logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi

  PR 22.06.2018, przeczytano 1198 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział Mitsubishi Motors we współpracy z agencją Juice.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-gwiazda-w-miescie---polska-kampania-przedstawicielstwa-mitsubishi,36992,artykul.html

Model reklamowany jest za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu - telewizji, VOD, prasy, radia oraz internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media. W ramach Filmowej Stolicy Lata  reklamy Mitsubishi Space Star pojawią się w Kinie Samochodowym Mitsubishi przed wszystkimi projekcjami w całej Warszawie. Aby jeszcze bardziej podkreślić miejski charakter auta zaplanowano mural na ulicy Koszykowej, naprzeciwko popularnej w mieście Hali Koszyki, który namalowany zostanie przez firmę Good Looking Studio. Z przeznaczeniem dla mediów społecznościowych marki zostały wyprodukowane dwie sesje zdjęciowe we współpracy z fotografem Pawłem Poręckim.

- Kampanię Mitsubishi Space Star postanowiliśmy przygotować sami od początku. Dzięki zastosowaniu bardzo popularnego stylu pochodzącego z japońskich filmów animowanych anime wierzymy, iż nasza kampania będzie oryginalna i zauważalna wśród dość typowych reklam motoryzacyjnych w Polsce - mówi Łukasz Wójcik, pomysłodawca kampanii oraz dyrektor marketingu i PR polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Kampania reklamowa Mitsubishi Space Star została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część odbywała się w telewizji w pierwszej połowie czerwca i wykorzystywała wszystkie stacje główne oraz tematyczne, dopasowane do grypy docelowej. Drugi etap wiąże się z obecnością na platformach video z portfolio TV (TVN, Ipla, TVP) oraz największych polskich portalach i sieciach reklamowych. Jednocześnie komunikacja odbywała się w radio, w ogólnopolskich stacjach z grupy Radia Zet, RMF i Agora Sieć. Z kampanią wiąże się stała obecność na największych portalach: Onet i WP.

W ramach kampanii na samochodzie prasowym, testowanym przez dziennikarzy, pojawił się wzór okleiny, który nawiązuje do kampanii i japońskiego miasta.

Nie zapominając o charakterystyce mediów społecznościowych firma Mitsubishi Motors Polska wyprodukowała dwie sesje zdjęciowe, z których jedna ukazuje model Space Star w warunkach miejskich, w znanych warszawskich miejscach, druga natomiast nawiązuje do podróży i dobrej zabawy w wakacje.

Pomysłodawcą spotu reklamowego i dyrektorem kreatywnym jest Łukasz Wójcik, który na co dzień piastuje stanowisko dyrektora marketingu i PR firmy MMC Car Poland, generalnego przedstawiciela marki Mitsubishi Motors na polskim rynku. Za produkcję i animację spotu reklamowego odpowiada agencja Juice we współpracy z rysownikiem Przemkiem Widłem oraz rysownikiem Michałem Dziekanem. Za udźwiękowienie spotu odpowiada Michał "Jurgen" Jaroszewicz (Juice Sound). Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Starcom, a materiały do Internetu przygotowała agencja Digital Sunset.

Za materiały do kampanii w mediach społecznościowych odpowiadają Kinga Lisowska i Monika Kozłowska (MMC Car Poland), we współpracy z fotografem Pawłem Poręckim i producentem Paweł Kuczyński-Gensler oraz agencją social media, Today.

Źródło: Mitsubishi Motors

www.mitsubishi-motors.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764