Po 14 latach działalności na rynku dóbr luksusowych, Moliera2 wprowadziło nową, unowocześnioną identyfikację wizualną. Multibrand wychodzi naprzeciw zmieniającym się wymaganiom Klientów oraz obecnym trendom w designie. Z rebrandingiem wiąże się również nowa strategia marki mająca na celu poszerzenie grupy docelowej nie tylko w Polsce, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej.
Moliera2 zaprezentowało nową identyfikację wizualną. Czarny, nowoczesny logotyp, odświeżona, elegancka strona internetowa Moliera2.com, designerskie torby papierowe oraz odmieniona paleta kolorystyczna – wszystkie zmiany wizerunkowe są podyktowane nowymi potrzebami Klientów oraz wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu. Rebranding ma być punktem wyjściowym do umocnienia tej pozycji oraz osiągnięcia tego samego statusu w całej Europie Środkowo-Wschodniej.
- Luksus, nowoczesność, zgodność z najnowszymi trendami – to główne cechy nowej identyfikacji wizualnej Moliera2. Pracę nad rebrandingiem zaczęliśmy w grudniu 2021 r. i to właśnie dzisiaj możemy pochwalić się jej efektami. Każdy element został zaprojektowany przez zespół Moliera2, ponieważ to my najlepiej wiemy, kim są nasi Klienci i co chcemy osiągnąć w przyszłości. To doskonały punkt wyjściowy do dalszego rozwoju - mówi Magda Janowska, Fashion Buying, Marketing and PR Director
Źródło: Moliera2