logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kamera JVC

   11.05.2006, przeczytano 536 razy

Koncern JVC zaprezentował nową kamerę cyfrową o nazwie GZ-MG505, która wyposażona została w trzy przetworniki CCD oraz dysk twardy o pojemności 30 GB. Jak podaje producent, dostępna pojemność umożliwia zapisanie do siedmiu godzin materiału w jakości DVD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kamera-jvc,3915,artykul.html

Nowość w ofercie firmy JVC oferuje ponadto 2,7-calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny, 10-krotny zoom optyczny oraz złącze USB 2.0. Waga urządzenia wynosi zaledwie 510g.

GZ-MG505 może nagrywać materiał filmowy w formacie panoramicznym 16:9 oraz zwykłym 4:3. Ponadto umożliwia robienie zdjęć w rozdzielczości do 2560 x 1920 pikseli.

Nowa kamera firmy JVC wejdzie do sprzedaży w lipcu, w cenie ok. 1 300 USD.

Źródło: I4U

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Outdoor od Ultima Displays
Jak cała branża Ultima Displays cieszy się, że restrykcje są luzowane i w tym roku będziemy mogli cieszyć się imprezami plenerowymi. Dlatego ten dostawca i producent systemów reklamowych upewnił się, że jego magazyn będzie gotowy na powrót outdoorowych eventów.
Uber wystartował z nową kampanią
Uber wystartował z nową kampanią – promującą aplikację do podróżowania – pod hasłem “Dokąd teraz?”.
Kolejni dostawcy zasilają grono wystawców Festiwaldruku.pl
ASTAT, Color Laboratory, INTREX, Labelland oraz SOFTGRAF – kolejne firmy powiększają grono wystawców wrześniowych targów, z niecierpliwością czekając na możliwość zaprezentowania swojej oferty. W tym momencie lista wystawców liczy już ponad 180 firm. A jest na co czekać – reSTART rynku stał się faktem – jest już w pełni zielone światło,...
Uwaga, Targi Reklamy na horyzoncie. To już pewne: wyjątkowe wydarzenie branży reklamy i druku RemaExtra odbędzie się w dniach 15-17.09.2021 w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.
Kampania „W kobiecym interesie”
Pod tym hasłem wystartowała 3. edycja kampanii społecznej „W kobiecym interesie”, której celem jest zachęcenie kobiet do regularnych wizyt u ginekologa i wsparcie w walce ze strachem. Inicjatorem kampanii jest firma Gedeon Richter, która od 120 lat troszczy się o zdrowie kobiet, a ambasadorem jej tegorocznej odsłony został Krzysztof Hołowczyc – mąż,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764