logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania ING „Ekologiczne wybory to przyszłość”

  PR 29.08.2022, przeczytano 862 razy
ilustracja

ING Bank Śląski w nowej kampanii zachęca do ekologicznych wyborów i proponuje Ekopożyczkę bez prowizji oraz bonus 500 zł na solary, wymianę okien i inne produkty  przyjazne środowisku, a na dom energooszczędny Ekokredyt hipoteczny bez prowizji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-ing-_ekologiczne-wybory-to-przyszlosc_,397030,artykul.html

- W ING zrównoważony rozwój jest priorytetem długoterminowej strategii. Deklaracja ekologiczna i codzienne nasze wybory są dowodem tych intencji. W naszej ofercie finansowania  dla klientów indywidualnych największym zainteresowaniem cieszy się Ekokredyt hipoteczny na domy energooszczędne – w ub.r. udzieliliśmy takich kredytów na kwotę 1,8 mld zł, co oznacza wzrost rok do roku o 165%. Rośnie również zainteresowanie Ekopożyczką m.in. na wymianę okien, docieplenie domu, którą oferujemy bez prowizji i z bonusem 500 zł. To są większe wydatki, ale w dłuższej perspektywie przynoszą korzyści dla środowiska i oszczędności dla naszej kieszeni, a to dzisiaj szczególnie ważne dla naszych klientów - powiedział Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.

- Ekologia jest ciągle w priorytetach Polaków. 45% deklaruje, że będzie zwracać większą uwagę na wpływ swojej konsumpcji na środowisko a aż 60% uważa, że uznane marki mają obowiązek wprowadzania zmian w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wiemy, że wybory klientów przekładają się na decyzje firm. Dlatego w naszej kampanii doceniamy postawę i wybory na rzecz zielonych zmian każdej ze stron - zarówno klientów indywidulanych jak i firm. Wierzymy, że, gdy konsumenci będą preferowali produkty i rozwiązania ekologiczne, na rynku pojawi się coraz więcej firm, które będą działać odpowiedzialnie, a same produkty staną się bardziej dostępne cenowo – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Ekopożyczkę bez prowizji można przeznaczyć między innymi na:

  • kolektory słoneczne,
  • pompy ciepła,
  • docieplenie domu,
  • pojazdy z napędem elektrycznym.

Oferta Ekopożyczki bez prowizji (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania [RRSO] wynosi 10,75%) dotyczy kwot powyżej 20 tys. zł do 60 tys. zł.

Dodatkowo ING wypłaci nagrodę 500 zł, tym klientom, którzy dostarczą faktury potwierdzające zakup towarów ekologicznych, o wartości co najmniej 50% kwoty pożyczki netto i spełnią pozostałe warunki regulaminu promocji.

Ekokredyt hipoteczny bez prowizji można przeznaczyć na dom z udokumentowanym niskim zużyciem nieodnawialnej energii pierwotnej.

Jednym z elementów Deklaracji Ekologicznej jest Program grantowy dla start-upów i młodych naukowców na realizację projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju, z rocznym budżetem 2 mln zł. W pierwszej edycji konkursu, w czerwcu jury nagrodziło najbardziej innowacyjne rozwiązania z obszaru nowych źródeł czystej energii i jej oszczędzania. Rozpoczynamy drugą edycję, gdzie kolejny milion trafi do autorów pomysłów z obszaru odpowiedzialna konsumpcja i produkcja.

ING posiada w swojej ofercie szeroki wachlarz produktów kredytowych, wspierających rozwiązania ekologiczne. Oferta przeznaczona jest zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorstw.

Szczegóły kampanii:

  • Nazwa kampanii: "Ekologiczne produkty i rozwiązania to przyszłość z ekopożyczką i ekokredytem hipotecznym od ING"
  • Start kampanii: 29 sierpnia 2022 r.
  • Narzędzia: TV, Internet (digital i SoMe) + direct marketing
  • Agencja: Brain i GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764