Grupa Energa rozpoczęła nową kampanię reklamową, realizowaną pod hasłem „Więcej energii na to, co ważne”. Obejmować ona będzie zarówno spoty wizerunkowe, jak też cykl reklam poświęconych produktom i promocjom, jakie firma oferuje klientom.
Kampania oparta jest na przekazie, że energię pojmować można szeroko, wykraczając poza ściśle pojętą energetykę.Tu energia to też hart ducha, który karze sportowcom stawiać sobie nowe cele, to pasja napędzająca artystów, to odwaga stawiania czoła wyzwaniom, która budzi w ludziach innowatorów. Energia to również radość z chwil spędzonych wspólnie z bliskimi i z rodzinnego ciepła, które pomagają nam w codziennym życiu.
Spot wizerunkowy emitowany jest w ogólnopolskich i lokalnych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1 i TVP2, Polsat i TV Trwam). Emisje zaplanowano w porach o największej liczbie widzów oraz w pasmach towarzyszących popularnym serialom i programom jak np. „M jak miłość”. Film obejrzeć można także w internecie na kanale Grupy Energa. Do końca roku komunikację telewizyjną uzupełniać będzie kampania prowadzona m.in. w Polskim Radiu, internecie, prasie i na plakatach reklamowych w całym kraju.
Za przygotowanie koncepcji reklam, stworzenie bohaterów marki oraz ich realizację odpowiadał zespół kreatywny składający się z przedstawicieli Energi SA, Energi Obrotu, agencji reklamowej Apella oraz domu produkcyjnego Propeller Film. Spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk.
Elementem spajającym całość nowej kampanii Energi jest trójka animowanych bohaterów: pszczółka, ognik i przewodnik. Tzw. brand heroes marki Energa występują w spocie TV oraz we wszystkich kreacjach związanych z kampanią. Duży wpływ na wykreowanie nietuzinkowych osobowości „drużyny Energi” miał doświadczony zespół dubbingowy. Swoich charakterystycznych głosów bohaterom użyczyli: Anna Wodzyńska, Ziemowit Pędziwiatr i Zbigniew Suszyński.
W filmie, obok animowanych postaci i aktorów drugiego planu, zagrali także sponsorowani przez Energę koszykarze reprezentacji Polski: Marcel Ponitka, Adam Łapeta , Mikołaj Witliński i Jakub Garbacz (na co dzień zawodnicy Arki Gdynia). Zdjęcia do spotu realizowano m.in. Sali koncertowej im. W. Lutosławskiego w Warszawie, Józefowie i w okolicy należącej do Grupy Energa elektrowni w Żydowie.
Źródło: Energa SA