logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania: „W środowisku Pracuj.pl”

  PR 22.01.2021, przeczytano 711 razy
ilustracja

18 stycznia wystartowała pierwsza odsłona nowej, animowanej platformy komunikacyjnej serwisu Pracuj.pl. Kampania stworzona została we współpracy z agencją Brasil i domem produkcyjnym TELEVISOR. Projekt „W środowisku Pracuj.pl” zaprasza na zabawne i zaskakujące spotkania ze światem zwierząt, symbolizujących różne charaktery i doświadczenia pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania%3A-_w-srodowisku-pracuj.pl_,389928,artykul.html

Pracuj.pl sięga po zupełnie nowy format w swoich działaniach marketingowych – marka zaprasza odbiorców kampanii w animowany świat zwierząt, symbolizujących różne charaktery, doświadczenia i zachowania pracowników. Bohaterem pierwszej z serii reklam jest Marian Halski - owca z hal, która dzięki korzystaniu z serwisu, ale także determinacji i przekonaniu o swoich umiejętnościach, znajduje pracę zgodną ze swoimi oczekiwaniami i kompetencjami. W następnych spotach poznamy kolejnych zwierzęcych bohaterów środowiska Pracuj.pl, którzy będą mierzyć się z wyzwaniami i szansami na rynku pracy.

Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. Została ona wybrana do współpracy w wyniku przetargu rozpoczętego na koniec 2019 roku.

- Od zawsze wiadomo, że środowisko pracy to dżungla, w której obowiązują określone prawa natury. Potrzeba czasu i doświadczenia, żeby nauczyć się w tej przestrzeni poruszać i dzięki temu czuć się tu spełnionym, zadowolonym, usatysfakcjonowanym. Marka Pracuj.pl jest liderem na rynku rekrutacji, dlatego jej zaangażowanie w upraszczanie i ułatwianie poznawania tego świata jest w pełni uzasadnione - zauważa Michał Wronecki, Client Service Director z agencji Brasil.

Pracuj.pl zdecydowało się na nową ideę kreatywną po serii „Szef i Reszta”, która przez blisko 4 lata wykorzystywana była w działaniach marketingowych skierowanych do kandydatów. Nowa koncepcja ma pozwolić marce na zróżnicowanie komunikacji Pracuj.pl pod względem promowania serwisu i jego konkretnych funkcji do różnych grup docelowych.

- Szukaliśmy pomysłu, który pozwoli nam pokazać szerokie spektrum postaw i wyzwań, przed którymi stają kandydaci z różnych grup zawodowych. Koncepcja „W środowisku Pracuj.pl” świetnie wpisała się w te oczekiwania – podkreśla Elżbieta Flasińska, Dyrektorka Marketingu B2C w Grupie Pracuj.

Za realizację spotów odpowiada dom produkcyjny TELEVISOR, a ich reżyserem jest Paweł Krzemiński. Jak zauważa, przy tworzeniu animowanego świata nowych bohaterów Pracuj.pl szczególnym wyzwaniem było nadanie życia bohaterom, którzy wzbudzą pozytywne emocje odbiorców już w formie krótkiego klipu.

- Antropomorfizacja, czyli przypisywanie ludzkich cech zwierzęcym bohaterom jest zabiegiem dość powszechnym. Nie bez powodu: emocje przekazywane w ten sposób są bardzo szybko rozpoznawane przez widzów. Na tym zależało nam najbardziej. Wraz ze studiem Televisor stworzyliśmy sympatycznych, a jednocześnie charakternych, dowcipnych i rozpoznawalnych animowanych bohaterów. Wygenerowaliśmy im cały świat, w którym żyją i podejmują najważniejsze zawodowe decyzje. Dzięki temu, że cały świat zbudowaliśmy w stylizowanej animacji 3D, mogliśmy pozwolić sobie na rozmach, humor czy niezauważalne na pierwszy rzut oka niuanse - opowiada Paweł Krzemiński, reżyser w TELEVISOR.

Pierwsza odsłona kampanii „W środowisku Pracuj.pl” potrwa od 18 stycznia do końca marca. Planowany jest szeroki miks mediów, obejmujący ogólnopolskie kanały telewizyjne, digital, serwisy VOD, social media oraz współprace influencerskie. Za zakup mediów TV i digital odpowiada dom mediowy K2 Precise. Kampanie performance i video marketing prowadzi Zespół Promocji Online Pracuj.pl. Kampanie w mediach społecznościowych wspiera agencja More Bananas, za współpracę z influencerami odpowiada MCS.agency. Działania PR earned i paid towarzyszące kampanii wspiera agencja Linkleaders.

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764