logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja wizualna kanału Stopklatka

  PR 20.12.2019, przeczytano 386 razy
ilustracja

Kanał filmowo-serialowy Stopklatka zaprezentuje się widzom w nowej odsłonie. Stacja zmienia oprawę audiowizualną i logotyp, a także dotychczasową nazwę, rezygnując z fragmentu „TV”. Oprawa zadebiutuje na antenie w piątek, 20 grudnia, razem ze świąteczną ramówką Stopklatki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wizualna-kanalu-stopklatka,385161,artykul.html

Kompozycja logotypu podkreśla filmowy charakter stacji: poszczególne litery delikatnie na siebie nachodzą, a ich geometryczny kształt buduje wrażenie przestrzeni i trójwymiarowości. Na antenie ten dynamiczny efekt podbija jeszcze gra światłem. W projekcie wykorzystano rodzinę fontu „Favela”, stworzonego przez polskiego artystę Mateusza Machalskiego.

Główne kolory nowej oprawy stacji to odcienie niebieskiego oraz klasyczny granat, który wpisuje się w aktualne trendy – Instytut Pantone wybrał jeden z odcieni granatu kolorem roku 2020. Podstawowe barwy uzupełnione są przez koralową i żółtą. Dżingle i belki występują na antenie w trzech wersjach kolorystycznych, zależnie od pory dnia: żółtej (pasmo poranne), cyjanowej (programy popołudniowe) oraz koralowej (pasmo wieczorne). Zabieg ten ma na celu ułatwienie widzom nawigacji w ramówce oraz nadaje ramy identyfikacyjne poszczególnym pasmom.

Filmowy profil stacji podkreślają również 7-sekundowe animacje, które nawiązują do znanych motywów kinowych połączonych z symbolami polskich miast, takimi jak Pałac Kultury i Nauki czy katowicki Spodek. Koncepcja ta łączy historię kina z bliskimi polskim widzom kontekstami. W  przyszłości stacja planuje rozwijać ten kierunek i zaprosić do współpracy wybitnych polskich animatorów.

Nowa identyfikacja audiowizualna Stopklatki została stworzona przez wewnętrzny dział autopromocji.

- Stopklatka jest jednym z filarów w telewizyjnym portfolio Kino Polska TV SA. W listopadzie stacja odnotowała 1,06% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, czyli więcej o 16,5% niż przed rokiem. Dobre wyniki są efektem przemyślanych inwestycji w tę markę oraz konsekwentnej strategii programowej i marketingowej. Kolejnym krokiem w rozwoju kanału jest wprowadzenie nowej oprawy. – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Stopklatki SA i Kino Polska TV SA.

Stopklatka jest przede wszystkim filmowa i to właśnie widzowie doceniają w niej najbardziej – uzupełnia Jowita Buchman, dyrektorka programowa kanału. – Razem z nową oprawą graficzną, zaprezentujemy w święta bogatą ofertę filmową, w której znajdą się takie znakomite tytuły jak „Niekończąca się opowieść”, „Spacer po linie” z nagrodzoną Oscarem Reese Witherspoon i Joaquinem Phoenixem, komedie „American Pie: zjazd absolwentów” i „Nigdy nie jest za późno” z Meryl Streep. A jeszcze przed nowym rokiem, w sobotę 28 grudnia, na naszej antenie zadebiutuje drugi sezon świetnego serialu „Narcos”.

Premiera nowej identyfikacji kanału na antenie odbędzie się w piątek 20 grudnia.

Źródło: Kino Polska TV S.A.

Dodatkowe informacje:

Stopklatka to jedyny w Polsce ogólnodostępny kanał filmowo-serialowy. Stacja prezentuje pełny przekrój kina polskiego i światowego – od hollywoodzkich hitów przez filmy nagradzane na festiwalach aż po najlepsze komedie i klasykę kina akcji. Bogatą ofertę uzupełnia duży wybór seriali i stałe pasma dokumentalne. Stopklatkę można oglądać w naziemnej telewizji cyfrowej, na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy lubią chodzić do kina
W 2019 roku polskie kina zgromadziły ponad 60 mln widzów, a łączny dochód ze sprzedaży biletów to 1,13 mld zł. Seans filmowy na dużym ekranie to wciąż popularna rozrywka Polaków. Nowe technologie pozwalają na jeszcze lepszą jakość obrazu i dźwięku, a widzowie coraz częściej poszukują w kinie standardu all inclusive. Kalendarz premier na 2020 rok...
Dzień świętego Walentego, który obchodzimy 14 lutego, jest znany na całym świecie jako święto miłości i zakochanych. Chociaż wiąże się z szeregiem różnych zwyczajów: od składania i odnawiania przysiąg małżeńskich po wysyłanie listów miłosnych do ukochanych osób, pary w Polsce często wybierają wspólne wyjście lub obdarowanie się...
Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora pracuje nad stworzeniem rozwiązania, które pomoże właścicielom serwisów internetowych w poprawie efektywności zarządzania posiadaną przez nich powierzchnią reklamową. Spółka otrzymała na działania związane z tym innowacyjnym projektem grant w wysokości 3,6 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach...
Oferta kanałów tematycznych przyciągnęła przed telewizory rekordową liczbę widzów! Styczeń 2020 roku okazał się najlepszym w historii kanałów TVN7, TTV oraz HGTV Home & Garden. Z kolei stacje TVN Fabuła i Metro osiągnęły w tym czasie najwyższe wyniki od początku nadawania.
Radio Eska z rekordowym wynikiem
Radio ESKA osiągnęło w 2019 roku najwyższy zasięg dzienny od 10 lat. Każdego dnia stacji słuchało średnio 3,6 mln osób wśród wszystkich badanych (15+) oraz 3,2 mln osób w grupie komercyjnej (16-49).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764