logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Ipla

  PR 23.02.2018, przeczytano 2335 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa odsłona IPLI, największego serwisu rozrywki internetowej w Polsce, który oferuje widzom najszerszą bazę legalnych treści wideo, live i kanałów TV. Strona www.ipla.tv zmieniła się, by zapewnić użytkownikom większą wygodę i komfort korzystania z serwisu. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to jej główne zalety. Zmiany zaszły także w samej ofercie. Nowością jest pakiet IPLA HBO z 5 kanałami telewizyjnymi HBO i Cinemax oraz 4 AXN, a także bogatą, liczącą na start ponad 5 tysięcy biblioteką filmów i seriali z oferty HBO. Ponadto w serwisie pojawiły się nowe pakiety: IPLA EXTRA PREMIERY i IPLA TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-ipla,35555,artykul.html

Nowoczesny wygląd, intuicyjność i wygoda

Nowa strona IPLI ma teraz nowoczesną, czytelną szatę graficzną. Duże zdjęcia, przyjazna ikonografia, wyeksponowane najważniejsze elementy serwisu sprawiają, że strona jest przejrzysta i wygodna w użytkowaniu.

Możliwość oglądania IPLI na smartfonie, tablecie, komputerze i urządzeniach Smart TV daje wolność wyboru − kiedy i jak chcemy oglądać ulubione treści. Strona zawsze dopasuje się do rozdzielczości danego urządzenia, a możliwość kontynuowania oglądania materiału na innym urządzeniu (opcja Oglądaj dalej) pozwoli wygodnie przełączać się między nimi. Dzięki temu użytkownicy nie będą tracić czasu na konfigurację, szukanie treści czy przewijanie materiału do momentu, w którym skończyli oglądanie. IPLA dostosuje się do ich potrzeb, pozwalając jeszcze prościej korzystać z bogatej oferty serwisu.

IPLA jest teraz jeszcze bardziej intuicyjna. Proponuje treści najlepiej dopasowane do potrzeb i zainteresowań użytkownika, dzięki rozpoznaniu jego preferencji. Serwis dostosowuje się do użytkownika poszczególnymi elementami, np. układem czy kolejnością prezentowania treści.

- Nowoczesność, prostota, łatwość wyszukiwania seriali, programów i wydarzeń sportowych, ogromna wygoda i intuicyjność w użytkowaniu, to nie wszystko w nowym serwisie. IPLA to przede wszystkim bogactwo treści – filmów, rozrywki, wydarzeń sportowych na żywo i kanałów linearnych, a dziś wprowadzamy kolejne nowości. Największą zmianą programową jest dołączenie kanałów i biblioteki produkcji HBO. Nadal atutem serwisu będą przedpremierowe odcinki seriali z anteny Polsatu. Dodatkowo użytkownicy mają od dziś możliwość skorzystania z pakietu IPLA TV, na który składa się blisko 90 popularnych kanałów TV znanych marek. To wszystko sprawia, że serwis jest teraz jeszcze lepiej dopasowany do potrzeb i oczekiwań użytkowników – mówi Maciej Stec, Członek Zarządu Cyfrowego Polsatu S.A. i Telewizji Polsat Sp. z o.o.

Nowy pakiet IPLA HBO, a w nim kanały HBO, CINEMAX i AXN oraz treści HBO GO

W serwisie pojawił się nowy pakiet IPLA HBO, który zawiera łącznie aż 9 kanałów telewizyjnych: 5 HBO – HBO HD, HBO 2 HD, HBO 3 HD, Cinemax HD i Cinemax 2 HD oraz 4 AXN – AXN HD, AXN Spin HD, AXN Black, AXN White, a także bibliotekę kilku tysięcy filmów i seriali z oferty HBO, która będzie sukcesywnie poszerzana. Kupując pakiet, użytkownicy będą mogli obejrzeć m.in.:

