logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Gratka.pl

  PR 28.09.2024, przeczytano 187 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Morizon-Gratka odsłoniła 18 września br. zupełnie nową wersję serwisu Gratka.pl. W serwisie zastosowane zostały rozwiązania, które są rewolucyjne na rynku nieruchomości w Polsce. Nowa platforma nie tylko ułatwia znalezienie idealnego miejsca do życia, ale także czyni cały proces poszukiwań przyjemniejszym i bardziej intuicyjnym. Zmianom towarzyszyło opracowanie nowego logotypu i identyfikacji wizualnej marki. Uruchomienie nowego serwisu wspierane jest zasięgową kampanią reklamową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-gratka.pl,405856,artykul.html

- W Gratce rozumiemy, że poszukiwanie wymarzonego mieszkania czy domu to jedno z największych życiowych wyzwań, które niesie zarówno ekscytację, jak i stres. Dlatego naszą misją jest uproszczenie tego procesu, aby nabywca mógł skupić się na marzeniach, a nie na trudnościach. Naszym celem jest, aby Gratka.pl była najbardziej uporządkowaną i przejrzystą bazą ofert na rynku. W nowym serwisie wprowadziliśmy szereg zaawansowanych funkcji, które ułatwiają nawigację i proces poszukiwania nieruchomości – mówi Łukasz Szymak, Prezes Zarządu Grupy Morizon – Gratka Sp. z o.o.

Nowa Gratka.pl zbliża się jeszcze bardziej do potrzeb osób poszukujących wymarzonej nieruchomości. Pomoże im w tym konwersacyjny Asystent AI, który uczy się i rozumie oczekiwania nabywców. W jego rolę wciela się wirtualny piesek, jako brand hero i jednocześnie przyjazny pomocnik. Dzięki zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji ułatwia wyłowienie z setek ofert tych najlepiej dopasowanych. Zapewnia także wsparcie eksperckie dostarczając bieżących danych rynkowych, takie jak m.in. średnie ceny nieruchomości czy szacowane koszty kredytu.

Potencjalnych nabywców wspierają również rozbudowane interaktywne mapy z danymi o okolicy. Jedna umożliwia znalezienie nieruchomości z poziomu całej oferty serwisu, natomiast druga dostarcza szczegółowych informacji o atutach lokalizacji konkretnej oferty, m.in. usługach, szkołach, transporcie publicznym i wielu innych aspektach mających kluczowe znaczenie przy wyborze miejsca zamieszkania. Informuje również o innych kwestiach mających wpływ na komfort życia, takich jak m.in.: pobliskich terenach zielonych, średnim poziomie hałasu czy planach inwestycyjnych w okolicy. Dzięki temu łatwiej można ocenić, czy dana lokalizacja naprawdę odpowiadać będzie potrzebom i stylowi życia.

Nowa Gratka.pl to rozbudowana baza szczegółowo opisanych ofert nieruchomości z największą wśród wiodących serwisów liczbą ogłoszeń zagranicznych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych algorytmów oszczędza czas związany z poszukiwaniami. Oprócz nieruchomości z rynku wtórnego została uruchomiona także nowa sekcja dedykowana dla rynku pierwotnego.

Nowy serwis Gratka.pl to także łatwość w obsłudze. Przejrzysty interfejs, intuicyjne filtry wyszukiwania oraz szybki dostęp do kontaktu z ogłoszeniodawcą sprawiają, że cały proces przebiega płynnie i bez komplikacji. Zainteresowana osoba może natychmiast skontaktować się z ogłoszeniodawcą, aby uzyskać więcej informacji lub umówić się na oglądanie nieruchomości.

Uruchomienie nowego serwisu Gratka.pl wspierane jest intensywną kampanią reklamową pod hasłem „Masz szczęście! Gratka sprzyja szukającym”. Kampania obejmie działania digitalowe, promocję w Internecie oraz mediach społecznościowych, a także szeroką aktywność PR-ową. 

Rewolucyjnym zmianom funkcjonalności serwisu towarzyszyło również opracowanie nowej identyfikacji wizualnej. Nowe logo Gratka.pl wyróżnia koralowa czerwień, a odważną kolorystykę dopełnia błękit. Sygnet marki kształtem nawiązuje do breloka do kluczy oraz pinezki na wirtualnej mapie. Za opracowanie strategii i brand visual odpowiedzialne były dwie agencje: CPC Brand Consultants i Brand New Attitude. Za koncept kreatywny i realizację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Freundschaft.

Gratka.pl nieustannie dąży do tego, by być na czele innowacji w branży ogłoszeniowej, oferując użytkownikom najnowsze technologie i narzędzia, które ułatwiają podejmowanie ważnych decyzji związanych z nieruchomościami. Dzięki wprowadzonym zmianom, serwis zwiększa swoją funkcjonalność, czyniąc proces poszukiwania, kupna lub wynajmu nieruchomości szybszym i bardziej intuicyjnym.

Grupa Morizon-Gratka jest wydawcą serwisów Morizon.pl, Gratka.pl i Noweinwestycje.pl; jest częścią grupy kapitałowej Grupa Ringier Axel Springer Polska AG ("GRASPAG") - jednej z największych grup medialnych w Europie. Spółki z grupy GRASPAG w Polsce to wydawcy serwisów takich, jak: Onet.pl, Business Insider, Forbes, Newsweek, Fakt czy Noizz. Morizon.pl to jeden z największych serwisów z ogłoszeniami nieruchomości w Polsce. Gratka.pl to wiodąca marka działająca w segmencie omni-category, od ponad 20 lat ciesząca się popularnością wśród użytkowników zainteresowanych ogłoszeniami z kategorii nieruchomości i motoryzacja.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB
Gazeta.pl od lat kładzie duży nacisk na dziennikarstwo dotyczące zmiany klimatu, podejmując współpracę z licznymi ekspertami w tej dziedzinie. Teraz redakcja portalu połączyła siły z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) – wiodącą i największą w Polsce instytucją badawczo-pomiarową, odpowiedzialną za osłonę...
Sztuka rodzenia - w październiku w TVN Style
Polskie porodówki skrywają niejedną tajemnicę! W październikowe wieczory zajrzymy do czterech szpitali, aby podejrzeć pracę personelu medycznego, który wspiera rodzące na każdym etapie. „Sztuka rodzenia” to opowieść o tym, jak na świecie witane jest nowe życie i jak niesamowite historie dzieją się każdego dnia na polskich porodówkach. Przyjrzymy...
Rocktober Fest na urodziny Eska ROCK
Z okazji swoich 20. urodzin Eska ROCK organizuje kolejną edycję akcji Roctober Fest. Przez cały październik stacja będzie świętować na antenie, a wielkim finałem będzie koncert dla słuchaczy w warszawskim klubie Progresja.
 Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołącza do zespołu Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego wideopodcastu „Co to będzie”, od października pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
Grupa ZPR Media z dwiema kulinarnymi ofertami sprzedażowymi
Grupa ZPR Media wprowadziła do oferty sprzedażowej dwa pakiety handlowe związane z tematyką kulinarną: „Pakiet Audiokulinarny” związany z nową książką, programem radiowym i podcastami Pawła Lorocha oraz „Gotuj z pomysłem” obejmujący świadczenia przy programach szefa kuchni Michała Molendy w Radiu ESKA2 i w serwisie Beszamel.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764