logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Bancovo

  PR 20.08.2019, przeczytano 817 razy
ilustracjastrzałka

„Odlot” i „Petarda” to historie opowiedziane w nowej kampanii reklamowej Bancovo, która wystartowała 19.08. Jej bohaterem jest Filip – nowy brand hero marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-bancovo,383643,artykul.html

Filip występuje w dwóch spotach 30” oraz w serii spotów demonstracyjnych. Drugim bohaterem jest Sławomir, znany z poprzedniej kampanii ambasador marki Bancovo. W oparciu o żartobliwie pokazane sytuacje, bohaterowie przedstawiają korzyści płynące z platformy. Filip, sympatyczna postać uosabiająca klienta, w przystępny sposób objaśnia odbiorcom zalety i łatwość korzystania z Bancovo.

- Nowy brand hero Bancovo ma duży apetyt na życie i poszukuje najlepszych rozwiązań do zaspokajania swoich potrzeb. Jest entuzjastą nowoczesnych i przyjaznych technologii, w świecie finansów poszukuje takich mechanizmów, które będą nadążały za jego aktywnym stylem życia i niechęcią do marnowania czasu. Znajdując to wszystko na Bancovo nie może powstrzymać swojej ekscytacji i właśnie te emocje przekazuje w najnowszej reklamie. Filip to postać z silną osobowością, jest wymagający i niełatwo zrobić na nim wrażenie. Łączy go wiele wspólnych cech z grupą docelową Bancovo - Klienci banków chcą dzisiaj prostych, szybkich i nowoczesnych rozwiązań a kategoria jaką konsekwentnie buduje Bancovo wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom - mówi Monika Charamsa, Prezes Bancovo. Jesteśmy przekonani, że klienci odczytają entuzjazm Filipa jako zaproszenie do skorzystania z naszej platformy i autentycznie polubią nowego bohatera – dodaje Prezes.

Kampania wystartowała 19 sierpnia. Filip pojawia się w reklamie ATL w stacjach głównych i tematycznych. Do skorzystania z Bancovo zachęca także w social mediach, m.in. na profilu Facebook Bancovo.

Za pomysł i realizację kampanii, a także kreację postaci brand hero odpowiada Agencja Start Something, głosu udzielił Filipowi uznany lalkarz medialny, Konrad Czarkowski. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy Mets.

Źródło: Bancovo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764