logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Gulf Polska

  PR 21.11.2017, przeczytano 571 razy
ilustracjastrzałka

Gulf Polska wystartował w listopadzie z nową kampanią wizerunkową pod hasłem “You’re the driver”, którą chce przypomnieć światu czym jest prawdziwa motoryzacja i kto w samochodzie tak naprawdę rządzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-gulf-polska,34555,artykul.html

Motoryzacja, którą znamy powoli przechodzi do historii i wydaje się, że nikt i nic nie zatrzyma już tego procesu. Producenci samochodów sukcesywnie obniżają pojemności silników, wprowadzają coraz większą ilość elektroniki w postaci ASR, ESP czy różnego rodzaju asystentów jazdy. Przez to wszystko współczesne samochody stają się coraz bardziej nudne i pozbawione osobowości, a milionom kierowców na całym świecie odbiera się prawdziwą radość z jazdy.

Samochód to dla Gulfa nie bezosobowy środek transportu, ale żywy organizm i źródło czystej adrenaliny. Gulf nie mierzy przyjemności z jazdy ilością automatycznych funkcji w samochodzie czy liczbą kilometrów przejechanych z tempomatem, lecz liczbą decybeli wydobywających się spod maski, ponadstandardowym przyspieszeniem i ilością uderzeń serca kierowcy na minutę.

Gulf, jako światowy producent najwyższej jakości środków smarnych, od ponad pół wieku aktywnie zaangażowany w sporty motorowe, doskonale rozumie motofanów, dlatego w swojej kampanii reklamowej to właśnie kierowca i jego doznania podczas jazdy samochodem grają pierwszoplanowe role. Gulf przywraca radość z jazdy i mówi, że to ty jesteś kierowcą - “You’re the driver”.

W ramach kampanii, skierowanej do klientów indywidualnych oraz dystrybutorów Gulf wraz z agencją Dziadek do orzechów przygotowali dwa spoty video, które będą emitowane w listopadzie w mediach społecznościowych, w materiałach video najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych oraz platformach VOD.

Równolegle z kampanią wizerunkową Gulf wystartował także z programem wsparcia sprzedaży pod nazwą “The Driver”. Program skierowany jest  do resellerów: warsztatów samochodowych, mechaników i sklepów motoryzacyjnych.

Celem programu jest poszerzenie dystrybucji produktów Gulf w sklepach motoryzacyjnych na terenie całego kraju oraz zwiększenie sprzedaży produktów marki. Program “The Driver” został uruchomiony w oparciu o zaawansowaną platformę lojalnościową B2B.

Zaproszenia do wzięcia udziału w programie “The Driver” wsparte zostały kampanią efektywnościową obejmującą formaty display, social media, mailing B2B oraz materiały POS.

Gulf: Robert Piotrowicz - Project Manager

Agencja: Dziadek do orzechów:
Tomasz Gębala - Creative Director
Albert Stęclik - Strategy Director
Konrad Helwig - Account Director

Produkcja: Bartosz Hławka

Planowanie mediów: Novem

Źródło: Gulf

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764