logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Cyfrowego Polsatu: Świąteczna oferta telewizji nie do przeobejrzenia

  PR 20.11.2020, przeczytano 233 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła emisja najnowszej, świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu promującej gwiazdkową ofertę telewizyjną. Klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L, otrzymają pełną ofertę przez 3 miesiące bez opłat, a później ulubione kanały w jednym pakiecie już od 30 zł miesięcznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-cyfrowego-polsatu%3A-swiateczna-oferta-telewizji-nie-do-przeobejrzenia,389262,artykul.html

Nie do przeobejrzenia

Nową, świąteczną ofertę telewizji Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji, Internecie i stacjach radiowych, na którą składa się m.in. spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”). Filmiki wprowadzają widzów w lekki, świąteczny i radosny nastrój, przenosząc do domu, w którym właśnie trwa wigilijna kolacja, gdzie ilość potraw jest nie do przejedzenia, a ilość kanałów telewizyjnych nie do przeobejrzenia. W rolę ojca rodziny wciela się znany i lubiany Jacek Braciak.

Metryczka kampanii:

  • Kreacja: Agencja Grey Group
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Xantus; audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV, online, radio
  • Dom mediowy: Vizeum

Świąteczna oferta telewizji

W świątecznej promocji Cyfrowego Polsatu klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L otrzymają pełną ofertę, m.in. z kanałami premium HBO, Eleven Sports i Polsat Sport Premium przez 3 miesiące bez opłat. Wśród propozycji znalazły się proste pakiety, a w nich ulubione kanały, swoboda wyboru oraz nowoczesne dekodery i funkcje pozwalające oglądać TV na własnych zasadach. Dodatkowo – mobilna aplikacja Cyfrowy Polsat GO, a w niej tysiące programów i filmów na życzenie bez reklam, dzięki którym spędzony razem czas będzie jeszcze bardziej wyjątkowy.

Źródło: Grupa Cyfrowy Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Po trzech kwartałach 2020 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. wypracowała skonsolidowany zysk netto w wysokości 2,32 mln zł.  Jest on wyższy o ponad 2 mln zł (+685%) w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody z reklamy w Internecie wzrosły o +53%.
Branża filmowa i telewizyjna przechodzi na zdalną produkcję
Restrykcje pandemiczne odcisnęły piętno na branży produkcji telewizyjnej. W związku z wymuszeniem ograniczenia kontaktów międzyludzkich konieczne stało się wdrożenie nowego modelu pracy. Z pomocą przyszły technologie zdalnej komunikacji umożliwiające zredukowanie liczby osób obsługujących plany filmowe, konferencje oraz widowiska sportowe. Zdalny model realizacji...
Kanał TVP Dokument dostępny dla milionów widzów
19 listopada w dniu startu, najnowszy kanał tematyczny Telewizji Polskiej - TVP Dokument został włączony do oferty kilkudziesięciu operatorów sieci kablowych w całej Polsce, platformy satelitarnej CANAL+ oraz udostępniony w ramach testu standardu DVB-T2/HEVC – w naziemnej telewizji cyfrowej na kanale 86.
28. edycja „Reklamy Dzieciom” w Telewizji Polskiej
W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych. Sprzedaż czasu reklamowego w...
Ruszają podcasty premium Ringier Axel Springer Polska
Ringier Axel Springer Polska rusza z emisją podcastów premium. W ofercie programowej audio w listopadzie zadebiutuje m. in. podcast Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia”, „Zdrowy sukces” Anny Lewandowskiej, a także podcast „Forbes Women” Aleksandry Karasińskiej, „Instrukcja obsługi świata” Dariusza Ćwiklaka i Macieja Gajka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764