logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Energi już w eterze

  PR 05.12.2018, przeczytano 529 razy

Grupa Energa rozpoczęła nową kampanię reklamową, realizowaną pod hasłem „Więcej energii na to, co ważne”. Obejmować ona będzie zarówno spoty wizerunkowe, jak też cykl reklam poświęconych produktom i promocjom, jakie firma oferuje klientom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-energi-juz-w-eterze,380420,artykul.html

Kampania oparta jest na przekazie, że energię pojmować można szeroko, wykraczając poza ściśle pojętą energetykę.Tu energia to też hart ducha, który karze sportowcom stawiać sobie nowe cele, to pasja napędzająca artystów, to odwaga stawiania czoła wyzwaniom, która budzi w ludziach innowatorów. Energia to również radość z chwil spędzonych wspólnie z bliskimi i z rodzinnego ciepła, które pomagają nam w codziennym życiu.

Spot wizerunkowy emitowany jest w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1 i TVP2, Polsat i TV Trwam). Emisje zaplanowano w porach o największej liczbie widzów oraz w pasmach towarzyszących popularnym serialom i programom jak np. „M jak miłość”. Film obejrzeć można także w internecie na kanale Grupy Energa. Do końca roku komunikację telewizyjną uzupełniać będzie kampania prowadzona m.in. w Polskim Radiu, internecie, prasie i na plakatach reklamowych w całym kraju.

Za przygotowanie koncepcji reklam, stworzenie bohaterów marki oraz ich realizację odpowiadał zespół kreatywny składający się z przedstawicieli Energi SA, Energi Obrotu, agencji reklamowej Apella oraz domu produkcyjnego Propeller Film. Spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk.

Elementem spajającym całość nowej kampanii Energi jest trójka animowanych bohaterów: pszczółka, ognik i przewodnik. Tzw. brand heroes marki Energa występują w spocie TV oraz we wszystkich kreacjach związanych z kampanią. Duży wpływ na wykreowanie nietuzinkowych osobowości „drużyny Energi” miał doświadczony zespół dubbingowy. Swoich charakterystycznych głosów bohaterom użyczyli: Anna Wodzyńska, Ziemowit Pędziwiatr i Zbigniew Suszyński.

W filmie, obok animowanych postaci i aktorów drugiego planu, zagrali także sponsorowani przez Energę koszykarze reprezentacji Polski: Marcel Ponitka, Adam Łapeta , Mikołaj Witliński i Jakub Garbacz (na co dzień zawodnicy Arki Gdynia). Zdjęcia do spotu realizowano m.in. Sali koncertowej im. W. Lutosławskiego w Warszawie, Józefowie i w okolicy należącej do Grupy Energa elektrowni w Żydowie.

Źródło: Energa SA

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764