Marka Fiat Professional prezentuje na rynku europejskim Nowe Ducato, najnowszą wersję bestsellera Fiata, który wprowadza liczne nowości, by sprostać nowym oczekiwaniom Klientów, oferując im jeszcze więcej technologii, większą efektywność i wartość.
Wychodząc od innowacyjnego wyposażenia właśnie, agencja Leo Burnett zrealizowała międzynarodową kampanię emitowaną w telewizji, radiu, internecie i prasie, pod hasłem „Nowa generacja w pracy".
Od kilku dni nadawany jest ciekawy spot reklamowy, poświęcony wszystkim tym którzy, dzięki swojej pracy udostępniają technologie, z których korzystamy na co dzień: na przykład, kładąc przewody umożliwiające komunikowanie się za pośrednictwem e-maili, lub pracując na niesamowitych wysokościach na wiatrakach prądotwórczych, starając się, by wiatr mógł przekształcić się w prąd oświetlający nasze domy. Ludzie ci, dzięki swojemu wysiłkowi i profesjonalizmowi, pracując dla lepszej przyszłości, zasługują na dostęp do coraz nowszych technologii, większą efektywność i większą wartość: to właśnie to, co obiecuje im i czego dotrzymuje Nowy Fiat Ducato.
Poruszający różne tematy i nakręcony przez Maki'ego Gherzi dla producenta Bedeschifilm spot reklamowy kończy się hasłem kampanii - „Nowa generacja w pracy" - które rozsławia pracę tych profesjonalistów oraz przeznaczonego dla nich nowego Fiata Ducato.
Źródło: Fiat Auto Poland S.A.