logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja Wydawnictwa Juka

  PR 24.01.2012, przeczytano 3300 razy
ilustracjastrzałka

Działające na polskim rynku edukacyjnym już od dwudziestu lat Wydawnictwo JUKA zdecydowało się zmienić identyfikację wizualną firmy. Projektem zajęła się, wybrana na zasadzie konkursu, poznańska agencja marketingowa – KIWISPORT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wydawnictwa-juka,14440,artykul.html

W ramach współpracy zaprojektowano nowy logotyp Wydawnictwa wraz z Brandbookiem. Grafika logotypu została oparta na dwóch motywach – inicjale Wydawnictwa – literze J oraz zwiniętej kartce papieru, symbolizującej branżę firmy. W projekcie wykorzystano trzy kolory: wiśniowy, szary i biały.
Agencja KIWISPORT przygotowała też projekty materiałów wizerunkowych Wydawnictwa, takich jak: wizytówka, belka mailingowa, papier firmowy.

Poza projektami podstawowych materiałów zaproponowała również wykorzystanie logotypu na innych powierzchniach (stoiska targowe, samochody).

Nowy logotyp to nowoczesność i prestiż – cechy z jakimi ambitne i rozwijające się wydawnictwo powinno być kojarzone – mówi Olaf Jarzemski, Prezes Zarządu KIWISPORT.

Po zakończeniu działań związanych z identyfikacją wizualną Wydawnictwo JUKA zleciło KIWISPORT realizację kolejnych projektów.

JUKA wydaje podręczniki, karty pracy, programy nauczania, przewodniki metodyczne oraz dodatkowe materiały dydaktyczne dla szkół i przedszkoli. Obecnie, pragnąc sprostać oczekiwaniom współczesnej edukacji, Wydawnictwo poszerza swoją ofertę o publikacje multimedialne (multibooki, gry komputerowe, plansze interaktywne).

Źródło: Kiwisport

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy obiektyw Olympus - M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS
M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 doskonale uzupełnia szeroką ofertę obiektywów dedykowanych do aparatów OM-D i PEN. Potężna ogniskowa 200-800*mm w kompaktowej i lekkiej wersji połączona z systemem uszczelnień, z którego słynie Olympus, skierowana jest do osób szukających mobilności i komfortu użytkowania. Zakres ogniskowej super teleobiektywu może...
Sony ogłasza wyczekiwany aparat Sony α7S III
Firma Sony oficjalnie zapowiedziała wprowadzenie do oferty od dawna wyczekiwanego aparatu α7S III (model ILCE7SM3), należącego do uznanej serii pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych α7S.
La Mania - firma stworzona przez Joannę Przetakiewicz właśnie podpisała umowę z Bluerank. Powierzyła agencji marketingu internetowego prowadzenie działań dla marek La Mania i La Mania Home w zakresie płatnych kampanii reklamowych - Social Media, Google Ads i Criteo.
Human Signs dołącza do Związku Firm Public Relations. To kolejna agencja PR, która w tym wyjątkowym roku, zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W ramach nowych działań zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze GWINT - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764