logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja wizualna Nail Tek

  PR 24.06.2016, przeczytano 561 razy
ilustracjastrzałka

Marka Nail Tek zaprezentowała nową identyfikację wizualną, odświeżając m.in. logotyp, design opakowań i stronę internetową. Celem rebrandingu jest ujednolicenie komunikacji i poprawa wizerunku marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wizualna-nail-tek,29063,artykul.html

Nowy design opakowań objął całą kategorię specjalistycznych odżywek do paznokci dostępnych w portfolio marki. Lifting przeszła także strona internetowa oraz materiały marketingowe. Poprzez odświeżoną identyfikację wizualną firma chce ułatwić konsumentkom dobór preparatów dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Wprowadzone zmiany mają też pomóc firmie w dotarciu do nowych grup osób, zainteresowanych urodą i zdrowiem.

- Jako misję naszej marki przyjęliśmy edukację w zakresie charakterystycznych potrzeb różnych rodzajów płytki paznokcia. Bardzo często kobiety nie wiedzą, jaki rodzaj paznokci mają. Chcemy pomagać im w wyborze jak najbardziej dopasowanych preparatów – mówi Piotr Miara prezes firmy a.i. Polska, dystrybutora marki Nail Tek w Polsce.

Paznokcie kodowane kolorem

Do tej pory opakowania odżywek Nail Tek zdobiły dwa dominujące kolory – pomarańczowy i zielony. Obecnie, aby ułatwić wybór preparatu, obecnie każdy kolor oznacza dany typ paznokci – normalnych, miękkich, suchych oraz cienki. - Stąd hasło, które nam towarzyszy, czyli „Paznokcie kodowane kolorem” - dodaje Piotr Miara. Oznaczenie odżywek mocnymi barwami wyróżni poszczególne kategorie i sprawi, że wybór odpowiedniego dla nas kosmetyku stanie się o wiele prostszy.

Proces rebrandingu, który przebiegał etapami, został zakończony pod koniec marca. Od kwietnia wszystkie produkty Nail Tek dostępne są w nowych, odświeżonych opakowaniach, we wszystkich punktach dystrybucji.

Marka Nail Tek należy do firmy American International Industries, wiodącego na rynku amerykańskim producenta kosmetyków i właściciela wielu znanych marek kosmetycznych. Specjalizuje się w dostarczaniu najwyższej jakości produktów do pielęgnacji paznokci.

Źródło: BRIGHT Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764