Exide został partnerem kategorii „Akumulator” na portalu Motointegrator.com. Tym samym ruszyła kampania, w ramach której na portalu pod patronatem marki Exide prezentowane są artykuły eksperckie, porady i banery.
Exide Technologies S.A., producent akumulatorów marki Centra i Exide, rozpoczął działania komunikacyjne na platformie Motointegrator.com – stworzonej m.in. z myślą o kierowcach poszukujących warsztatów samochodowych (baza warsztatów, umawianie wizyt online, ocena jakości usług). W ramach prowadzonych działań opublikowane zostały m.in. artykuły na temat technologii, na których bazują akumulatory Exide, w tym najbardziej wytrzymałe akumulatory wykonane w technologii Carbon Boost 2.0. Exide – w roli eksperta – wspiera merytorycznie także porady dotyczące takich zagadnień, jak: obsługa akumulatora (demontaż, wymiana, diagnostyka, ładowanie) czy problemy i wątpliwości związane z eksploatacją akumulatorów (proces rozładowania, pojemność akumulatora i jego prawidłowe napięcie). Kampanię wzmacniają także obecne na portalu banery promujące akumulatory Exide do pojazdów osobowych oraz logotypy ulokowane przy wybranych, dostępnych na Motointegratorze usługach akumulatorowych, takich jak: wymiana, test obciążeniowy czy test ładowania akumulatora.
– Działania prowadzone na portalu Motointegrator wpisują się w komunikacyjną strategię Exide, której celem jest wspieranie kierowców i warsztatów samochodowych. Jako producent akumulatorów – instalowanych jako oryginalne wyposażeniem pojazdów – zapewniamy naszym partnerom na rynku wtórnym pełne wsparcie i wiedzę dotyczącą fachowej obsługi i wymiany akumulatorów – podsumowuje Mariola Michalczyk, kierownik marketingu w Exide Technologies S.A.
Źródło: Nonoproblemo