logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Head of Content Social Media w agencji Valkea

  PR 13.10.2021, przeczytano 331 razy
ilustracja

Iwona Trzaska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Content Social Media. Iwona jest odpowiedzialna za prowadzenie projektów realizowanych w mediach społecznościowych na zlecenie klientów agencji. Czuwa również nad jakością contentu tworzonego przez dział Social Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-head-of-content-social-media-w-agencji-valkea,393347,artykul.html

Iwona Trzaska jest związana z branżą marketingową od ponad 5 lat. Swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno jako freelancer oraz pracując w agencji Hey You! Odpowiadała za realizację strategii social media dla klientów firmy, współpracę z influencerami, koordynację działań z zakresu marketingu rekomendacji oraz prowadzenie kampanii na Facebooku i Instagramie. Wśród obsługiwanych przez Iwonę firm znalazły się marki z branży modowej, farmaceutycznej, deweloperskiej, podróżniczej i FMCG, jak również z obszaru kultury i sztuki. Iwona miała okazję współpracować m.in. z Electrolux, Itaka, Vichy, UPC, DOZ.PL, Tefal, Telewizja Puls, CROPP, Teatr Rampa czy Camaïeu.

Nowa Head of Content Social Media w Valkea z wykształcenia jest absolwentką wydziału Komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz Komunikacji zintegrowanej (Reklama, PR, branding) w Collegium Civitas.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
Najnowsza kampania marki: „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”
Przenieśmy się do pełnych blasku wnętrz, niczym ze znanych i lubianych seriali późnych lat 80. Marzenie wielu Polek i Polaków, ten błysk otoczenia i pewność siebie emanująca od bohaterów. Pragnienie mieszkania w stylowych wnętrzach zostało jednak z nami do dziś, mimo gnającego do przodu czasu. Eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie to doskonała riposta IKEA,...
Ochrona środowiska i naszej planety to jeden z najważniejszych tematów nie tylko nadchodzących lat, lecz dekad. Firma E.ON Polska, zajmująca się obrotem energii, w celu popularyzacji tematów proklimatycznych uruchomiła podcast E.ON Talks. Projekt jest promowany w digitalu przez agencję Cube Group.
Roksana Gliszczyńska awansuje na stanowisko SEO Lead
Roksana Gliszczyńska została nowym SEO Leadem w agencji KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764