logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja wizualna kanału Stopklatka

  PR 20.12.2019, przeczytano 458 razy
ilustracja

Kanał filmowo-serialowy Stopklatka zaprezentuje się widzom w nowej odsłonie. Stacja zmienia oprawę audiowizualną i logotyp, a także dotychczasową nazwę, rezygnując z fragmentu „TV”. Oprawa zadebiutuje na antenie w piątek, 20 grudnia, razem ze świąteczną ramówką Stopklatki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wizualna-kanalu-stopklatka,385161,artykul.html

Kompozycja logotypu podkreśla filmowy charakter stacji: poszczególne litery delikatnie na siebie nachodzą, a ich geometryczny kształt buduje wrażenie przestrzeni i trójwymiarowości. Na antenie ten dynamiczny efekt podbija jeszcze gra światłem. W projekcie wykorzystano rodzinę fontu „Favela”, stworzonego przez polskiego artystę Mateusza Machalskiego.

Główne kolory nowej oprawy stacji to odcienie niebieskiego oraz klasyczny granat, który wpisuje się w aktualne trendy – Instytut Pantone wybrał jeden z odcieni granatu kolorem roku 2020. Podstawowe barwy uzupełnione są przez koralową i żółtą. Dżingle i belki występują na antenie w trzech wersjach kolorystycznych, zależnie od pory dnia: żółtej (pasmo poranne), cyjanowej (programy popołudniowe) oraz koralowej (pasmo wieczorne). Zabieg ten ma na celu ułatwienie widzom nawigacji w ramówce oraz nadaje ramy identyfikacyjne poszczególnym pasmom.

Filmowy profil stacji podkreślają również 7-sekundowe animacje, które nawiązują do znanych motywów kinowych połączonych z symbolami polskich miast, takimi jak Pałac Kultury i Nauki czy katowicki Spodek. Koncepcja ta łączy historię kina z bliskimi polskim widzom kontekstami. W  przyszłości stacja planuje rozwijać ten kierunek i zaprosić do współpracy wybitnych polskich animatorów.

Nowa identyfikacja audiowizualna Stopklatki została stworzona przez wewnętrzny dział autopromocji.

- Stopklatka jest jednym z filarów w telewizyjnym portfolio Kino Polska TV SA. W listopadzie stacja odnotowała 1,06% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, czyli więcej o 16,5% niż przed rokiem. Dobre wyniki są efektem przemyślanych inwestycji w tę markę oraz konsekwentnej strategii programowej i marketingowej. Kolejnym krokiem w rozwoju kanału jest wprowadzenie nowej oprawy. – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Stopklatki SA i Kino Polska TV SA.

Stopklatka jest przede wszystkim filmowa i to właśnie widzowie doceniają w niej najbardziej – uzupełnia Jowita Buchman, dyrektorka programowa kanału. – Razem z nową oprawą graficzną, zaprezentujemy w święta bogatą ofertę filmową, w której znajdą się takie znakomite tytuły jak „Niekończąca się opowieść”, „Spacer po linie” z nagrodzoną Oscarem Reese Witherspoon i Joaquinem Phoenixem, komedie „American Pie: zjazd absolwentów” i „Nigdy nie jest za późno” z Meryl Streep. A jeszcze przed nowym rokiem, w sobotę 28 grudnia, na naszej antenie zadebiutuje drugi sezon świetnego serialu „Narcos”.

Premiera nowej identyfikacji kanału na antenie odbędzie się w piątek 20 grudnia.

Źródło: Kino Polska TV S.A.

Dodatkowe informacje:

Stopklatka to jedyny w Polsce ogólnodostępny kanał filmowo-serialowy. Stacja prezentuje pełny przekrój kina polskiego i światowego – od hollywoodzkich hitów przez filmy nagradzane na festiwalach aż po najlepsze komedie i klasykę kina akcji. Bogatą ofertę uzupełnia duży wybór seriali i stałe pasma dokumentalne. Stopklatkę można oglądać w naziemnej telewizji cyfrowej, na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Stuhr: „Wiadomości” to obecnie główny program hejterski w Polsce
Aktor za pomocą mediów społecznościowych często wypowiada się na temat aktualnych wydarzeń społecznych i politycznych w Polsce. Zdaniem Macieja Stuhra Telewizja Polska służy partii rządzącej głównie do celów propagandowych. Właśnie dlatego otwarcie ją krytykuje, nie ogląda jej i nie chce w żaden sposób być z nią kojarzony. Według niego dziennikarze związani ze stacjami...
Epidemia koronawirusa nie wpłynęła drastycznie na sprzedaż prasy – wynika z analiz prowadzonych przez Kolportera.
AWR „Wprost” rezygnuje z papieru
Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”.  Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. Ostatnie wydanie wersji papierowej zaplanowane jest na 30 marca 2020...
Startuje Tarczyński Studio Live
Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.
BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”
W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764