logo
WIADOMOŚCI

Nowa identyfikacja wizualna Linux Polska

  PR 17.06.2018, przeczytano 206 razy
ilustracja

Linux Polska wprowadza nową identyfikację wizualną. Firma powstała w 2009 roku, stając się centrum kompetencji rozwiązań Open Source na polskim rynku. W tamtym czasie jeszcze niewiele osób wiedziało, czym są otwarte technologie, a jeszcze mniej wierzyło w ogromny potencjał ich innowacyjnego wykorzystania w licznych sektorach gospodarki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wizualna-linux-polska,36918,artykul.html

Chcąc podkreślić rozwój firmy w płaszczyźnie oferowanych rozwiązań i usług, struktury organizacji, kultury i misji, zdecydowano się na zmianę identyfikacji wizualnej na taką, która będzie lepiej symbolizować obecny charakter i status Linux Polska. Nowy branding ma opisywać firmę jako otwartą, innowacyjną, nastawioną na ciągły rozwój, będącą przewodnikiem i zarazem partnerem w procesie transformacji IT i rozwoju biznesu swoich Klientów.

„Jeszcze kilka lat temu musieliśmy przekonywać o korzyściach, jakie płyną z wdrożenia open source, przecierając szlaki na tym rynku. Obecnie jako jego lider, wspieramy transformację informatyczną na miarę XXI w. w największych polskich przedsiębiorstwach z sektora publicznego. - mówi Dariusz Świąder, prezes zarządu Linux Polska. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę identyfikacji na taką, która w pełni wyraża naszą obecną misję i plany dalszego rozwoju. Linux Polska to firma innowacyjna, otwarta, nastawiona na nieustanne poszerzanie kompetencji, ale i na dzielenie się wiedzą”.

ilustracjastrzałka

Źródło: Linux Polska

linuxpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

2019 będzie rokiem linuxa.

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone