logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Head of Content Social Media w agencji Valkea

  PR 13.10.2021, przeczytano 219 razy
ilustracja

Iwona Trzaska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Content Social Media. Iwona jest odpowiedzialna za prowadzenie projektów realizowanych w mediach społecznościowych na zlecenie klientów agencji. Czuwa również nad jakością contentu tworzonego przez dział Social Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-head-of-content-social-media-w-agencji-valkea,393347,artykul.html

Iwona Trzaska jest związana z branżą marketingową od ponad 5 lat. Swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno jako freelancer oraz pracując w agencji Hey You! Odpowiadała za realizację strategii social media dla klientów firmy, współpracę z influencerami, koordynację działań z zakresu marketingu rekomendacji oraz prowadzenie kampanii na Facebooku i Instagramie. Wśród obsługiwanych przez Iwonę firm znalazły się marki z branży modowej, farmaceutycznej, deweloperskiej, podróżniczej i FMCG, jak również z obszaru kultury i sztuki. Iwona miała okazję współpracować m.in. z Electrolux, Itaka, Vichy, UPC, DOZ.PL, Tefal, Telewizja Puls, CROPP, Teatr Rampa czy Camaïeu.

Nowa Head of Content Social Media w Valkea z wykształcenia jest absolwentką wydziału Komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz Komunikacji zintegrowanej (Reklama, PR, branding) w Collegium Civitas.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764