logo
WIADOMOŚCI

Nowa identyfikacja wizualna Linux Polska

redakcja  PR 17.06.2018, przeczytano 158 razy
ilustracja

Linux Polska wprowadza nową identyfikację wizualną. Firma powstała w 2009 roku, stając się centrum kompetencji rozwiązań Open Source na polskim rynku. W tamtym czasie jeszcze niewiele osób wiedziało, czym są otwarte technologie, a jeszcze mniej wierzyło w ogromny potencjał ich innowacyjnego wykorzystania w licznych sektorach gospodarki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wizualna-linux-polska,36918,artykul.html

Chcąc podkreślić rozwój firmy w płaszczyźnie oferowanych rozwiązań i usług, struktury organizacji, kultury i misji, zdecydowano się na zmianę identyfikacji wizualnej na taką, która będzie lepiej symbolizować obecny charakter i status Linux Polska. Nowy branding ma opisywać firmę jako otwartą, innowacyjną, nastawioną na ciągły rozwój, będącą przewodnikiem i zarazem partnerem w procesie transformacji IT i rozwoju biznesu swoich Klientów.

„Jeszcze kilka lat temu musieliśmy przekonywać o korzyściach, jakie płyną z wdrożenia open source, przecierając szlaki na tym rynku. Obecnie jako jego lider, wspieramy transformację informatyczną na miarę XXI w. w największych polskich przedsiębiorstwach z sektora publicznego. - mówi Dariusz Świąder, prezes zarządu Linux Polska. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę identyfikacji na taką, która w pełni wyraża naszą obecną misję i plany dalszego rozwoju. Linux Polska to firma innowacyjna, otwarta, nastawiona na nieustanne poszerzanie kompetencji, ale i na dzielenie się wiedzą”.

ilustracjastrzałka

Źródło: Linux Polska

linuxpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
Liuendor, 18.06.2018

2019 będzie rokiem linuxa.

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 168 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone