logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania fundacji Sexedpl

  PR 10.01.2023, przeczytano 910 razy
ilustracja

Fundacja SEXEDPL wystartowała z kampanią społeczną, która ma informować, edukować i zachęcać osoby z niepełnosprawnością do korzystania ze wsparcia w zakresie swojej seksualności. Mówi w niej o tym, że seksualność jest częścią nas wszystkich - niezależnie od stopnia sprawności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-fundacji-sexedpl,398592,artykul.html

Kampania obejmuje trzy filmy edukacyjne, roczne działania edukacyjne i warsztaty z ekspertami oraz telefoniczną linię wsparcia Pełnoseksualni dla osób z niepełnosprawnością ruchową i ich bliskich.

W filmach fundacja SEXEDPL mówi o antykoncepcji, świadomej zgodzie i bezpiecznym seksie. To tematy uniwersalne, dotyczące każdego. To, że bohaterem jest osoba z niepełnosprawnością przełamuje tabu, uświadamia, że w edukacji seksualnej nie powinno pomijać się nikogo. Istotnym aspektem naszych produkcji jest zmienienie perspektywy. Osoby często marginalizowane w głównych kanałach komunikacji stają się najważniejszymi bohaterami i nauczycielami.

Reżyserem filmów jest Dobromił Sudak, specjalizujący się w produkcjach związanych ze sportem, charakteryzujących się dynamicznymi ujęciami. Autorką scenariuszy jest Joanna Jezierska. Kampanię zrealizował dom produkcyjny Watchout Studio, które wykazuje się wysokim zaangażowaniem i profesjonalizmem. Wielokrotnie produkcje studia były nominowane do najważniejszych nagród w Polsce branży filmowej jak i reklamowej. Zdjęcia do filmów wykonali: Patryk Kin, Michał Dąbal oraz Kacper Fertacz. Razem z naszymi bohaterami wystąpili: Emma Giegżno, Katarzyna Szczęsna, Piotr Kołsut i Klaudia Łapot.

AMBASADORZY I AMBASADORKA KAMPANII

Pływaczka i aktywistka Karolina Hamer. Mówi, że jest „osobą z permanentnie połamanymi nogami”. Jest pierwszą kobietą w polskim sporcie, która wyoutowała się jako osoba biseksualna. Ma na koncie 173 pływackie medale, występuje również na scenie teatralnej.

Kierowca sportowy i drifter Bartosz Ostałowski. Jedyny na świecie profesjonalny kierowca sportowy, który prowadzi stopą. Rywalizuje z pełnosprawnymi kierowcami w zawodach. Rekordzista Guinnessa w najszybszym drifcie w samochodzie prowadzonym stopą. Maluje też obrazy, które można zobaczyć w całej Europie.

Influencer Rafał Miszkiel. W internecie znany jako „Mroczny Kikut”. Przemierza na wózku dziesiątki kilometrów, skacze ze spadochronem, podróżuje, strzela na strzelnicy, gra na pianinie. Ze wszystkich życiowych spraw, najbardziej emocjonalnie podchodzi do tych sercowych. Swoją historię opisał w książce "Porażony życiem".

INFOLINIA - PEŁNOSEKSUALNI

W ramach projektu fundacja SEXEDPL uruchomiła linię telefoniczną, pod którą jest udzielane wsparcie psychologiczno-seksuologiczne z zakresu seksualności osób z niepełnosprawnością ruchową.

Linia jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz ich bliskich (rodzina, partnerzy_ki, opiekunowie_ki). Działa w każdy poniedziałek w godzinach 10.00-13.00 pod numerem 730 994 964. Koordynatorką linii jest seksuolożka i psycholożka Patrycja Wonatowska.

Na linii można otrzymać pomoc i wsparcie specjalistów i specjalistek poprzez edukację seksualną, psychoedukację i poradnictwo z zakresu zaburzeń seksualnych. Fundacja wspiera m.in. w radzeniu sobie z trudnościami w relacjach intymnych, zwiększaniu świadomości własnego ciała i seksualności, poszukiwaniu technik i form ekspresji seksualnej, radzenia sobie ze stygmatyzacją, autostygmatyzacją oraz stereotypowymi przekonaniami dotyczącymi seksualności.

Źródło: Aurora Films Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764