logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja wizualna Freak Studio

  PR 05.07.2009, przeczytano 669 razy
ilustracjastrzałka

Agencja interaktywna Freak Studio całkowicie odświeżyła swój wizerunek.
W związku z dynamicznym rozwojem Agencja zdecydowała się na kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej oraz rozszerzenie oferowanych usług o nowe rozwiązania z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wizualna-freak-studio,9197,artykul.html

Agencja Interaktywna Freak Studio działa na rynku od 2001 roku. W tym roku zmieniona została strategia działania i wizerunek Spółki. Nowe logo ma oddawać charakter Agencji: kreatywność i indywidualność. Nowy wizerunek daleki jest od powtarzania oklepanych standardów. Ta oryginalność została już doceniona: logo firmy otrzymało wyróżnienie i zostało opublikowane w książce „Los Logos 4”, poświęconej nowoczesnej stylistyce i designowi.

Projektując nowy serwis internetowy, skupiono się przede wszystkim na tym, by strona była przejrzysta i funkcjonalna. „Projektując stronę celowo postawiliśmy na jej czytelność i użyteczność. Zrezygnowaliśmy jednocześnie ze zbędnych w tym wypadku efektów, którymi wykazujemy się przy pracach dla naszych klientów. Naszą siłą przetargową są specjaliści z dziedziny projektowania, programowania i motion designu, domeną natomiast dopracowane i w pełni profesjonalne projekty” – mówi Maciej Kolasiński, dyrektor kreatywny Freak Studio.

W tym roku, w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, Agencja zdecydowała się na poszerzenie świadczonych przez nią usług o planowanie, analizę i realizację strategii SEO i SEM. Freak Studio specjalizuje się w tworzeniu unikatowych rozwiązań, dopasowując je do różnorodnych potrzeb i oczekiwań Klientów. Głównym obszarem zainteresowania Agencji pozostają zaawansowane technologicznie serwisy, również minisite’y produktowe. Firma kieruje swoją ofertę do firm i korporacji otwartych na nowe trendy, poszukujących rozwiązań wykraczających poza zwykłą reklamę.

Źródło: Freak Studio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764