logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Exide na Motointegrator.com

  PR 20.11.2020, przeczytano 468 razy
ilustracjastrzałka

Exide został partnerem kategorii „Akumulator” na portalu Motointegrator.com. Tym samym ruszyła kampania, w ramach której na portalu pod patronatem marki Exide prezentowane są artykuły eksperckie, porady i banery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-exide-na-motointegrator.com,389259,artykul.html

Exide Technologies S.A., producent akumulatorów marki Centra i Exide, rozpoczął działania komunikacyjne na platformie Motointegrator.com – stworzonej m.in. z myślą o kierowcach poszukujących warsztatów samochodowych (baza warsztatów, umawianie wizyt online, ocena jakości usług). W ramach prowadzonych działań opublikowane zostały m.in. artykuły na temat technologii, na których bazują akumulatory Exide, w tym najbardziej wytrzymałe akumulatory wykonane w technologii Carbon Boost 2.0. Exide – w roli eksperta – wspiera merytorycznie także porady dotyczące takich zagadnień, jak: obsługa akumulatora (demontaż, wymiana, diagnostyka, ładowanie) czy problemy i wątpliwości związane z eksploatacją akumulatorów (proces rozładowania, pojemność akumulatora i jego prawidłowe napięcie). Kampanię wzmacniają także obecne na portalu banery promujące akumulatory Exide do pojazdów osobowych oraz logotypy ulokowane przy wybranych, dostępnych na Motointegratorze usługach akumulatorowych, takich jak: wymiana, test obciążeniowy czy test ładowania akumulatora.

– Działania prowadzone na portalu Motointegrator wpisują się w komunikacyjną strategię Exide, której celem jest wspieranie kierowców i warsztatów samochodowych. Jako producent akumulatorów – instalowanych jako oryginalne wyposażeniem pojazdów – zapewniamy naszym partnerom na rynku wtórnym pełne wsparcie i wiedzę dotyczącą fachowej obsługi i wymiany akumulatorów – podsumowuje Mariola Michalczyk, kierownik marketingu w Exide Technologies S.A.

Źródło: Nonoproblemo

www.nonoproblemo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764