logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Energi już w eterze

  PR 05.12.2018, przeczytano 619 razy

Grupa Energa rozpoczęła nową kampanię reklamową, realizowaną pod hasłem „Więcej energii na to, co ważne”. Obejmować ona będzie zarówno spoty wizerunkowe, jak też cykl reklam poświęconych produktom i promocjom, jakie firma oferuje klientom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-energi-juz-w-eterze,380420,artykul.html

Kampania oparta jest na przekazie, że energię pojmować można szeroko, wykraczając poza ściśle pojętą energetykę.Tu energia to też hart ducha, który karze sportowcom stawiać sobie nowe cele, to pasja napędzająca artystów, to odwaga stawiania czoła wyzwaniom, która budzi w ludziach innowatorów. Energia to również radość z chwil spędzonych wspólnie z bliskimi i z rodzinnego ciepła, które pomagają nam w codziennym życiu.

Spot wizerunkowy emitowany jest w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1 i TVP2, Polsat i TV Trwam). Emisje zaplanowano w porach o największej liczbie widzów oraz w pasmach towarzyszących popularnym serialom i programom jak np. „M jak miłość”. Film obejrzeć można także w internecie na kanale Grupy Energa. Do końca roku komunikację telewizyjną uzupełniać będzie kampania prowadzona m.in. w Polskim Radiu, internecie, prasie i na plakatach reklamowych w całym kraju.

Za przygotowanie koncepcji reklam, stworzenie bohaterów marki oraz ich realizację odpowiadał zespół kreatywny składający się z przedstawicieli Energi SA, Energi Obrotu, agencji reklamowej Apella oraz domu produkcyjnego Propeller Film. Spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk.

Elementem spajającym całość nowej kampanii Energi jest trójka animowanych bohaterów: pszczółka, ognik i przewodnik. Tzw. brand heroes marki Energa występują w spocie TV oraz we wszystkich kreacjach związanych z kampanią. Duży wpływ na wykreowanie nietuzinkowych osobowości „drużyny Energi” miał doświadczony zespół dubbingowy. Swoich charakterystycznych głosów bohaterom użyczyli: Anna Wodzyńska, Ziemowit Pędziwiatr i Zbigniew Suszyński.

W filmie, obok animowanych postaci i aktorów drugiego planu, zagrali także sponsorowani przez Energę koszykarze reprezentacji Polski: Marcel Ponitka, Adam Łapeta , Mikołaj Witliński i Jakub Garbacz (na co dzień zawodnicy Arki Gdynia). Zdjęcia do spotu realizowano m.in. Sali koncertowej im. W. Lutosławskiego w Warszawie, Józefowie i w okolicy należącej do Grupy Energa elektrowni w Żydowie.

Źródło: Energa SA

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
Publicon rozwija Publicon.AI
Na polskim rynku technologii sztucznej inteligencji debiutuje nowy podmiot Publicon.AI, który oferuje kompleksowe strategie wdrażania AI dla sektora publicznego i prywatnego. Choć wywodzi się z doświadczeń agencji Publicon, firma działa samodzielnie, koncentruje się na dynamicznie rosnącym obszarze AI i łączy usługi doradztwa z wdrożeniami technologicznymi. Organizację rozwija...
Crunchips w letniej odsłonie i opakowaniach od Soul & Mind
Na rynku pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips Summer Edition w dwóch smakach: Salsa oraz Kremowa Papryka. Nowe propozycje to nie tylko intensywne doznania smakowe, ale również przyciągające uwagę opakowania przygotowane przez agencję Soul & Mind.
AI Mode zamiast „Szczęśliwego Trafu”. Zmiany w Google
Niektórzy użytkownicy Google zaczynają zauważać zmiany w interfejsie wyszukiwarki. Tam, gdzie dotychczas znajdował  się przycisk „Szczęśliwy traf”, teraz pojawia się nowa funkcja – „AI Mode”. To dowód na to, że gigant z Mountain View nie zamierza oddawać pola rosnącej konkurencji ze strony chatbotów, takich jak ChatGPT czy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764