Początek roku Krosno Glass otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki KROSNO oraz zmodyfikowaną architekturą oferty, podzieloną na linie Premium i Casual. Rebranding flagowej marki polskiego szkła użytkowego jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018-2023. W nowej odsłonie marka KROSNO zadebiutowała na targach Ambiente 2018 we Frankfurcie.
KROSNO to synonim najwyższej jakości od 1923 roku, co znalazło wyraz w projekcie nowego logo w formie hasła „Brilliance in glass since 1923”. Oprócz znaku firmowego, odmieniony koncept marki obejmuje wszystkie motywy graficzne i materiały wizerunkowe, katalog na 2018 rok oraz stronę WWW. Czerpiąc z niemal 100 lat tradycji doskonałego rzemiosła, słynącego z dbałości o każdy detal, marka KROSNO otwiera nowe karty swojej historii z przesłaniem „Doświadczaj życia piękniej”.
Odnowione portfolio marki KROSNO tworzy 280 produktów o szerokim wachlarzu zastosowań: do napojów, do serwowania potraw, dekoracji wnętrz i na prezenty. Zespół projektantów i rzemieślników huty Krosno Glass przygotował 30 unikatowych kolekcji szkła formowanego ręcznie i automatycznie.
Podczas targów Ambiente zaprezentowano makietę opakowań, które marka KROSNO wdrażać będzie stopniowo do końca I półrocza 2018 r. Wytworną, czarną szatę graficzną zyskały opakowania dla segmentu produktów Premium, wytwarzanych ręcznie lub maszynowo. Z kolei w minimalistycznych, białych pudełkach prezentowane będzie szkło do użytku codziennego, wytwarzane metodą maszynową.
Źródło: KROSNO