Bonarka w najnowszej kampanii reklamowej ogłasza początek sezonu na wakacyjne promocje i rabaty. W projekcie wzięła udział Małgorzata Kożuchowska – gwiazda polskiego kina i wieloletnia ambasadorka centrum. Lokalność, life style i gaming – to tematy przewodnie kampanii.
Na wakacje słońce podnosi temperaturę, a marki dostępne w Bonarce oferują rabaty do -70%. O letniej wyprzedaży centrum informuje w unikalnej kampanii podzielonej na dwa niezależne sposoby dywersyfikacji przekazu.
Na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym nowoczesnych rozwiązaniach typu digital citylight, kampania przybiera formę relaksującego kolażu, który oddaje błogą atmosferę towarzyszącą zakupom w Bonarce. Reklama wykorzystuje wątki lokalne (idea krakowskiej dzielnicy) i tematykę life stylową. Żongluje słowem i bawi się hipsterską estetyką.
Uchwycona na reklamie scena pokazuje, jak Małgorzata Kożuchowska odpoczywa w wakacyjnym entourage’u na osiedlu Cichy Kącik w Krakowie. Jest to miejsce, które słynie z kameralnej atmosfery i bliskiego sąsiedztwa popularnego parku miejskiego Błonia. Dopełnieniem części wizualnej reklamy jest przewrotne hasło CICHY KĄCIK RABATÓW.
W gamingowym klipie, wyświetlanym m.in. w kinach studyjnych, Multikinie i mediach społecznościowych Bonarki, wyprzedaż została potraktowana jako ekscytująca gra, która wymaga od uczestników refleksu, szybkości i uważności. W tej reklamie także zobaczymy Małgorzatę Kożuchowską – tym razem jednak w nietypowej roli samuraja. Uzbrojona w miecz, tnie ceny w rytm wybijany przez stół flippera. Uzupełnieniem gamingowej koncepcji jest uruchomienie wakacyjnego konkursu w aplikacji lojalnościowej SEZAM. Uczestnicy będą walczyć o nagrodę główną kamerę Sony 4K i ekstra punkty.
Letnia kampania Bonarki to reklamowy majstersztyk, który z gracją łączy w sobie spokój wakacyjnych dni z dynamiką wirtualnej rozgrywki. Udział Małgorzaty Kożuchowskiej to z kolei najlepsza gwarancja artystycznych walorów tego projektu.
Źródło: NEPI Rockcastle plc