logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Exide na Motointegrator.com

  PR 20.11.2020, przeczytano 173 razy
ilustracjastrzałka

Exide został partnerem kategorii „Akumulator” na portalu Motointegrator.com. Tym samym ruszyła kampania, w ramach której na portalu pod patronatem marki Exide prezentowane są artykuły eksperckie, porady i banery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-exide-na-motointegrator.com,389259,artykul.html

Exide Technologies S.A., producent akumulatorów marki Centra i Exide, rozpoczął działania komunikacyjne na platformie Motointegrator.com – stworzonej m.in. z myślą o kierowcach poszukujących warsztatów samochodowych (baza warsztatów, umawianie wizyt online, ocena jakości usług). W ramach prowadzonych działań opublikowane zostały m.in. artykuły na temat technologii, na których bazują akumulatory Exide, w tym najbardziej wytrzymałe akumulatory wykonane w technologii Carbon Boost 2.0. Exide – w roli eksperta – wspiera merytorycznie także porady dotyczące takich zagadnień, jak: obsługa akumulatora (demontaż, wymiana, diagnostyka, ładowanie) czy problemy i wątpliwości związane z eksploatacją akumulatorów (proces rozładowania, pojemność akumulatora i jego prawidłowe napięcie). Kampanię wzmacniają także obecne na portalu banery promujące akumulatory Exide do pojazdów osobowych oraz logotypy ulokowane przy wybranych, dostępnych na Motointegratorze usługach akumulatorowych, takich jak: wymiana, test obciążeniowy czy test ładowania akumulatora.

– Działania prowadzone na portalu Motointegrator wpisują się w komunikacyjną strategię Exide, której celem jest wspieranie kierowców i warsztatów samochodowych. Jako producent akumulatorów – instalowanych jako oryginalne wyposażeniem pojazdów – zapewniamy naszym partnerom na rynku wtórnym pełne wsparcie i wiedzę dotyczącą fachowej obsługi i wymiany akumulatorów – podsumowuje Mariola Michalczyk, kierownik marketingu w Exide Technologies S.A.

Źródło: Nonoproblemo

www.nonoproblemo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trwa ogólnopolska Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel
Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 31 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.
OKI Europe oferuje pakiet Business Agility Pack, który pomaga firmom dostosować się do zmiennych warunków rynkowych
Pakiet Business Agility Pack o wartości 2200 PLN*, stanowiący część kampanii „Adapt Today” firmy OKI Europe, pomoże firmom w szybkim produkowaniu, drukowaniu i umieszczeniu komunikacji wizualnej na żądanie
Rynek karmiony pandemią, rekordowe wydatki na Big Data
Mimo trwającej pandemii, w tym roku firmy na całym świecie przeznaczą rekordową kwotę ponad 41 mld USD na cyfrowe informacje, wynika z analizy Cloud Technologies. Warszawska spółka Big Data opublikowała trzecią edycję raportu Global Data Market Size 2017-2021, który jako jedyny na rynku analizuje wielkość globalnej sprzedaży danych.
Douglas otwiera nowy koncept perfumerii w Sopocie
Nowa perfumeria Douglas znajduje się w najbardziej prestiżowej części miasta przy ulicy Bohaterów Monte Cassino w Sopocie. Nowy design i wyjątkowy asortyment podkreśla butikowy charakter filii, która w ten sposób znakomicie wpisuje się w charakter otoczenia.  Na fanów luksusowych kosmetyków, w innowacyjnie urządzonej, eleganckiej przestrzeni o...
Komunikacja sklepów internetowych
Ponad ¾ sklepów internetowych promuje swoją ofertę w mediach społecznościowych. Tymczasem, dla kupujących kanałami poznawania zakupowych ofert są kolejno: e-mail, SMS, wyszukiwarka Google, porównywarki cenowe, a dopiero potem media społecznościowe - z wynikiem 38 proc. Nowy raport “Komunikacja sklepów internetowych” od SMSAPI i Shoper przygląda...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764