logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kamera JVC

   11.05.2006, przeczytano 599 razy

Koncern JVC zaprezentował nową kamerę cyfrową o nazwie GZ-MG505, która wyposażona została w trzy przetworniki CCD oraz dysk twardy o pojemności 30 GB. Jak podaje producent, dostępna pojemność umożliwia zapisanie do siedmiu godzin materiału w jakości DVD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kamera-jvc,3915,artykul.html

Nowość w ofercie firmy JVC oferuje ponadto 2,7-calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny, 10-krotny zoom optyczny oraz złącze USB 2.0. Waga urządzenia wynosi zaledwie 510g.

GZ-MG505 może nagrywać materiał filmowy w formacie panoramicznym 16:9 oraz zwykłym 4:3. Ponadto umożliwia robienie zdjęć w rozdzielczości do 2560 x 1920 pikseli.

Nowa kamera firmy JVC wejdzie do sprzedaży w lipcu, w cenie ok. 1 300 USD.

Źródło: I4U

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764