„Czystość i naturalność dają się połączyć” − zapewnia Cillit Bang z portfolio Reckitt w przygotowanej przez Havas Warsaw kampanii „Dwie strony” promującej nowy produkt Cillit Bang Naturally Powerful.
19 lipca do emisji trafia reklama nowego produktu marki Cillit Bangb z portfolio Reckitt − Cillit Bang Naturally Powerful. Kampania została opracowana przez Havas Warsaw i obejmie TV, POS i internet.
Cillit Bang Naturally Powerful to nowa gama środków do czyszczenia łazienki i kuchni, które skutecznie usuwają osad z mydła i kamień, a dzięki składnikom w 100% pochodzenia naturalnego nie podrażniają skóry dłoni i mają świeży, przyjemny zapach.
- Łazienka jest wizytówką domu, dlatego tak ważna jest skuteczność produktów używanych do sprzątania, gwarantująca efekt prawdziwej czystości. Nasze konsumentki podczas sprzątania mierzą się z koniecznością wdychania chemicznego zapachu detergentu, który postrzegają jako agresywny i nieprzyjemny. Jednocześnie mają świadomość, że na rynku są dostępne produkty naturalne, ale obawiają się, że nie będą skuteczne. Chcemy pokazać naszym konsumentkom, że nie muszą już stawać przed wyborem „skuteczny” albo „naturalny”. Cillit Bang Naturally Powerful spełnia obydwa te warunki i gwarantuje perfekcyjnie czystą łazienkę przy użyciu produktu stworzonego ze składników pochodzenia naturalnego – mówi Marzena Wojtas, Category Manager Laundry & Surface Care w firmie Reckitt.
Grupę docelową kampanii stanowią kobiety w wieku 25-59 lat, które wybierając produkt do sprzątania, zwracają uwagę na to, by był skuteczny w walce z osadem z mydła i kamieniem, a jednocześnie zawierał naturalne składniki.
Źródło: Havas Creative Group