logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa generacja drukarek UV Pegasus na wrześniowych targach poligraficznych

  PR 06.09.2019, przeczytano 544 razy

Już we wrześniu na targach poligraficznych firma Via Color zaprezentuje nową generację drukarek UV Pegasus. Tym razem firma postawiła na wysoką jakość połączoną z maksymalną prostotą działania sprzętu. Urządzenia ma wyróżniać łatwość obsługi oraz dedykowane wsparcie techniczne, dzięki czemu praca z drukarkami będzie prosta i przyjemna dla każdego. Ze względu na jakość poprzednich wersji można śmiało przypuszczać, że zapowiada się prawdziwy hit.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-generacja-drukarek-uv-pegasus-na-wrzesniowych-targach-poligraficznych,383877,artykul.html

W portfolio firmy Via Color znajdują się obecnie trzy świetne drukarki UV z serii Pegasus. Już niedługo dołączą do nich kolejne, skierowane do początkujących osób. Ich głównym wyróżnikiem będzie niezwykle intuicyjna obsługa, dzięki czemu z drukiem poradzi sobie każdy, w tym również osoby bez doświadczenia. To głównie z myślą o nich powstała nowa generacja. A dodatkowo, firma oferuje wsparcie techniczne służące pomocą w przypadku jakichkolwiek problemów.

Drukarki UV Pegasus przyjazne użytkownikowi

Seria drukarek UV Pegasus pozwala na przygotowanie wydruków w wysokiej jakości i o niezwykłej trwałości. W zależności od modelu, urządzenia umożliwiają drukowanie na różnych powierzchniach, takich jak długopisy, etui, ceramika, metal czy drewno. Via Color dołożył starań, aby najnowsze modele były tak samo funkcjonalne, a przy tym przyjazne niedoświadczonym użytkownikom, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z takimi urządzeniami.

- Nawet osoba, która nigdy nie korzystała z takich urządzeń, będzie umiała je obsługiwać. Chcemy jak najbardziej ułatwić pracę z naszymi drukarkami także tym firmom, które wcześniej nie działały na takim polu. Wyszliśmy więc naprzeciw oczekiwaniom nowych klientów i uruchomiliśmy specjalną usługę dla tych, którzy potrzebują szkolenia z przygotowywania plików graficznych. - mówi Kacper Ragus, product manager Via Color.

Sprawniejszy proces wdrażania do obsługi urządzeń

Nowe drukarki UV Pegasus zostały zaprojektowane z myślą o jak najbardziej intuicyjnej obsłudze. Dzięki temu osoby dopiero rozpoczynające pracę z takimi urządzeniami potrzebują jedynie krótkiego wprowadzenia, aby poznać ich funkcje. Po takim przeszkoleniu mogą od razu zacząć wykonywać swoje obowiązki. Proces wdrożenia ułatwia interfejs urządzenia oraz programów zaprojektowany tak, aby był jak najbardziej przejrzysty dla każdego użytkownika.

Via Color wychodzi naprzeciw nowym Klientom

- Zgłasza się do nas coraz więcej osób, które wcześniej nie miały do czynienia z obsługą urządzeń takich jak drukarki UV. Chcieliby jednak rozwinąć swój biznes w nowym kierunku, postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw ich potrzebom. Stawiamy sobie za cel pomoc naszym klientom w odnoszeniu sukcesów na rynku, a także wspierać ich w rozwoju własnych firm. Dlatego właśnie uważamy, że współpraca nie zaczyna się w momencie zakupu urządzenia, ale z chwilą instalacji drukarki - dodaje Kacper Ragus. Wcale nie trzeba więc być ekspertem, a z odpowiednim sprzętem oraz technicznym wsparciem wszystko jest możliwe.

Źródło: Via Color Sp. z o.o.


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: PegasusUSA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764