logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja wizualna Codemedia

  PR 07.03.2018, przeczytano 997 razy

Dom mediowy Codemedia po zmianach w Zarządzie i strukturze prezentuje nową strategię opartą na autorskim podejściu do analityki i planowania mediów. Jest ona odpowiedzią na ewolucję potrzeb klientów oraz sposobów konsumpcji mediów. Zakończeniem procesu zmian w domu mediowym jest nowa identyfikacja wizualna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wizualna-codemedia,35692,artykul.html

Na początku listopada 2017 roku do Zarządu Codemedia dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski. Współpracując bezpośrednio z Prezesem Zarządu Piotrem Bieńko wdrażają strategię pod hasłem „the new sense of communication” oddającą stosunek do pracy z klientami i odnoszenia wspólnych sukcesów oraz autorskie podejście do projektowania i realizacji kampanii.

- Wierzymy, że rolą domu mediowego nie jest reselling powierzchni reklamowych, ale coś więcej. Jesteśmy przewodnikami w określaniu grup docelowych i docieraniu do konsumentów. Doradzamy naszym klientom opierając się na dogłębnej analizie danych. Projektujemy kompleksowe rozwiązania komunikacyjne wykorzystując potencjał interdyscyplinarnego zespołu – mówi Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia.

W swojej strategii dom mediowy podkreśla rolę analizy danych przed, w trakcie i po kampanii. Na bazie wieloletniego doświadczenia w docieraniu do polskich konsumentów Codemedia stworzyło narzędzia pozwalające na wnikliwe poznanie grup docelowych, a w kolejnych etapach na wypracowanie skutecznych strategii komunikacji.

- Matematyczne podejście pomaga nam na każdym etapie współpracy z klientem, zarówno w procesie podejmowania decyzji odnośnie splitu mediów, jak również w realizacji wszystkich etapów działań promocyjnych – mówi Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia. - Dzięki takiemu podejściu zyskujemy przewagę nad wieloma domami mediowymi, które nie posiadają autorskich rozwiązań. Nie ustępujemy także pola sieciowym podmiotom, bo korzystamy równocześnie z dostępnych na rynku światowej klasy instrumentów analitycznych – dodaje Piotr Bieńko. Zespoły klienckie w zakresie analityki wspiera wyspecjalizowana jednostka badawczo-analityczna Codemedia – code.insights.

Codemedia poprzez ewolucję wizualną chce zakomunikować otwartość na nowe wyzwania, które są nieodłącznym elementem zmian zachodzących na rynku mediów oraz kreatywność opierającą się jednak na twardych danych, które umożliwiają szersze patrzenie na kampanie obecnych i przyszłych klientów.

Analityczne myślenie, elastyczne odpowiadanie na potrzeby klientów, dostosowywanie się do zmian na rynku mediów odzwierciedlone zostały w odświeżonym logotypie domu mediowego. Jest on prostszy, bardziej czytelny i nowoczesny. Główny akcent stylistyczny stanowi nowa paleta barw. Dominujący kolor indygo symbolizuje wewnętrzną komunikację, nastawienie na rozwój oraz inspiracje, z kolei barwa różowa – nieszablonowość, pomysłowość i innowacyjność. Nowe logo zostało zaprojektowane z wykorzystaniem ciągu Fibonacciego, który uosabia piękno i harmonię. Odpowiednio  zmieniony został także wygląd strony internetowej Codemedia zarówno pod kątem kolorystycznym, jak i funkcjonalnym.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764