logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa fasada Galerii Mokotów

  PR 18.06.2020, przeczytano 3058 razy
ilustracja

Wizytówka Galerii Mokotów w postaci wejścia głównego i fasady zyskała nowy wygląd. Z końcem maja odsłonięto strukturalną, szklaną fasadę, która została zaprojektowana przez biuro architektoniczne IMB Asymetria oraz APMD. Dzięki rewitalizacji ten strategiczny punkt biznesowej części Warszawy zyskał nie tylko estetyczny wygląd, ale również pozytywnie wpłynął na komfort Klientów i Pracowników Galerii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-fasada-galerii-mokotow,387458,artykul.html

Prace nad rewitalizacją wejścia głównego oraz rotundy Galerii Mokotów rozpoczęły się w drugiej połowie 2019 roku i trwały do maja 2020 roku. Założenie udoskonalenia wejścia głównego, fasady i tzw. rotundy to kolejne działanie właściciela i zarządcy obiektu – Unibail-Rodamco-Westfield, które ma na celu poprawę infrastruktury miejskiej, w myśl polityki firmy „Better Places 2030”. Firma od lat inwestuje w komfort Klientów i Pracowników. 7 lat temu oddano do użytkowania nową strefę gastronomiczną Grand Kitchen, a następnie w 2016r. w przestrzeni Galerii powstał oryginalny koncept The Designer Gallery nawiązujący do ulic handlowych z modowych stolic świata.

ilustracjastrzałka

- Renowacja wejścia głównego Galerii Mokotów znacząco wpływa na estetykę całego ronda, przy którym zlokalizowana jest Galeria oraz tej części Służewca Przemysłowego. Unibail-Rodamco-Westfield ze względu na odpowiedzialny charakter działań zmierzających do rozwoju rynku, podejmuje tego typu inwestycje, by zapewnić najwyższy komfort użytkowania oraz pozytywnie wpłynąć na walory estetyczne przestrzeni lokalnej. – komentuje Anthony Vesin, Dyrektor Galerii Mokotów.

ilustracjastrzałka

Nowe wejście główne Galerii Mokotów ma szklaną fasadę, gdzie dominują szlachetne barwy, jasno i ciemnoszare kolory otoki oraz okładzina z czarnych paneli. Strukturalna fasada koresponduje z sąsiadującymi budynkami biurowymi, dzięki czemu naturalnie wkomponowała się w tę dzielnicę Warszawy. Specjalnie zaprojektowany front to kluczowy element zmodernizowanego portalu wejściowego, do którego wstawiono drzwi obrotowe, zapewniając tym samym komfort komunikacyjny i cieplny Klientom oraz Najemcom zlokalizowanym wokół wejścia.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Galeria Mokotów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764