logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa energia w Agencji Reklamowej S4

  PR 23.01.2020, przeczytano 1316 razy
ilustracjastrzałka

W nowy rok Agencja Reklamowa S4 wchodzi z zastrzykiem świeżej energii, wiedzy i doświadczenia. Do zespołu dołączają trzy nowe osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-energia-w-agencji-reklamowej-s4,385418,artykul.html

Łukasz Machejek objął w S4 stanowisko Senior Project Managera. Z zarządzaniem projektami związany jest od blisko 5 lat. W tym czasie współpracował m.in. z takimi markami jak: kapitalni.org, Eurocash, Flugger, Velvet czy Union Investment. W S4 będzie odpowiadał za współpracę zarówno ze stałymi Klientami agencji jak i pozyskiwanie nowych.

Natalia Białek została zatrudniona w S4 na stanowisku Account Executive. Wcześniej pracowała w firmie Chili Studio Reklamy, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie klienta, konstruowanie ofert sprzedażowych i koordynowanie zamówień. Na obecnym stanowisku dołączy do zespołu zarządzanego przez Magdalenę Czaczkowską i zajmie się obsługą stałych Klientów agencji.

Stanowisko Senior Copywriter objęła Elżbieta Łapczyńska, która pracowała wcześniej m.in. w agencjach SoInteractive i Schulz Brand Friendly oraz… S4. Po krótkiej przerwie, podczas której zdobywała nowe doświadczenia w agencji New Amsterdam, ponowie zasiliła zespół S4.

- Nasze motto „challenge accepted” to jasna informacja dla klientów, że jesteśmy w stanie podjąć każde wyzwanie z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Z pomocą Eli, Łukasza i Natalii jesteśmy jeszcze silniejsi i gotowi na nowe projekty, które przyniesie ten rok – mówi Norbert Wawro, Prezes Agencji Reklamowej S4.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764