Linux Polska wprowadza nową identyfikację wizualną. Firma powstała w 2009 roku, stając się centrum kompetencji rozwiązań Open Source na polskim rynku. W tamtym czasie jeszcze niewiele osób wiedziało, czym są otwarte technologie, a jeszcze mniej wierzyło w ogromny potencjał ich innowacyjnego wykorzystania w licznych sektorach gospodarki.
Chcąc podkreślić rozwój firmy w płaszczyźnie oferowanych rozwiązań i usług, struktury organizacji, kultury i misji, zdecydowano się na zmianę identyfikacji wizualnej na taką, która będzie lepiej symbolizować obecny charakter i status Linux Polska. Nowy branding ma opisywać firmę jako otwartą, innowacyjną, nastawioną na ciągły rozwój, będącą przewodnikiem i zarazem partnerem w procesie transformacji IT i rozwoju biznesu swoich Klientów.
„Jeszcze kilka lat temu musieliśmy przekonywać o korzyściach, jakie płyną z wdrożenia open source, przecierając szlaki na tym rynku. Obecnie jako jego lider, wspieramy transformację informatyczną na miarę XXI w. w największych polskich przedsiębiorstwach z sektora publicznego. - mówi Dariusz Świąder, prezes zarządu Linux Polska. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę identyfikacji na taką, która w pełni wyraża naszą obecną misję i plany dalszego rozwoju. Linux Polska to firma innowacyjna, otwarta, nastawiona na nieustanne poszerzanie kompetencji, ale i na dzielenie się wiedzą”.
Źródło: Linux Polska