RYOBI to jeden z producentów elektronarzędzi i narzędzi ogrodowych. W marcu marka wystartowała z nową kampanią edukacyjną „Przerabiaj, odnawiaj, twórz, zero waste!”, w ramach której chce zachęcić konsumentów do zmiany ich nawyków. Wszystko w celu ograniczenia ilości śmieci i nauczenia naszego społeczeństwa, że można odnawiać zużyte lub nawet zepsute sprzęty domowe.
W marcu firma wystartowała z kampanią edukacyjną „Przerabiaj, odnawiaj, twórz, zero waste!”, której celem jest zachęcenie do eliminowania przedmiotów jednokrotnego użytku i szukania sposobów na ponowne wykorzystanie rzeczy, których już nie potrzebujemy oraz danie im drugiego życia.
Do kampanii marka zaprosiła influencerów oraz dziennikarzy, którzy otrzymają specjalne paczki z rękawicami, okularami ochronnymi oraz 1 wybranym narzędziem, w tym wiertarko-wkrętarką, zszywaczem czy szlifierką taśmową.
RYOBI uruchomiła również profil na Instagramie, gdzie prezentuje pomysły konsumentów na wykorzystanie jej narzędzi do tworzenia niezwykłych i niepowtarzalnych materiałów z pozornie zużytych i zapomnianych przedmiotów, np. wykorzystanie starej butelki do podlewania kwiatów, zamianę papierowego kartonu w elegancki pojemnik czy ram okiennych w ramy lustra. Konsumenci mogą zgłaszać swoje projekty oznaczając profil @RyobiToolsPL i dodając specjalny hasztag #RyobiZeroWaste. Kampania będzie także prowadzona na profilu marki na Facebooku.
Projekt trwa do końca kwietnia. Za opracowanie idei oraz egzekucję działań, w tym prowadzenie komunikacji na profilach Facebook i Instagram oraz współpracę z mediami, odpowiada Grupa BUKKO.
Źródło: GRUPA BUKKO Sp. z o. o.