logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

  PR 16.11.2020, przeczytano 821 razy
ilustracja

Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r., firma  posługuje się nowym logotypem, który podkreśla jej tożsamość i nadaje nowego wymiaru. Cityboard rozszerzył zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wizualna-cityboard-media,389189,artykul.html

Idea

Zmiana identyfikacji wizualnej związana jest z rozwojem firmy i wejściem w sektor reklamy digitalowej. – Dział digitalowy rozwija się bardzo dynamicznie i postanowiliśmy w związku z tym, zaakcentować zmianę w naszej tożsamości – mówi Marcin Stan, członek zarządu firmy. – Cityboard wywodzi się z reklamy outdoorowej (OOH). Natomiast widzimy, że klienci oczekują szerszego wachlarza usług, więc mamy dla nich digital, tak aby mogli wykorzystać synergię mediów. W tym sektorze widzimy przyszłość – dodaje.

Logotyp

Nowa identyfikacja wizualna jest połączeniem tradycji i nowoczesności. Oko, znane z poprzednich logotypów firmy, zostało odświeżone.

Sygnet przesunięto z prawej na lewą stronę znaku graficznego.

– Sygnety zawierające wiele drobnych elementów są słabo czytelne w social mediach. Postanowiliśmy nasz sygnet oczyścić i nadać mu prosty, ale sugestywny kształt oka, w którym mamy literę „C” a także źrenicę. Łączymy zatem digitalową nowoczesność z outdoorowymi korzeniami – wyjaśnia Marcin Stan. Font użyty w logotypie to Montserrat.

Warianty

Z podstawowego logotypu znika słowo „media”, będzie ono zastępowane różnymi wariantami rozszerzenia: OOH, digital, czy instytut. – Firma  oczywiście formalnie nie zmienia swojej nazwy (Cityboard Media Sp. z o. o.), ale w komunikacji branżowej i tak jesteśmy określani mianem Cityboardu, więc postanowiliśmy zbudować logotyp skupiony wokół najważniejszego dla nas słowa i rozszerzać go o kolejne warianty. Chcemy też wyraźnie oddzielać nasze pola aktywności, aby dla klientów było jasne, czym się zajmujemy – obrazuje Marcin Stan. Swoją wersję logo otrzyma też Cityboard Instytut, czyli jednostka organizująca seminaria i szkolenia z zakresu marketingu i reklamy.  

ilustracjastrzałka

Kolory

Podstawowym kolorem użytym w logo jest czerń, a rozszerzenia takie jak OOH, czy digital mają barwę błękitną i czerwoną. To ukłon w stronę poprzedniego znaku, gdzie „cityboard” był błękitny, a „media” czerwony. Kolory mają symbolizować outdoor (błękit) i digital (czerwień). Elementem uzupełniającym identyfikację, jest gradient który pokazuje synergię mediów. Będzie on stosowany jako element uzupełnienia komunikacji, a także w avatarach mediów społecznościowych.

To druga zmiana identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszy logotyp obowiązywał w latach 1996-2001, a drugi 2001-2020.

ilustracjastrzałka

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764