Agencja interaktywna Freak Studio całkowicie odświeżyła swój wizerunek.
W związku z dynamicznym rozwojem Agencja zdecydowała się na kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej oraz rozszerzenie oferowanych usług o nowe rozwiązania z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych.
Agencja Interaktywna Freak Studio działa na rynku od 2001 roku. W tym roku zmieniona została strategia działania i wizerunek Spółki. Nowe logo ma oddawać charakter Agencji: kreatywność i indywidualność. Nowy wizerunek daleki jest od powtarzania oklepanych standardów. Ta oryginalność została już doceniona: logo firmy otrzymało wyróżnienie i zostało opublikowane w książce „Los Logos 4”, poświęconej nowoczesnej stylistyce i designowi.
Projektując nowy serwis internetowy, skupiono się przede wszystkim na tym, by strona była przejrzysta i funkcjonalna. „Projektując stronę celowo postawiliśmy na jej czytelność i użyteczność. Zrezygnowaliśmy jednocześnie ze zbędnych w tym wypadku efektów, którymi wykazujemy się przy pracach dla naszych klientów. Naszą siłą przetargową są specjaliści z dziedziny projektowania, programowania i motion designu, domeną natomiast dopracowane i w pełni profesjonalne projekty” – mówi Maciej Kolasiński, dyrektor kreatywny Freak Studio.
W tym roku, w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, Agencja zdecydowała się na poszerzenie świadczonych przez nią usług o planowanie, analizę i realizację strategii SEO i SEM. Freak Studio specjalizuje się w tworzeniu unikatowych rozwiązań, dopasowując je do różnorodnych potrzeb i oczekiwań Klientów. Głównym obszarem zainteresowania Agencji pozostają zaawansowane technologicznie serwisy, również minisite’y produktowe. Firma kieruje swoją ofertę do firm i korporacji otwartych na nowe trendy, poszukujących rozwiązań wykraczających poza zwykłą reklamę.
Źródło: Freak Studio