logo
WIADOMOŚCI

Nowa identyfikacja Wydawnictwa Juka

redakcja  PR 24.01.2012, przeczytano 2950 razy
ilustracjastrzałka

Działające na polskim rynku edukacyjnym już od dwudziestu lat Wydawnictwo JUKA zdecydowało się zmienić identyfikację wizualną firmy. Projektem zajęła się, wybrana na zasadzie konkursu, poznańska agencja marketingowa – KIWISPORT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wydawnictwa-juka,14440,artykul.html

W ramach współpracy zaprojektowano nowy logotyp Wydawnictwa wraz z Brandbookiem. Grafika logotypu została oparta na dwóch motywach – inicjale Wydawnictwa – literze J oraz zwiniętej kartce papieru, symbolizującej branżę firmy. W projekcie wykorzystano trzy kolory: wiśniowy, szary i biały.
Agencja KIWISPORT przygotowała też projekty materiałów wizerunkowych Wydawnictwa, takich jak: wizytówka, belka mailingowa, papier firmowy.

Poza projektami podstawowych materiałów zaproponowała również wykorzystanie logotypu na innych powierzchniach (stoiska targowe, samochody).

Nowy logotyp to nowoczesność i prestiż – cechy z jakimi ambitne i rozwijające się wydawnictwo powinno być kojarzone – mówi Olaf Jarzemski, Prezes Zarządu KIWISPORT.

Po zakończeniu działań związanych z identyfikacją wizualną Wydawnictwo JUKA zleciło KIWISPORT realizację kolejnych projektów.

JUKA wydaje podręczniki, karty pracy, programy nauczania, przewodniki metodyczne oraz dodatkowe materiały dydaktyczne dla szkół i przedszkoli. Obecnie, pragnąc sprostać oczekiwaniom współczesnej edukacji, Wydawnictwo poszerza swoją ofertę o publikacje multimedialne (multibooki, gry komputerowe, plansze interaktywne).

Źródło: Kiwisport

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 140 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone