rankingach, a także wyróżnienia oraz nagrody specjalne.

Morten Lindholm, wydawca i redaktor naczelny grupy Warsaw Business Journal, wręczył nagrody specjalne Spotlight Awards. Statuetki za dotychczasowe osiągnięcia na polskim rynku otrzymały dwie firmy. Kancelaria prawna Kochański Zięba & Partners sp.k. została doceniona za bycie wiodącą firmą doradczą w obszarze fuzji i przejęć, natomiast firma HILL International za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w branży doradztwa budowlanego. Nagrodami Lifetime Achievement 2017/2018 za całokształt działalności uhonorowane zostały spółki Kuehne + Nagel oraz GHELAMCO Poland.

Galę poprowadziła dziennikarka i prezenterka Beata Tadla oraz wydawca i redaktor naczelny Warsaw Business Journal, Morten Lindholm. Na uroczystości pojawiło się wiele osobistości świata biznesu.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.
 
sobota 21.07.2018, 86 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone