logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania czekolad gorzkich E. Wedel

  PR 13.09.2018, przeczytano 426 razy
ilustracjastrzałka

W telewizji można już oglądać nowy spot z udziałem najsłynniejszych wedlowskich bohaterów – tym razem chłopiec na zebrze zawędrowali do gorącej Ghany, aby promować nową linię czekolad gorzkich E. Wedel. Poza telewizją, działania obejmują również internet oraz prasę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-czekolad-gorzkich-e.-wedel,37882,artykul.html

W najnowszym spocie E. Wedel, zebra wraca do swojej ojczyzny, a dokładniej do Ghany, skąd pochodzi kakao zawarte w wedlowskiej czekoladzie. Poza zebrą, bohaterami spotu są: zawsze towarzyszący jej chłopiec, z którym od lat tworzą znak rozpoznawczy E. Wedel,  podróżnik, który odnalazł idealne ziarno kakaowca oraz mieszkańcy Ghany. Spot podkreśla to, co u Wedla najważniejsze: mocno czekoladowy smak, który budzi dziecięcą radość.

Kampanię nowej linii czekolad gorzkich E. Wedel wspierają działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital realizuje agencja Geometry Global. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Za obsługę PR odpowiada agencja Walk PR.

Źródło: LOTTE Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

XIX Kongres Public Relations - Nowe wyzwania w procesie komunikowania
„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.
„Do What Moves You” – muzyczna kampania Bacardi
Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami. To połączenie brzmienia znanych muzyków z mocą ekspresji własnego ciała, które ma inspirować ludzi do poruszania się w świecie zgodnie z...
Ponad 15 000 absolwentów Akademii Nikona
Zdania „Trzeba wywołać zdjęcia.” lub „O nie, skończyła się klisza!” zniknęły z naszego życia. Media społecznościowe zastąpiły papierowe albumy. Kamery w smartfonach pozwalają upamiętniać momenty szybko i w dobrej jakości. Jednak bardzo wiele osób od ujęć oczekuje czegoś więcej. Chcą wykonywać zdjęcia wychodzące poza ramy mobilnej...
Dawid Bednarski dołączył do Imagine Nation
Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.
Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska
Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764