logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Nowa identyfikacja wizualna London City Airport

   16.03.2019, przeczytano 1534 razy
ilustracja

Lotnisko London City zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać bardziej dynamiczny, żywy i współczesny wizerunek, nawiązujący do nowoczesnego Londynu. Oparty na motywie serca i wykorzystujący żywą kolorystykę system identyfikacji ma podkreślać rolę London City Airport jako najbardziej centralnego lotniska w Londynie – punktu w samym sercu miasta, ulubionego przez wielu pasażerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-identyfikacja-wizualna-london-city-airport,381671,artykul.html

Zmiany wizerunku wynikają z poszerzania się profilu podróżnych – do osób podróżujących służbowo dołączają ostatnio coraz liczniej turyści. Żywy niebieski kolor zastosowany w logo reprezentuje wyjątkową lokalizację London City Airport, w samym sercu zabytkowej londyńskiej Royal Docks w Newham, w pobliżu Tamizy. Wykorzystanie żywej zieleni nawiązuje z kolei do parków i terenów zielonych w Londynie. Nowa kolorystyka zrywa wyraźnie z dotychczasową, konserwatywną kombinacją szarości i błękitu.

Zupełnie nowy wygląd jest wciągający i wzbudzający emocje, z motywami projektowymi odzwierciedlającymi naszą lokalizację, naszą rolę w Londynie i zmieniającą się bazę klientów.” - mówi Neil Dillon, dyrektor marketingu w London City Airport.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zadanie zbudowania nowego wizerunku i systemu identyfikacji powierzono londyńskiej agencji The Allotment, która oprócz żywych kolorów, zaproponowała także charakterystyczną typografię opartą na kroju Gilroy.

System został już wprowadzony na wszystkich platformach cyfrowych, a pozostałe elementy identyfikacyjne i oznakowania zostaną dostosowane do niego w ciągu najbliższych miesięcy. 11 marca rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa, przygotowana przez agencję kreatywną Cravens, mająca za zadanie zaanonsować nowy wizerunek lotniska na terenie Londynu.

Źródło: London City Airport

www.londoncityairport.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cyfrowe doświadczenia przenoszą się do sklepów stacjonarnych
Dwie trzecie kupujących szuka inspiracji wewnątrz sklepu, a ekrany cyfrowe stają się idealnym medium do prezentowania pełnej gamy oferty i opcji jej personalizacji. Marki mogą prowadzić najbardziej błyskotliwe kampanie, aby przyciągnąć uwagę kupujących na ulicach handlowych lub w galeriach, jednak niezmienną prawdą pozostaje to, iż niezależnie od tego, jakie reklamy klienci...
Modelki AI czy ambasadorowie marek? Kto jest bardziej skuteczny?
Analiza danych, automatyzacja procesów, personalizacja ofert czy tworzenie contentu to tylko kilka zadań marketingowców, w których coraz częściej wykorzystywana jest sztuczna inteligencja. Używanie narzędzi działających w oparciu o AI pozwala na zwiększenie wydajności zespołu i coraz większą skuteczność kampanii marketingowych. Cyfrowe modelki to przyszłość mediów...
Gextrecs. Brandglow dla Polskiej Agencji Kosmicznej
GEXTRECS (GOVSATCOM Extreme Events Civil Security Service) to projekt realizowany w ramach programu Horyzont Europa m.in. przez Polską Agencję Kosmiczną. Jego celem jest przygotowanie innowacyjnych scenariuszy oraz realizacja demonstracji dotyczących sytuacji kryzysowych przy wykorzystaniu usług bezpiecznej łączności satelitarnej dla użytkowników rządowych, czyli GOVSATCOM.
Jak social media mieszają w demokracji algorytmami rekomendującymi treści
Sensacyjne nagłówki klikają się lepiej niż wyważone polemiki. To sprawia, że są też bardziej widoczne na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, bo ich algorytmy premiują „angażujące” treści. W czasie kampanii wyborczej ten wyścig po uwagę może mieć poważne konsekwencje.
Wiele plotek, w tym te, które miały zepchnąć Google z tronu lidera wyszukiwarek. Nic takiego się nie stało, ale nowe rozwiązania od Open AI mogą zrewolucjonizować nasze życie. Podróże bez znajomości języka będą jeszcze łatwiejsze, ale coś dla siebie dostaną też duże marki. Nowy ChatGPT będzie mógł odczytywać nasze emocje “na żywo”, a to...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764