logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi

  PR 22.06.2018, przeczytano 1195 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział Mitsubishi Motors we współpracy z agencją Juice.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-gwiazda-w-miescie---polska-kampania-przedstawicielstwa-mitsubishi,36992,artykul.html

Model reklamowany jest za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu - telewizji, VOD, prasy, radia oraz internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media. W ramach Filmowej Stolicy Lata  reklamy Mitsubishi Space Star pojawią się w Kinie Samochodowym Mitsubishi przed wszystkimi projekcjami w całej Warszawie. Aby jeszcze bardziej podkreślić miejski charakter auta zaplanowano mural na ulicy Koszykowej, naprzeciwko popularnej w mieście Hali Koszyki, który namalowany zostanie przez firmę Good Looking Studio. Z przeznaczeniem dla mediów społecznościowych marki zostały wyprodukowane dwie sesje zdjęciowe we współpracy z fotografem Pawłem Poręckim.

- Kampanię Mitsubishi Space Star postanowiliśmy przygotować sami od początku. Dzięki zastosowaniu bardzo popularnego stylu pochodzącego z japońskich filmów animowanych anime wierzymy, iż nasza kampania będzie oryginalna i zauważalna wśród dość typowych reklam motoryzacyjnych w Polsce - mówi Łukasz Wójcik, pomysłodawca kampanii oraz dyrektor marketingu i PR polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Kampania reklamowa Mitsubishi Space Star została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część odbywała się w telewizji w pierwszej połowie czerwca i wykorzystywała wszystkie stacje główne oraz tematyczne, dopasowane do grypy docelowej. Drugi etap wiąże się z obecnością na platformach video z portfolio TV (TVN, Ipla, TVP) oraz największych polskich portalach i sieciach reklamowych. Jednocześnie komunikacja odbywała się w radio, w ogólnopolskich stacjach z grupy Radia Zet, RMF i Agora Sieć. Z kampanią wiąże się stała obecność na największych portalach: Onet i WP.

W ramach kampanii na samochodzie prasowym, testowanym przez dziennikarzy, pojawił się wzór okleiny, który nawiązuje do kampanii i japońskiego miasta.

Nie zapominając o charakterystyce mediów społecznościowych firma Mitsubishi Motors Polska wyprodukowała dwie sesje zdjęciowe, z których jedna ukazuje model Space Star w warunkach miejskich, w znanych warszawskich miejscach, druga natomiast nawiązuje do podróży i dobrej zabawy w wakacje.

Pomysłodawcą spotu reklamowego i dyrektorem kreatywnym jest Łukasz Wójcik, który na co dzień piastuje stanowisko dyrektora marketingu i PR firmy MMC Car Poland, generalnego przedstawiciela marki Mitsubishi Motors na polskim rynku. Za produkcję i animację spotu reklamowego odpowiada agencja Juice we współpracy z rysownikiem Przemkiem Widłem oraz rysownikiem Michałem Dziekanem. Za udźwiękowienie spotu odpowiada Michał "Jurgen" Jaroszewicz (Juice Sound). Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Starcom, a materiały do Internetu przygotowała agencja Digital Sunset.

Za materiały do kampanii w mediach społecznościowych odpowiadają Kinga Lisowska i Monika Kozłowska (MMC Car Poland), we współpracy z fotografem Pawłem Poręckim i producentem Paweł Kuczyński-Gensler oraz agencją social media, Today.

Źródło: Mitsubishi Motors

www.mitsubishi-motors.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764