BoboVita ruszyła z ogólnopolską kampanią 360°, której celem jest budowanie świadomości znaczenia odpowiedniego żywienia dla prawidłowego rozwoju najmłodszych. Poprzez różnorodne działania marka pokazuje, jak kaszki BoboVita wspierają prawidłowy rozwój dziecka. Cenne witaminy, ważne składniki mineralne i wiele pysznych smaków – to 3 powody, dla których warto podawać je dziecku każdego dnia.
Prowadzone działania obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 30’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach tematycznych TVN. Uruchomiona została również zasięgowa kampania online, wspierana w social mediach oraz serwisach YouTube i VOD.
- W BoboVita wiemy, jak ważne dla każdego rodzica jest szczęście dziecka i jego prawidłowy rozwój. Właśnie dlatego chcemy wspierać opiekunów w kluczowym okresie 1000 pierwszych dni życia, oferując pyszne kaszki dopasowane do szczególnych potrzeb niemowląt i małych dzieci, które stanowią cenne źródło witamin i ważnych składników mineralnych. Podając je maluszkowi każdego dnia w ramach urozmaiconej diety, mama może mieć pewność, że wspiera prawidłowy rozwój swojego dziecka – to bezpieczne posiłki o zbilansowanym składzie, które świetnie sprawdzą się zarówno na śniadanie, jak i na kolację – tłumaczy Małgorzata Gotkowska, Starszy Kierownik ds. Zarządzania Marką BoboVita.
Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 30’ przygotował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise. Działania PR realizuje Alert Media Communications.
Źródło: Alert Media Communications