logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Blika z wykorzystaniem Chatgpt

  PR 06.04.2023, przeczytano 570 razy

Ruszyła kampania BLIKA promująca nową edycję BLIKOMANII, która wykorzystuje ChatGPT – generator tekstu bazujący na sztucznej inteligencji opracowany przez OpenAI, do stworzenia struktury SEM reklam elastycznych w Google Ads. Za koncept i testy z wykorzystaniem chatbota odpowiada agencja marketingu efektywnościowego Performics, a za strategiczne planowanie i zakup mediów agencja mediowa Spark Foundry. Obie agencje należą do Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-blika-z-wykorzystaniem-chatgpt,399552,artykul.html

Eksperci agencji Performics sprawdzali, jak narzędzie poradzi sobie z briefem klienta, wpisując zapytania w celu stworzenia konkretnej struktury SEM do kampanii promującej loterię BLIKOMANIA. Z propozycji wygenerowanych przez ChatGPT, zespół wybrał najbardziej dopasowane do strategii komunikacji słowa kluczowe, nagłówki i teksty elastycznych reklam tekstowych. Po przeprowadzeniu kampanii agencja planuje porównać efektywność reklam stworzonych przez ChatGPT i tych ułożonych przez człowieka.

- BLIK to Klient skoncentrowany na nowych technologiach, stawiający na innowacyjne rozwiązania, co pozwala nam na tworzenie nieszablonowych taktyk i testowanie nowych narzędzi. Jedną z takich inicjatyw było wykorzystanie ChataGPT do wygenerowania struktury SEM reklam elastycznych w Google Ads. Po odpowiednim sformułowaniu briefu, otrzymaliśmy nagłówki i teksty reklam zaproponowane przez chatbota, które po naszej selekcji przedstawiliśmy do akceptacji Klientowi, zaznaczając, że nie wprowadziliśmy do nich żadnych kluczowych zmian. Z niecierpliwością czekamy na wyniki testów, czy użycie ChataGPT może wpłynąć na optymalizację naszej pracy i zwiększenie efektywności marketingowej – mówi Anna Jakubowska, Senior Business Integration Managerka w Performics.

BLIKOMANIA wystartowała na początku kwietnia, w loterii można wygrać sztabkę złota, czeki BLIK o wartości 100 lub 200 zł, jest też nagroda gwarantowana w postaci kodu z Legimi uprawniającego do wyboru jednego e-booka z puli 20 z różnych kategorii tematycznych.

BLIK współpracuje z agencjami już od 2018 roku, z którymi odnosi biznesowe sukcesy, czego potwierdzeniem są nagrody branżowe takie jak Effie czy Mixx Awards.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764