logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania edukacyjna marki Ryobi

  PR 10.04.2020, przeczytano 537 razy

RYOBI to jeden z producentów elektronarzędzi i narzędzi ogrodowych. W marcu marka wystartowała z nową kampanią edukacyjną „Przerabiaj, odnawiaj, twórz, zero waste!”, w ramach której chce zachęcić konsumentów do zmiany ich nawyków. Wszystko w celu ograniczenia ilości śmieci i nauczenia naszego społeczeństwa, że można odnawiać zużyte lub nawet zepsute sprzęty domowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-edukacyjna-marki-ryobi,386546,artykul.html

W marcu firma wystartowała z kampanią edukacyjną „Przerabiaj, odnawiaj, twórz, zero waste!”, której celem jest zachęcenie do eliminowania przedmiotów jednokrotnego użytku i szukania sposobów na ponowne wykorzystanie rzeczy, których już nie potrzebujemy oraz danie im drugiego życia.

Do kampanii marka zaprosiła influencerów oraz dziennikarzy, którzy otrzymają specjalne paczki z rękawicami, okularami ochronnymi oraz 1 wybranym narzędziem, w tym wiertarko-wkrętarką, zszywaczem czy szlifierką taśmową.

RYOBI uruchomiła również profil na Instagramie, gdzie prezentuje pomysły konsumentów na wykorzystanie jej narzędzi do tworzenia niezwykłych i niepowtarzalnych materiałów z pozornie zużytych i zapomnianych przedmiotów, np. wykorzystanie starej butelki do podlewania kwiatów, zamianę papierowego kartonu w elegancki pojemnik czy ram okiennych w ramy lustra. Konsumenci mogą zgłaszać swoje projekty oznaczając profil @RyobiToolsPL i dodając specjalny hasztag #RyobiZeroWaste. Kampania będzie także prowadzona na profilu marki na Facebooku.

Projekt trwa do końca kwietnia. Za opracowanie idei oraz egzekucję działań, w tym prowadzenie komunikacji na profilach Facebook i Instagram oraz współpracę z mediami, odpowiada Grupa BUKKO.

Źródło: GRUPA BUKKO Sp. z o. o.

www.grupabukko.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764