logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja wizualna Grupy Eurozet

  PR 31.03.2023, przeczytano 635 razy
ilustracja

Grupa Eurozet wprowadza nowy logotyp, który będzie obowiązywać od 31 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wizualna-grupy-eurozet,399481,artykul.html

Efektem połączenia struktur Eurozetu i Grupy Radiowej Agora jest stworzenie wspólnej identyfikacji wizualnej pod szyldem - Grupa Eurozet. Nowy znak ściśle nawiązuje do dotychczasowego znaku graficznego Eurozetu z charakterystycznym czerwonym nawiasem. Kolejnym etapem działań komunikacyjnych będzie implementacja nowego logotypu i stworzenie nowej korporacyjnej strony internetowej.

27 lutego br. Agora S.A. przejęła 11 proc. udziałów w Eurozet Sp. z o.o., stając się większościowym udziałowcem (51 proc.) spółki. 1 marca br. została podjęta decyzja o wspólnej identyfikacji Eurozetu i Grupy Radiowej Agora i przyjęciu wspólnej marki Grupa Eurozet. W skład grupy wchodzi obecnie 9 stacji radiowych: Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, Antyradio, Radio Plus, Meloradio, Radio Pogoda, Rock Radio i Chillizet; serwis muzyczno-podcastowy Tuba oraz serwisy internetowe, w tym m.in.: Radiozet.pl, Tokfm.pl, Planeta.pl i Antyradio.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764