Finish za pomocą sugestywnych analogii pokazuje konsumentom lepsze efekty zmywania dzięki dodatkom do zmywarek w nowej kampanii „Efekt Aaach!”.
„Efekt Aaach“ – właśnie taki rezultat daje regularne stosowanie dodatków do zmywarek marki Finish. Dedykowana tym produktom kampania digitalowa wystartowała w maju. To pierwszy etap zaplanowanych na ten rok działań. Za pomocą prostych analogii pokazano jak działają produkty, porównując ich efekty do gruntownego sprzątania czy np. malowania paznokci. „Efekt Aaach“ to czyste, pozbawione zacieków i lśniące naczynia.
Kampania skupia się na promowaniu wybranych produktów z asortymentu dodatków do zmywarek marki Finish. W ramach kampanii przygotowane zostały liczne formaty, realizujące cele zarówno wizerunkowe, jak i edukacyjne. Angażujące materiały filmowe trafiły do sieci m.in. na YouTube, Facebook i Instagram. Działania w social mediach uzupełniły działania w OLV, formaty display programmatic, a także reklamy natywne.
Za koncepcję kreatywną, key visual oraz finalną produkcję materiałów odpowiada agencja kreatywna Chromatique, za zakup i media planning odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
Źródło: Chromatique