logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja wizualna Codemedia

  PR 07.03.2018, przeczytano 1015 razy

Dom mediowy Codemedia po zmianach w Zarządzie i strukturze prezentuje nową strategię opartą na autorskim podejściu do analityki i planowania mediów. Jest ona odpowiedzią na ewolucję potrzeb klientów oraz sposobów konsumpcji mediów. Zakończeniem procesu zmian w domu mediowym jest nowa identyfikacja wizualna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wizualna-codemedia,35692,artykul.html

Na początku listopada 2017 roku do Zarządu Codemedia dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski. Współpracując bezpośrednio z Prezesem Zarządu Piotrem Bieńko wdrażają strategię pod hasłem „the new sense of communication” oddającą stosunek do pracy z klientami i odnoszenia wspólnych sukcesów oraz autorskie podejście do projektowania i realizacji kampanii.

- Wierzymy, że rolą domu mediowego nie jest reselling powierzchni reklamowych, ale coś więcej. Jesteśmy przewodnikami w określaniu grup docelowych i docieraniu do konsumentów. Doradzamy naszym klientom opierając się na dogłębnej analizie danych. Projektujemy kompleksowe rozwiązania komunikacyjne wykorzystując potencjał interdyscyplinarnego zespołu – mówi Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia.

W swojej strategii dom mediowy podkreśla rolę analizy danych przed, w trakcie i po kampanii. Na bazie wieloletniego doświadczenia w docieraniu do polskich konsumentów Codemedia stworzyło narzędzia pozwalające na wnikliwe poznanie grup docelowych, a w kolejnych etapach na wypracowanie skutecznych strategii komunikacji.

- Matematyczne podejście pomaga nam na każdym etapie współpracy z klientem, zarówno w procesie podejmowania decyzji odnośnie splitu mediów, jak również w realizacji wszystkich etapów działań promocyjnych – mówi Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia. - Dzięki takiemu podejściu zyskujemy przewagę nad wieloma domami mediowymi, które nie posiadają autorskich rozwiązań. Nie ustępujemy także pola sieciowym podmiotom, bo korzystamy równocześnie z dostępnych na rynku światowej klasy instrumentów analitycznych – dodaje Piotr Bieńko. Zespoły klienckie w zakresie analityki wspiera wyspecjalizowana jednostka badawczo-analityczna Codemedia – code.insights.

Codemedia poprzez ewolucję wizualną chce zakomunikować otwartość na nowe wyzwania, które są nieodłącznym elementem zmian zachodzących na rynku mediów oraz kreatywność opierającą się jednak na twardych danych, które umożliwiają szersze patrzenie na kampanie obecnych i przyszłych klientów.

Analityczne myślenie, elastyczne odpowiadanie na potrzeby klientów, dostosowywanie się do zmian na rynku mediów odzwierciedlone zostały w odświeżonym logotypie domu mediowego. Jest on prostszy, bardziej czytelny i nowoczesny. Główny akcent stylistyczny stanowi nowa paleta barw. Dominujący kolor indygo symbolizuje wewnętrzną komunikację, nastawienie na rozwój oraz inspiracje, z kolei barwa różowa – nieszablonowość, pomysłowość i innowacyjność. Nowe logo zostało zaprojektowane z wykorzystaniem ciągu Fibonacciego, który uosabia piękno i harmonię. Odpowiednio  zmieniony został także wygląd strony internetowej Codemedia zarówno pod kątem kolorystycznym, jak i funkcjonalnym.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764