logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Eurobanku przygotowana przez Leo Burnett

  PR 04.04.2019, przeczytano 811 razy
ilustracja

5 kwietnia startuje kampania reklamowa nowej promocyjnej pożyczki eurobanku. Za jej kreację odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy Starcom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-eurobanku-przygotowana-przez-leo-burnett,381952,artykul.html

Oferta promocyjnej pożyczki jest skierowana zarówno do obecnych, jak i nowych klientów eurobanku. Jej podstawowym atutem są jasne i czytelne dla każdego zasady: „500 zł rocznie za każde pożyczone 10 000 zł”.

Leo Burnett przygotował dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne, utrzymane w charakterystycznym dla całej platformy, lekkim i pełnym humoru stylu. Tak lubiane przez wszystkich wampiry, odwiedzają placówkę eurobanku. W pierwszym spocie, mimo że początkowo nie wierzą w tanie pożyczki, przekonują się, że w eurobanku tanie pożyczki istnieją. W drugim mylą oddział banku z wypożyczalnią kaset VHS, ale i w tym przypadku wychodzą zadowolone, bo okazało się, że mogą tu tanio wypożyczyć… pieniądze, a eurobank, zgodnie ze swoim hasłem, jest w stanie zaspokoić wszystkie codzienne i niecodzienne potrzeby swoich klientów.

Kampania reklamowa obejmuje między innymi telewizję, radio i internet.

Po stronie Leo Burnett Warszawa za kreację kampanii odpowiada zespół w składzie: Marek Wyżnikiewicz, Creative Group Head, Piotr Dugin, Creative Group Head i Maciej Porębski, Executive Creative Director

Źródło: Leo Burnett Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764