logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa generacja pracuje i reklamuje Fiata Ducato

  PR 04.07.2014, przeczytano 1034 razy
ilustracja

Marka Fiat Professional prezentuje na rynku europejskim Nowe Ducato, najnowszą wersję bestsellera Fiata, który wprowadza liczne nowości, by sprostać nowym oczekiwaniom Klientów, oferując im jeszcze więcej technologii, większą efektywność i wartość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-generacja-pracuje-i-reklamuje-fiata-ducato,22108,artykul.html

Wychodząc od innowacyjnego wyposażenia właśnie, agencja Leo Burnett zrealizowała międzynarodową kampanię emitowaną w telewizji, radiu, internecie i prasie, pod hasłem „Nowa generacja w pracy".

Od kilku dni nadawany jest ciekawy spot reklamowy, poświęcony wszystkim tym którzy, dzięki swojej pracy udostępniają technologie, z których korzystamy na co dzień: na przykład, kładąc przewody umożliwiające komunikowanie się za pośrednictwem e-maili, lub pracując na niesamowitych wysokościach na wiatrakach prądotwórczych, starając się, by wiatr mógł przekształcić się w prąd oświetlający nasze domy. Ludzie ci, dzięki swojemu wysiłkowi i profesjonalizmowi, pracując dla lepszej przyszłości, zasługują na dostęp do coraz nowszych technologii, większą efektywność i większą wartość: to właśnie to, co obiecuje im i czego dotrzymuje Nowy Fiat Ducato.

Poruszający różne tematy i nakręcony przez Maki'ego Gherzi dla producenta Bedeschifilm spot reklamowy kończy się hasłem kampanii - „Nowa generacja w pracy" - które rozsławia pracę tych profesjonalistów oraz przeznaczonego dla nich nowego Fiata Ducato.

Źródło: Fiat Auto Poland S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktualizacje wprowadzają udoskonalenia funkcji rejestracji obrazu i rozszerzają obsługę rozwiązania Camera Authenticity Solution.
Green Day z Antalis na targach Rema Days
Ekologiczne rozwiązania w handlu detalicznym: inspirujące panele, eksperci branży oraz praktyczne wskazówki, jak wdrażać strategie ESG i eco materiały w biznesie. Wydarzenie Green Day odbędzie się 30 stycznia 2025 roku w godzinach 10:00 – 16:00 na targach Rema Days.
Nuda i bezpieczni Kierowcy w kampanii Link4
Startuje nowa kampania marketingowa LINK4, w której ubezpieczyciel apeluje do kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na niższej składce, bo LINK4 chce nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest...
Energa wspiera Arkę Gdynia na drodze do ekstraklasy
W rundzie wiosennej 2025 oraz całym sezonie 2025/2026 piłkarze gdyńskiej Arki grać będą z logiem Energi na przodzie koszulek. To efekt podpisania nowej umowy pomiędzy Energą a najbardziej utytułowanym w Gdyni piłkarskim klubem.
Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764