logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania czekolad gorzkich E. Wedel

  PR 13.09.2018, przeczytano 891 razy
ilustracjastrzałka

W telewizji można już oglądać nowy spot z udziałem najsłynniejszych wedlowskich bohaterów – tym razem chłopiec na zebrze zawędrowali do gorącej Ghany, aby promować nową linię czekolad gorzkich E. Wedel. Poza telewizją, działania obejmują również internet oraz prasę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-czekolad-gorzkich-e.-wedel,37882,artykul.html

W najnowszym spocie E. Wedel, zebra wraca do swojej ojczyzny, a dokładniej do Ghany, skąd pochodzi kakao zawarte w wedlowskiej czekoladzie. Poza zebrą, bohaterami spotu są: zawsze towarzyszący jej chłopiec, z którym od lat tworzą znak rozpoznawczy E. Wedel,  podróżnik, który odnalazł idealne ziarno kakaowca oraz mieszkańcy Ghany. Spot podkreśla to, co u Wedla najważniejsze: mocno czekoladowy smak, który budzi dziecięcą radość.

Kampanię nowej linii czekolad gorzkich E. Wedel wspierają działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital realizuje agencja Geometry Global. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Za obsługę PR odpowiada agencja Walk PR.

Źródło: LOTTE Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764