logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania adidas z własną platformą rekomendacji

  PR 19.04.2013, przeczytano 1289 razy
ilustracjastrzałka

Adidas rozpoczyna kampanię „all in for #mygirls”. Nastawiona jest ona na szczególne relacje łączące dziewczyny i sposób ich wzajemnego inspirowania się w dążeniu do osiągania celów. Globalna kampania „all in for #mygirls” rozpoczęła się 8 marca 2013 r. W Polsce kampania wystartuje 26 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-adidas-z-wlasna-platforma-rekomendacji,18491,artykul.html

Według producenta, głównym celem jest inspirowanie dziewczyn na całym świecie poprzez historie, z którymi mogą się utożsamiać i zapewnienie im platformy, na której mogą udostępniać swoje historie. adidas ma być postrzegany w nowy sposób. Począwszy od reklam w prasie, zawierających spójne historie grup kobiet z całego świata po magazyn internetowy, w którym udział w wydarzeniach, media społecznościowe i zakupy internetowe, są ukazywane w całkowicie nowym świetle. Nowe podejście adidas jest autentyczne, kreatywne i ukierunkowane na kobiety.

Koncepcja grup zachęca kobiety do nawiązywania znajomości z osobami o podobnym sposobie myślenia oraz wzajemnej wymiany pomysłów i informacji, jak również wspierania nowych dążeń. Niezależnie do tego, czy grupa realizuje poranny bieg po plaży lub trening koszykówki, poczucie pewności i więzi z innymi osobami, które mają takie same cele i motywację tylko podsyca zapał. Przebywając w otoczeniu pomocnych ludzi o podobnej pasji ma się możliwość odkrycia swojego prawdziwego potencjału.

W kampanii są uwypuklane uniwersalne aspekty pasji kobiet. We wspólnym treningu i osiąganiu celów jest budowana niesamowita więź. Owocne skutki tych działań łączą ludzi niezależnie od grupy, dyscypliny, kraju i religii.

Omawiane grupy #mygirls są tworzone przez prawdziwe kobiety, które realizują swoją pasję do sportu. Na całym świecie przeprowadziliśmy poszukiwania najlepszych grup wyznających zasady #mygirls i poprosiliśmy ich członkinie o podzielenie się swoimi historiami. Zrobiły to bardzo chętnie.

Kreatywny sposób przedstawienia tych historii wprowadza czytelniczki w świat #mygirls i zachęca do przedstawienia doświadczeń z własnymi grupami. Cykl zaczyna się od chwili przygotowania, poprzez działanie i niezłomność do dzielenia radości z #mygirls. Wszystkie elementy kampanii stawiają czytelniczkę w centrum działań z punktu widzenia bohaterki.

Symbol # jest nawiązaniem do młodszych dziewczyn, które stanowią główną grupę docelową kampanii, sygnalizując możliwość udziału w kampanii w perspektywie społecznościowej i internetowej. Możliwość uczestnictwa za pośrednictwem dialogu internetowego ma decydujące znaczenie w przypadku osób, do których chcemy dotrzeć. Symbol # stanowi punkt odniesienia w sferze internetowej, zarówno poprzez witryny mediów społecznościowych oraz specjalnie przygotowany magazyn #mygirls, który został stworzony w celu wspierania tej kampanii. Entuzjazm kobiet do wymiany opinii zarówno poprzez sieć, jak również na żywo, jest dodatkowym czynnikiem ugruntowującym cel kampanii: sposób umożliwiający młodym kobietom wzajemne utożsamianie oraz dzielenie się doświadczeniami i pomysłami.

Magazyn internetowy #mygirls zostanie udostępniony wraz z rozpoczęciem kampanii adidas Women „all in for #mygirls”, w skład której wchodzą reklamy telewizyjne, internetowe i drukowane, historie, aktywacja mediów społecznościowych i PR.

Silny nacisk na działania internetowe jest spowodowany istotnością nawiązywania znajomości przez kobiety z #mygirls, oferując im jednocześnie miejsce do wyrażania swoich poglądów. Korzystanie z treści internetowej będzie możliwe od samego początku, trafiając do kobiet w środowisku, w którym są już zintegrowane i zachęcając je do uczestnictwa w całej kampanii, z wyjściem poza zakres działań prowadzonych w mediach tradycyjnych i wejściem w sferę, która jest już im znana.

Głównym powodem stworzenia magazynu internetowego jest umożliwienie kobietom nawiązywania znajomości z osobami o podobnym sposobie myślenia i pasjach. Jest w nim również zaznaczona obecność marki adidas Women wraz z kontekstową prezentacją naszych kolekcji. Zasadnicza treść będzie zawierać komentarze dotyczące sportu, stylu życia, trendów i produktów. Wszelkie dialogi mają na celu stworzenie nowych wątków narracyjnych, które będą rozwijane wraz z każdym komentarzem uczestniczki, podkreślając istotność opinii każdej osoby. Niezliczona ilość tematów będzie początkiem prowadzonych w tym samym czasie licznych dialogów, w których użytkowniczki będą mogły swobodnie uczestniczyć, tworząc nowe lub rozwijać już istniejące wątki.

Kampania jest adresowana do dziewcząt pomiędzy 16 a 30 rokiem życia. Jednakże, kampania „all in for #mygirls” umożliwia inspirowanie kobiet w każdym wieku.

Źródło: adidas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764