logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania czekolad gorzkich E. Wedel

  PR 13.09.2018, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

W telewizji można już oglądać nowy spot z udziałem najsłynniejszych wedlowskich bohaterów – tym razem chłopiec na zebrze zawędrowali do gorącej Ghany, aby promować nową linię czekolad gorzkich E. Wedel. Poza telewizją, działania obejmują również internet oraz prasę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-czekolad-gorzkich-e.-wedel,37882,artykul.html

W najnowszym spocie E. Wedel, zebra wraca do swojej ojczyzny, a dokładniej do Ghany, skąd pochodzi kakao zawarte w wedlowskiej czekoladzie. Poza zebrą, bohaterami spotu są: zawsze towarzyszący jej chłopiec, z którym od lat tworzą znak rozpoznawczy E. Wedel,  podróżnik, który odnalazł idealne ziarno kakaowca oraz mieszkańcy Ghany. Spot podkreśla to, co u Wedla najważniejsze: mocno czekoladowy smak, który budzi dziecięcą radość.

Kampanię nowej linii czekolad gorzkich E. Wedel wspierają działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital realizuje agencja Geometry Global. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Za obsługę PR odpowiada agencja Walk PR.

Źródło: LOTTE Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje kampania „Nowa Kia Xceed. Już jest.”
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764