logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Energi już w eterze

  PR 05.12.2018, przeczytano 461 razy

Grupa Energa rozpoczęła nową kampanię reklamową, realizowaną pod hasłem „Więcej energii na to, co ważne”. Obejmować ona będzie zarówno spoty wizerunkowe, jak też cykl reklam poświęconych produktom i promocjom, jakie firma oferuje klientom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-energi-juz-w-eterze,380420,artykul.html

Kampania oparta jest na przekazie, że energię pojmować można szeroko, wykraczając poza ściśle pojętą energetykę.Tu energia to też hart ducha, który karze sportowcom stawiać sobie nowe cele, to pasja napędzająca artystów, to odwaga stawiania czoła wyzwaniom, która budzi w ludziach innowatorów. Energia to również radość z chwil spędzonych wspólnie z bliskimi i z rodzinnego ciepła, które pomagają nam w codziennym życiu.

Spot wizerunkowy emitowany jest w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1 i TVP2, Polsat i TV Trwam). Emisje zaplanowano w porach o największej liczbie widzów oraz w pasmach towarzyszących popularnym serialom i programom jak np. „M jak miłość”. Film obejrzeć można także w internecie na kanale Grupy Energa. Do końca roku komunikację telewizyjną uzupełniać będzie kampania prowadzona m.in. w Polskim Radiu, internecie, prasie i na plakatach reklamowych w całym kraju.

Za przygotowanie koncepcji reklam, stworzenie bohaterów marki oraz ich realizację odpowiadał zespół kreatywny składający się z przedstawicieli Energi SA, Energi Obrotu, agencji reklamowej Apella oraz domu produkcyjnego Propeller Film. Spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk.

Elementem spajającym całość nowej kampanii Energi jest trójka animowanych bohaterów: pszczółka, ognik i przewodnik. Tzw. brand heroes marki Energa występują w spocie TV oraz we wszystkich kreacjach związanych z kampanią. Duży wpływ na wykreowanie nietuzinkowych osobowości „drużyny Energi” miał doświadczony zespół dubbingowy. Swoich charakterystycznych głosów bohaterom użyczyli: Anna Wodzyńska, Ziemowit Pędziwiatr i Zbigniew Suszyński.

W filmie, obok animowanych postaci i aktorów drugiego planu, zagrali także sponsorowani przez Energę koszykarze reprezentacji Polski: Marcel Ponitka, Adam Łapeta , Mikołaj Witliński i Jakub Garbacz (na co dzień zawodnicy Arki Gdynia). Zdjęcia do spotu realizowano m.in. Sali koncertowej im. W. Lutosławskiego w Warszawie, Józefowie i w okolicy należącej do Grupy Energa elektrowni w Żydowie.

Źródło: Energa SA

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
Kampania „Za głosem serca”: niewydolność serca zabija ponad 120 tysięcy Polaków rocznie
Ponad 1,2 mln Polaków choruje na niewydolność serca. Choroba odpowiada za 20 proc. zgonów w Polsce. Dlatego organizacje pacjenckie, lekarze oraz eksperci nauk o zdrowiu łączą siły w kampanii edukacyjnej „Za głosem serca”, która ruszyła 19 stycznia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764