logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania czekolad gorzkich E. Wedel

  PR 13.09.2018, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

W telewizji można już oglądać nowy spot z udziałem najsłynniejszych wedlowskich bohaterów – tym razem chłopiec na zebrze zawędrowali do gorącej Ghany, aby promować nową linię czekolad gorzkich E. Wedel. Poza telewizją, działania obejmują również internet oraz prasę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-czekolad-gorzkich-e.-wedel,37882,artykul.html

W najnowszym spocie E. Wedel, zebra wraca do swojej ojczyzny, a dokładniej do Ghany, skąd pochodzi kakao zawarte w wedlowskiej czekoladzie. Poza zebrą, bohaterami spotu są: zawsze towarzyszący jej chłopiec, z którym od lat tworzą znak rozpoznawczy E. Wedel,  podróżnik, który odnalazł idealne ziarno kakaowca oraz mieszkańcy Ghany. Spot podkreśla to, co u Wedla najważniejsze: mocno czekoladowy smak, który budzi dziecięcą radość.

Kampanię nowej linii czekolad gorzkich E. Wedel wspierają działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital realizuje agencja Geometry Global. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Za obsługę PR odpowiada agencja Walk PR.

Źródło: LOTTE Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764