logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Echo Investment

  PR 26.04.2018, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka

Wymiana płytek w kuchni, czarny dym w pokoju, wyburzenie ściany – takie warunki amerykański reżyser stawia właścicielom nowego mieszkania, które ma zamienić się w plan zdjęciowy. Pozostaje jedno pytanie: na ile się zgodzą? W swojej nowej kampanii Echo Investment pokazuje prawdziwe, ludzkie emocje, a jej hasłem jest „A Ty - masz już swoje ulubione miejsce?”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-echo-investment,36310,artykul.html

Przy tworzeniu nowej kampanii „Echo Location Manager”, Echo Investment podjęło współpracę z agencją Black Rabbit, która jest znana z viralowych produkcji filmowych.

- Do kilku rodzin, które niedawno wprowadziły się na zrealizowane przez nas osiedle, zwróciliśmy się z prośbą udostępnienia ich wymarzonych mieszkań na potrzeby amerykańskiej superprodukcji. – opowiada Waldemar Olbryk, członek zarządu Echo Investment. - Przyszliśmy ze sfingowaną ekipą filmową i reżyserem. Tu nastąpiła ciekawa część eksperymentu, ponieważ „zespół filmowców” opowiedział o scenach planowanych w ich mieszkaniu: porachunki mafii, strzelanina, wybuchy, wyburzenia ścian… W tym czasie ukryta kamera nagrywała reakcje ludzi, którym z pasją proponowano wizję sceny w ich mieszkaniu, naprawdę oznaczających totalne zniszczenie ich miejsca na ziemi. Miejsca, w które włożyli mnóstwo serca, energii i czasu. To niesamowite, jak silne emocje zobaczyliśmy na ich twarzach. Co najważniejsze, wszyscy jeszcze lepiej zrozumieliśmy co jest ważne dla naszych klientów…. Zanim opublikowaliśmy film, oczywiście przedstawiliśmy go osobom, które w nim uczestniczyły. Na wspomnienie akcji wszyscy wybuchnęli śmiechem, a materiał bardzo im się podobał.

Celem nowej kampanii „Echo Location Manager” jest poprawienie rozpoznawalności marki u potencjalnych klientów Echo Investment. Odważna koncepcja kreatywna zakładała stworzenie trzech 6-sekundowych teaserów, wywiadu z „amerykańskim reżyserem” Stevem Blitzem, a także materiału głównego i wywiadów z mieszkańcami. Jednym z elementów kampanii jest również konkurs na najciekawszy tytuł sfingowanej produkcji, którą chciał nakręcić Steve Blitz. Działania digitalowe komunikowane są wielokanałowo: na Facebooku, YouTubie i LinkedInie.

Kampania ruszyła 16 kwietnia i potrwa do końca miesiąca.

Działania oparte są na koncepcji kreatywnej przygotowanej przez Echo Investment we współpracy z agencją Black Rabbit. Za przygotowanie kampanii w mediach społecznościowych odpowiada agencja komunikacji Monday PR.

Źródło: Monday PR

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764