logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania kaszek Bobovita

  PR 12.08.2019, przeczytano 523 razy
ilustracjastrzałka

BoboVita ruszyła z ogólnopolską kampanią 360°, której celem jest budowanie świadomości znaczenia odpowiedniego żywienia dla prawidłowego rozwoju najmłodszych. Poprzez różnorodne działania marka pokazuje, jak kaszki BoboVita wspierają prawidłowy rozwój dziecka. Cenne witaminy, ważne składniki mineralne i wiele pysznych smaków – to 3 powody, dla których warto podawać je dziecku każdego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-kaszek-bobovita,383560,artykul.html

Prowadzone działania obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 30’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach tematycznych TVN. Uruchomiona została również zasięgowa kampania online, wspierana w social mediach oraz serwisach YouTube i VOD.

- W BoboVita wiemy, jak ważne dla każdego rodzica jest szczęście dziecka i jego prawidłowy rozwój. Właśnie dlatego chcemy wspierać opiekunów w kluczowym okresie 1000 pierwszych dni życia, oferując pyszne kaszki dopasowane do szczególnych potrzeb niemowląt i małych dzieci, które stanowią cenne źródło witamin i ważnych składników mineralnych. Podając je maluszkowi każdego dnia w ramach urozmaiconej diety, mama może mieć pewność, że wspiera prawidłowy rozwój swojego dziecka – to bezpieczne posiłki o zbilansowanym składzie, które świetnie sprawdzą się zarówno na śniadanie, jak i na kolację – tłumaczy Małgorzata Gotkowska, Starszy Kierownik ds. Zarządzania Marką BoboVita.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 30’ przygotował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise. Działania PR realizuje Alert Media Communications. 

Źródło: Alert Media Communications

www.alertmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764