logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Galaxy Z Flip z Maffashion

  PR 31.07.2020, przeczytano 531 razy
ilustracja

„Tak się składa, że to przyszłość” – pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania firmy Samsung, promująca stylowy składany smartfon Galaxy Z Flip. Główną bohaterką jest ponownie Julia Kuczyńska, jedna z najbardziej znanych polskich blogerek i influencerek. Kampania obejmuje działania digital, social media oraz specjalne aktywacje w przestrzeni miejskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-galaxy-z-flip-z-maffashion,387955,artykul.html

Pierwszy klip kampanii to dynamiczny teledysk z udziałem Maffashion, podkreślający jeden z podstawowych benefitów smartfonu Galaxy Z Flip, czyli unikalną składaną formę urządzenia. Za reżyserię spotu odpowiadał Alan Willmann, a całość wyprodukowało Sputnik Studio. Kolejne etapy kampanii obejmują działania digital, social media oraz stworzenie wyjątkowych murali w wybranych lokalizacjach.

To kolejna aktywacja, w ramach której marka Samsung współpracuje z Julią Kuczyńską. Maffashion, od premiery smartfonu, odkrywa jego wyjątkowe możliwości i wzornictwo, prezentując na swoim Instagramie kolejne stylizacje inspirowane Galaxy Z Flip.

Dostępny w kolorze pryzmatycznego fioletu i eleganckiej czerni Galaxy Z Flip, stworzono z myślą o osobach, które wyrażają siebie poprzez technologie. Smartfon łączy unikalne wzornictwo, zaawansowane technologie oraz niespotykane dotąd wrażenia z użytkowania w kompaktowej formie, która idealnie wpisuje się mobilny styl życia nowej generacji.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764