logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania fundacji Sexedpl

  PR 10.01.2023, przeczytano 416 razy
ilustracja

Fundacja SEXEDPL wystartowała z kampanią społeczną, która ma informować, edukować i zachęcać osoby z niepełnosprawnością do korzystania ze wsparcia w zakresie swojej seksualności. Mówi w niej o tym, że seksualność jest częścią nas wszystkich - niezależnie od stopnia sprawności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-fundacji-sexedpl,398592,artykul.html

Kampania obejmuje trzy filmy edukacyjne, roczne działania edukacyjne i warsztaty z ekspertami oraz telefoniczną linię wsparcia Pełnoseksualni dla osób z niepełnosprawnością ruchową i ich bliskich.

W filmach fundacja SEXEDPL mówi o antykoncepcji, świadomej zgodzie i bezpiecznym seksie. To tematy uniwersalne, dotyczące każdego. To, że bohaterem jest osoba z niepełnosprawnością przełamuje tabu, uświadamia, że w edukacji seksualnej nie powinno pomijać się nikogo. Istotnym aspektem naszych produkcji jest zmienienie perspektywy. Osoby często marginalizowane w głównych kanałach komunikacji stają się najważniejszymi bohaterami i nauczycielami.

Reżyserem filmów jest Dobromił Sudak, specjalizujący się w produkcjach związanych ze sportem, charakteryzujących się dynamicznymi ujęciami. Autorką scenariuszy jest Joanna Jezierska. Kampanię zrealizował dom produkcyjny Watchout Studio, które wykazuje się wysokim zaangażowaniem i profesjonalizmem. Wielokrotnie produkcje studia były nominowane do najważniejszych nagród w Polsce branży filmowej jak i reklamowej. Zdjęcia do filmów wykonali: Patryk Kin, Michał Dąbal oraz Kacper Fertacz. Razem z naszymi bohaterami wystąpili: Emma Giegżno, Katarzyna Szczęsna, Piotr Kołsut i Klaudia Łapot.

AMBASADORZY I AMBASADORKA KAMPANII

Pływaczka i aktywistka Karolina Hamer. Mówi, że jest „osobą z permanentnie połamanymi nogami”. Jest pierwszą kobietą w polskim sporcie, która wyoutowała się jako osoba biseksualna. Ma na koncie 173 pływackie medale, występuje również na scenie teatralnej.

Kierowca sportowy i drifter Bartosz Ostałowski. Jedyny na świecie profesjonalny kierowca sportowy, który prowadzi stopą. Rywalizuje z pełnosprawnymi kierowcami w zawodach. Rekordzista Guinnessa w najszybszym drifcie w samochodzie prowadzonym stopą. Maluje też obrazy, które można zobaczyć w całej Europie.

Influencer Rafał Miszkiel. W internecie znany jako „Mroczny Kikut”. Przemierza na wózku dziesiątki kilometrów, skacze ze spadochronem, podróżuje, strzela na strzelnicy, gra na pianinie. Ze wszystkich życiowych spraw, najbardziej emocjonalnie podchodzi do tych sercowych. Swoją historię opisał w książce "Porażony życiem".

INFOLINIA - PEŁNOSEKSUALNI

W ramach projektu fundacja SEXEDPL uruchomiła linię telefoniczną, pod którą jest udzielane wsparcie psychologiczno-seksuologiczne z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością ruchową.

Linia jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz ich bliskich (rodzina, partnerzy_ki, opiekunowie_ki). Działa w każdy poniedziałek w godzinach 10.00-13.00 pod numerem 730 994 964. Koordynatorką linii jest seksuolożka i psycholożka Patrycja Wonatowska.

Na linii można otrzymać pomoc i wsparcie specjalistów i specjalistek poprzez edukację seksualną, psychoedukację i poradnictwo z zakresu zaburzeń seksualnych. Fundacja wspiera m.in. w radzeniu sobie z trudnościami w relacjach intymnych, zwiększaniu świadomości własnego ciała i seksualności, poszukiwaniu technik i form ekspresji seksualnej, radzenia sobie ze stygmatyzacją, autostygmatyzacją oraz stereotypowymi przekonaniami dotyczącymi seksualności.

Źródło: Aurora Films Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank zachęca do zadbania o przyszłość
Aż 52 proc. Polaków przyznaje, że o zabezpieczeniu pieniędzy na przyszłość myśli rzadko albo wcale. Przyszłość to dla nas najbliższych 5 lat, bo nad tym, co za 10 lat i więcej zastanawia się już tylko 19 proc. z nas. mBank chce to zmienić. Dlatego w kampanii „Szczęśliwi z wiekiem” pokazuje, że warto zadbać o emeryturę.
Bank Pekao S.A. wystartował 1 czerwca z kampanią promocyjną ubezpieczeń komunikacyjnych. Swoim klientom oferuje polisy dwóch renomowanych firm ubezpieczeniowych PZU oraz LINK4. Zmotoryzowani klienci banku korzystając z promocji przy zakupie ubezpieczenia OC i AC za pośrednictwem Pekao mogą zyskać dodatkowe korzyści.
LG zaprezentuje lodówkę z funkcją Moodup podczas inscenizacji świetlnej na festiwalu Vivid Sydney 2023
Firma LG zaprezentuje wyjątkową, zmieniającą kolor lodówkę podczas największego w Australii festiwalu kreatywności, innowacji i światła
Kampania #Beatplasticpollution na nośnikach Screen Network i AMS
AMS i Screen Network łączą siły i realizują wspólnie z organizacją UNEP/GRID-Warszawa wyjątkową interaktywną kampanię społeczną dotyczącą problemu mikroplastiku w środowisku, w tym również w kroplach deszczu, w ramach akcji pod hasłem #BeatPlasticPollution z okazji 50. Światowego Dnia Środowiska.
Hand Made promuje produkty marki Rossmann
Agencja Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny najnowszego spotu reklamowego marki Babydream z portfolio Rossmann.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764