logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania „Otwórz swój największy sklep”

  PR 09.02.2022, przeczytano 702 razy
ilustracja

Z teatru na Allegro? Sprzedawcy opowiadają o początkach biznesu w kampanii Ogilvy „Otwórz swój największy sklep”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-_otworz-swoj-najwiekszy-sklep_,394706,artykul.html

Aktorka tworząca pościele czy dziennikarz ze sklepem z aromaterapią – takich historii jeszcze nie było. Okazuje się, że za wynikami sprzedażowymi na Allegro kryją się niezwykle ciekawe drogi do sukcesu sprzedawców. I właśnie o początkach biznesów opowiadają oni sami w nowej kampanii „Otwórz swój największy sklep”.

Czy trzeba być ekonomistą, by mieć sukcesy w sprzedaży na Allegro? Supersprzedawcy udowadniają, że niekoniecznie. W najnowszej kampanii Allegro prawdziwe historie swoich biznesów opowiedzieli oni sami. – Nie koloryzowaliśmy, pokazaliśmy ich takimi, jacy są. A są różnorodni – mówi Ela Twardowska, dyrektorka strategii w Ogilvy.

Marta ze sklepu Burza Śnieg kiedyś była aktorką, dziś z sukcesem sprzedaje pościele na Allegro. Przemek zaczynał od usług sprzątających, teraz zajmuje się bezglutenowym cateringiem. Swoimi historiami podzielili się też Dariusz ze Zdrowego Sklepu oraz Kazik z Szybko Wysyłamy.

– Zapraszając do kampanii autentycznych sprzedawców, chcieliśmy zachęcić osoby prowadzące firmy do założenia sklepu na Allegro i dać im argumenty z pierwszej ręki. Od osób, którym zaufają – wyjaśnia Twardowska. – Naszym celem było też zainspirowanie tych, którzy dopiero myślą o starcie własnego biznesu – dodaje.

– Zależało nam na zbudowaniu wizerunku Allegro jako partnera wszystkich przedsiębiorczych osób – zdradza Marcin Półchłopek Merchant Management Director z Allegro. Co serwis ma do zaoferowania sprzedawcom? Przede wszystkim dotarcie do szerokiego grona odbiorców. – W kampanii podkreślamy, że każdy sklep może odwiedzić nawet 21 milionów osób. Nawet mali przedsiębiorcy szybko mogą stać się ważnymi graczami na rynku – przekonuje.

Bohaterowie kampanii są tego najlepszym przykładem. Wystarczy tylko „otworzyć swój największy sklep na Allegro”. Tak, jak zachęca lektor.

Filmy na potrzeby kampanii wyreżyserował Ivan Bambalin, zdjęcia wykonała Marta Wojtal, za produkcję odpowiadał MOON Films, postprodukcją zajął się Televisor, a montażem dźwięku – Juice. Zakup mediów i koordynacja podcastów to wynik pracy Starcomu.

Źródło: Ogilvy Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764