logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa edycja rocznika Book of Lists już na rynku

  PR 13.09.2017, przeczytano 957 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku pojawiło się już najnowsze wydanie rocznika „Book of Lists”, największego opracowania biznesowego o charakterze rankingowym w Polsce. Publikacja stanowi polsko-angielski przewodnik po polskim biznesie i gospodarce. Od ponad dwudziestu lat jest skutecznym narzędziem pracy dla działów sprzedaży, marketingu oraz firm poszukujących partnerów biznesowych wśród największych graczy na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-edycja-rocznika-book-of-lists-juz-na-rynku,33705,artykul.html

W nowym wydaniu ujętych zostało ponad 1000 firm z różnych sektorów gospodarki typu B2B w podziale na liczne kategorie: usługi finansowe, usługi dla firm, budownictwo i nieruchomości, motoryzacja i transport, edukacja, informatyka i telekomunikacja, turystyka i wypoczynek, gospodarka i przemysł. Szczegółowe informacje finansowe i statystyczne zostały przedstawione w postaci list oraz zestawień. Dodatkowo, wszystkie dane zostały uszeregowane według charakterystycznych kryteriów dla konkretnej branży, takich jak: przychody, projekty czy oferowane usługi.

Rocznik skierowany jest do inwestorów, kadry zarządzającej w polskich i zagranicznych firmach, dyrektorów oraz menedżerów różnych szczebli, pracowników działów sprzedaży, marketingu, firm konsultingowych, a także przedstawicieli organizacji biznesowych, ambasad i konsulatów zagranicznych w Polsce. Jego dystrybucja obejmuje najważniejsze wydarzenia gospodarczo-ekonomiczne w kraju i za granicą. Można go kupić poprzez wydawnictwo, w tym w prenumeracie z innymi tytułami wchodzącymi w skład Warsaw Business Journal Group.

Wydanie publikacji uświetniła uroczysta gala wieczorna „Book of Lists 2017”, która odbyła się 12 września 2017 r. w Restauracji Amber Room w Warszawie. Podczas uroczystości przyznane zostały certyfikaty za zajęcie pierwszych miejsc w poszczególnych rankingach, a także wyróżnienia oraz nagrody specjalne.

Morten Lindholm, wydawca i redaktor naczelny grupy Warsaw Business Journal, wręczył nagrody specjalne Spotlight Awards. Statuetki za dotychczasowe osiągnięcia na polskim rynku otrzymały dwie firmy. Kancelaria prawna Kochański Zięba & Partners sp.k. została doceniona za bycie wiodącą firmą doradczą w obszarze fuzji i przejęć, natomiast firma HILL International za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w branży doradztwa budowlanego. Nagrodami Lifetime Achievement 2017/2018 za całokształt działalności uhonorowane zostały spółki Kuehne + Nagel oraz GHELAMCO Poland.

Galę poprowadziła dziennikarka i prezenterka Beata Tadla oraz wydawca i redaktor naczelny Warsaw Business Journal, Morten Lindholm. Na uroczystości pojawiło się wiele osobistości świata biznesu.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764