logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Cillit Bang z portfolio Reckitt

  PR 19.07.2021, przeczytano 741 razy
ilustracjastrzałka

„Czystość i naturalność dają się połączyć” − zapewnia Cillit Bang z portfolio Reckitt w przygotowanej przez Havas Warsaw kampanii „Dwie strony” promującej nowy produkt Cillit Bang Naturally Powerful.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-cillit-bang-z-portfolio-reckitt,392318,artykul.html

19 lipca do emisji trafia reklama nowego produktu marki Cillit Bangb z portfolio Reckitt − Cillit Bang Naturally Powerful. Kampania została opracowana przez Havas Warsaw i obejmie TV, POS i internet.

Cillit Bang Naturally Powerful to nowa gama środków do czyszczenia łazienki i kuchni, które skutecznie usuwają osad z mydła i kamień, a dzięki składnikom w 100% pochodzenia naturalnego nie podrażniają skóry dłoni i mają świeży, przyjemny zapach.

- Łazienka jest wizytówką domu, dlatego tak ważna jest skuteczność produktów używanych do sprzątania, gwarantująca efekt prawdziwej czystości. Nasze konsumentki podczas sprzątania mierzą się z koniecznością wdychania chemicznego zapachu detergentu, który postrzegają jako agresywny i nieprzyjemny. Jednocześnie mają świadomość, że na rynku są dostępne produkty naturalne, ale obawiają się, że nie będą skuteczne. Chcemy pokazać naszym konsumentkom, że nie muszą już stawać przed wyborem „skuteczny” albo „naturalny”. Cillit Bang Naturally Powerful spełnia obydwa te warunki i gwarantuje perfekcyjnie czystą łazienkę przy użyciu produktu stworzonego ze składników pochodzenia naturalnego – mówi Marzena Wojtas, Category Manager Laundry & Surface Care w firmie Reckitt.

Grupę docelową kampanii stanowią kobiety w wieku 25-59 lat, które wybierając produkt do sprzątania, zwracają uwagę na to, by był skuteczny w walce z osadem z mydła i kamieniem, a jednocześnie zawierał naturalne składniki.

Źródło: Havas Creative Group

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764