Adidas rozpoczyna kampanię „all in for #mygirls”. Nastawiona jest ona na szczególne relacje łączące dziewczyny i sposób ich wzajemnego inspirowania się w dążeniu do osiągania celów. Globalna kampania „all in for #mygirls” rozpoczęła się 8 marca 2013 r. W Polsce kampania wystartuje 26 kwietnia.
Według producenta, głównym celem jest inspirowanie dziewczyn na całym świecie poprzez historie, z którymi mogą się utożsamiać i zapewnienie im platformy, na której mogą udostępniać swoje historie. adidas ma być postrzegany w nowy sposób. Począwszy od reklam w prasie, zawierających spójne historie grup kobiet z całego świata po magazyn internetowy, w którym udział w wydarzeniach, media społecznościowe i zakupy internetowe, są ukazywane w całkowicie nowym świetle. Nowe podejście adidas jest autentyczne, kreatywne i ukierunkowane na kobiety.
Koncepcja grup zachęca kobiety do nawiązywania znajomości z osobami o podobnym sposobie myślenia oraz wzajemnej wymiany pomysłów i informacji, jak również wspierania nowych dążeń. Niezależnie do tego, czy grupa realizuje poranny bieg po plaży lub trening koszykówki, poczucie pewności i więzi z innymi osobami, które mają takie same cele i motywację tylko podsyca zapał. Przebywając w otoczeniu pomocnych ludzi o podobnej pasji ma się możliwość odkrycia swojego prawdziwego potencjału.
W kampanii są uwypuklane uniwersalne aspekty pasji kobiet. We wspólnym treningu i osiąganiu celów jest budowana niesamowita więź. Owocne skutki tych działań łączą ludzi niezależnie od grupy, dyscypliny, kraju i religii.
Omawiane grupy #mygirls są tworzone przez prawdziwe kobiety, które realizują swoją pasję do sportu. Na całym świecie przeprowadziliśmy poszukiwania najlepszych grup wyznających zasady #mygirls i poprosiliśmy ich członkinie o podzielenie się swoimi historiami. Zrobiły to bardzo chętnie.
Kreatywny sposób przedstawienia tych historii wprowadza czytelniczki w świat #mygirls i zachęca do przedstawienia doświadczeń z własnymi grupami. Cykl zaczyna się od chwili przygotowania, poprzez działanie i niezłomność do dzielenia radości z #mygirls. Wszystkie elementy kampanii stawiają czytelniczkę w centrum działań z punktu widzenia bohaterki.
Symbol # jest nawiązaniem do młodszych dziewczyn, które stanowią główną grupę docelową kampanii, sygnalizując możliwość udziału w kampanii w perspektywie społecznościowej i internetowej. Możliwość uczestnictwa za pośrednictwem dialogu internetowego ma decydujące znaczenie w przypadku osób, do których chcemy dotrzeć. Symbol # stanowi punkt odniesienia w sferze internetowej, zarówno poprzez witryny mediów społecznościowych oraz specjalnie przygotowany magazyn #mygirls, który został stworzony w celu wspierania tej kampanii. Entuzjazm kobiet do wymiany opinii zarówno poprzez sieć, jak również na żywo, jest dodatkowym czynnikiem ugruntowującym cel kampanii: sposób umożliwiający młodym kobietom wzajemne utożsamianie oraz dzielenie się doświadczeniami i pomysłami.
Magazyn internetowy #mygirls zostanie udostępniony wraz z rozpoczęciem kampanii adidas Women „all in for #mygirls”, w skład której wchodzą reklamy telewizyjne, internetowe i drukowane, historie, aktywacja mediów społecznościowych i PR.
Silny nacisk na działania internetowe jest spowodowany istotnością nawiązywania znajomości przez kobiety z #mygirls, oferując im jednocześnie miejsce do wyrażania swoich poglądów. Korzystanie z treści internetowej będzie możliwe od samego początku, trafiając do kobiet w środowisku, w którym są już zintegrowane i zachęcając je do uczestnictwa w całej kampanii, z wyjściem poza zakres działań prowadzonych w mediach tradycyjnych i wejściem w sferę, która jest już im znana.
Głównym powodem stworzenia magazynu internetowego jest umożliwienie kobietom nawiązywania znajomości z osobami o podobnym sposobie myślenia i pasjach. Jest w nim również zaznaczona obecność marki adidas Women wraz z kontekstową prezentacją naszych kolekcji. Zasadnicza treść będzie zawierać komentarze dotyczące sportu, stylu życia, trendów i produktów. Wszelkie dialogi mają na celu stworzenie nowych wątków narracyjnych, które będą rozwijane wraz z każdym komentarzem uczestniczki, podkreślając istotność opinii każdej osoby. Niezliczona ilość tematów będzie początkiem prowadzonych w tym samym czasie licznych dialogów, w których użytkowniczki będą mogły swobodnie uczestniczyć, tworząc nowe lub rozwijać już istniejące wątki.
Kampania jest adresowana do dziewcząt pomiędzy 16 a 30 rokiem życia. Jednakże, kampania „all in for #mygirls” umożliwia inspirowanie kobiet w każdym wieku.
Źródło: adidas