  • Na kanałach HBO: widowiskowy „Westworld”, nowe seriale „Tu i teraz”, „Odpowiednik”, „Beyond”, seriale historyczne „Brytania” oraz „Templariusze” oraz polskie produkcje HBO: „Pakt” i „Wataha”.
  • W kolekcji HBO: wszystkie sezony kultowych seriali „Gra o tron”, „Detektyw”, „Rodzina Soprano”, „Seks w wielkim mieście” oraz nowe produkcje „Babylon Berlin”, „Rozwód”, „Niepewne”; jak również hity filmowe: „Strażnicy Galaktyki vol 2”, „Transformers: Ostatni rycerz”, „Pokot”, „Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara”, a także bogatą ofertę produkcji dla dzieci: filmy „Auta 3”, „Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski” i serie „Kung Fu Panda” „Pingwiny z Madagaskaru” czy „Masza i niedźwiedź”.
  • Kanały Cinemax oferujące wyselekcjonowane, najlepsze filmy gatunkowe dla fanów i miłośników kina – od wielkich hitów i znanych nazwisk po zdobywające nagrody oraz uznanie krytyków filmy z całego świata, w tym m.in. „Nowy początek”, „Star Trek: W nieznane” czy „Zjednoczone królestwo”.
  • Kanały AXN, a na nich popularne seriale m.in.: „Agenci NCIS: Los Angeles”, reboot popularnego w latach 80. i 90. serialu „MacGyver” lub własną produkcję stacji „Ultraviolet” oraz lubiane filmy.


Za pełen atrakcyjnych kanałów i treści pakiet IPLA HBO widzowie zapłacą tylko 35 zł miesięcznie. Będzie go można kupić poprzez stronę internetową, dokonując płatności kartą kredytową, a klienci Plusa płatność będą mogli dopisać do swojego rachunku.

IPLA EXTRA PREMIERY – czyli seriale i programy POLSATU przed emisją w TV

Nowy pakiet IPLA EXTRA PREMIERY w odświeżonej i rozbudowanej formie zastąpi dotychczasowy pakiet IPLA EXTRA. Dzięki pakietowi IPLA EXTRA PREMIERY użytkownicy wyłączą reklamy we wszystkich treściach w serwisie je zawierających, a do tego obejrzą przedpremierowe odcinki najpopularniejszych seriali i programów znanych z anten Polsatu: „Przyjaciółki”, „Pierwsza miłość”, „W rytmie serca” i wiele innych. Za ten pakiet użytkownicy zapłacą 10 zł miesięcznie, a klienci Plusa 5 zł.

IPLA TV – czyli 87 kanałów TV w jednym pakiecie

Pojawił się też nowy pakiet IPLA TV oferujący bogactwo kanałów, czyli 87 stacji telewizyjnych, w tym m.in.: sportowe (np. Polsat Sport HD, Eurosport 1 HD), informacyjne (np. Polsat News HD), filmowe (np. Comedy Central, Paramount Channel, Kino Polska, Epic Drama HD, AXN HD, Lifetime HD, TNT HD), rozrywkowe (np. Polsat Play HD, Polsat Cafe HD, BBC Brit, MTV Polska), edukacyjne (np. Discovery Channel HD, National Geographic, Nat Geo Wild, History) czy dla dzieci (np. Nicktoons, Disney Channel, Cartoon Network HD, Boomerang). W promocji, przez pierwsze 3 miesiące, pakiet będzie kosztował 50 zł miesięcznie, potem jego cena wyniesie 60 zł. Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu w promocji otrzymają pakiet za 25 zł na 3 miesiące, później zapłacą 30 zł.

Pakiety na próbę przez 14 dni bez opłat

Użytkownicy wciąż będą mogli wybierać dotychczasowe, popularne pakiety, m.in. IPLA SPORT, IPLA FILMY I SERIALE, IPLA DZIECI, IPLA WIEDZA I NEWS i inne. Wszystkie pakiety (poza IPLA ELEVEN SPORTS), w tym nowe IPLA HBO, IPLA EXTRA PREMIERY, IPLA TV, będzie można wypróbować przez 14 dni bez żadnych opłat. Wszystkie pakiety będą dostępne w opcji 30-dniowej. Użytkownicy mogą zatem wybrać pakiety dopasowane do swoich preferencji i zainteresowań.


Źródło: Grupa Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764