logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Najciekawsze tytuły przelewów na telefon w kampanii Blika

  PR 23.09.2020, przeczytano 882 razy
ilustracja

Operator BLIKA wystartował z nową kampanią, która ma budować świadomość użytkowników bankowości mobilnej i zachęcać ich do korzystania z przelewów na numer telefonu BLIK. Bohaterem nowej kampanii BLIKA zatytułowanej „Przelej słowa do piosenki” jest wokalista, muzyk, autor tekstów Igor Walaszek (znany z projektów muzycznych takich jak: Bass Astral x Igo, Clock Machine czy Męskie Granie), który napisze piosenkę z wykorzystaniem słów nadesłanych przez użytkowników BLIKA, które wpisują oni w tytuły przelewów na telefon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/najciekawsze-tytuly-przelewow-na-telefon-w-kampanii-blika,388533,artykul.html

„Następnym razem z sosikiem proszę”, „Wyjdziesz za mnie”, „Kup mi gwiazdkę z nieba”, „Składka na Grubego” – to tylko niektóre tytuły przelewów, jakie niejednokrotnie wpisywane są przez użytkowników podczas przesyłania pieniędzy na numer telefonu BLIK. Ten sposób rozliczeń w ostatnim czasie bardzo zyskuje na popularności, stając się najwygodniejszym sposobem przekazywania sobie pieniędzy. W pierwszym półroczu 2020 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali już blisko 18 mln takich transakcji. Zaletą rozwiązania jest to, że nie trzeba znać numeru rachunku bankowego odbiorcy – wystarczy numer telefonu oraz, że pieniądze docierają do niego natychmiast, bez względu na to, w jakim banku na konto. Warunkiem jest to, aby bank udostępniał przelew na telefon BLIK. Usługa działa między bankami udostępniającymi przelew na telefon BLIK, przez 24h na dobę, również w niedzielę i święta oraz jest darmowa.

– Zależy nam na tym, aby promować bezgotówkową formę rozliczeń i pokazywać, jak użyteczny w naszym codziennym życiu jest przelew na numer telefonu BLIK. Już dziś obserwujemy, jak szybko rośnie popularność tej usługi. Chcemy jeszcze ten proces przyśpieszyć, aby jak największa grupa użytkowników przekonała się jak wygodna, szybka i bezpieczna jest taka forma rozliczeń – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK. – Nasza nowa kampania, która realizowana będzie w internecie, ma także zaangażować wszystkich, którzy już dziś korzystają z tego rozwiązania – dodaje.

W ramach nowej kampanii do konkursu zostali zaproszeni wszyscy użytkownicy tego rozwiązania. BLIK zachęca ich do przesłania najbardziej kreatywnego tytułu takiego przelewu na telefon BLIK. Najciekawsze propozycje zostaną wykorzystane przez Igo do napisania piosenki, a ich autorzy – nagrodzeni, oczywiście przelewem na telefon BLIK. Stanie się to 20 października 2020 roku, o godz. 20.00 w trakcie premiery piosenki na profilu Facebooku BLIKA.

– Przelew na telefon BLIK to najbardziej socialowa usługa BLIKA. Zaobserwowaliśmy, że oprócz wygodnego i natychmiastowego rozliczania się, użytkownicy komunikują się między sobą za pomocą tytułów przelewów. Biorąc więc kreatywność użytkowników i dokładając do niej muzyczny styl komunikacji BLIKA, powstała idea „Przelej słowa do piosenki” – mówi Michał Tyburcy, Businness Director, Change Serviceplan. – Postanowiliśmy zaprosić do współpracy, nietuzinkowego artystę, młodego pokolenia – Igora Walaszka i podjąć wyzwanie stworzenia utworu z wykorzystaniem najciekawszych tytułów przelewów. Dajemy tym samym fanom BLIKA, niepowtarzalną szansę zastania współtwórcami nowej piosenki Igo, a przy okazji wygrania nagrody pieniężnej, realizowanej oczywiście natychmiastowym przelewem BLIK. Cała akcja i kampania wspierająca ma miejsce w social media, a jej wielkim finałem będzie premiera utworu podczas transmisji na Facebooku – dodaje.

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz jego wdrożenie odpowiedzialne są agencje Change Serviceplan i Media Ready, należące do grupy komunikacyjnej Group One.

Źródło: Polski Standard Płatności

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764