logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania LG Healthy Home Solutions

  PR 05.08.2022, przeczytano 469 razy
ilustracja

Podkreślając znaczenie zdrowia i zrównoważonego rozwoju, globalna kampania przedstawia propozycje niewielkich, ale skutecznych zmian w codziennym życiu


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-lg-healthy-home-solutions,396814,artykul.html

LG Electronics rozpoczyna globalną kampanię Healthy Home Solutions („Rozwiązania dla zdrowego domu”). Jej celem jest zachęcenie konsumentów z całego świata do zdrowszego i bardziej zrównoważonego stylu życia w domu. Dzięki akcji dowiemy się też, jak odzyskiwać w codziennym funkcjonowaniu energię, również tę witalną.

Po sukcesie pierwszej kampanii z serii Healthy Home („Zdrowy dom”) w 2020 roku LG przeprowadziła szereg kolejnych: #CareForWhatYouWear („Zadbaj o to, co nosisz”), #CareForAGreenerKitchen („Zadbaj o bardziej ekologiczną kuchnię”) i #CareForWhereYouLive („Zadbaj o to, gdzie mieszkasz”). Centralnym punktem wpisującej się w tę serię nowej akcji Healthy Home Solutions jest wellness, czyli zdrowy tryb życia i dobre samopoczucie w środowisku domowym. Okazuje się to możliwe dzięki najnowszym propozycjom LG, czyli innowacyjnym sprzętom kuchennym i urządzeniom do pielęgnacji odzieży bądź też zaawansowanym produktom dbającym o jakość powietrza.

Kampanię otwiera nowy, inspirujący film. Prezentuje on pozytywny wpływ na osobisty komfort oraz środowisko naturalne małych – acz skutecznych i łatwych do wdrożenia – zmian w domu. Na przykład gotowanie zdrowych posiłków na bazie świeżych, lokalnych produktów – zamiast zamawiania na wynos tłustej żywności. Ponadto ochrona tekstyliów poprzez parowe odświeżanie odzieży. A także ustawianie takiej temperatury na termostacie w klimatyzatorze, by zredukować zużycie energii i, oczywiście, zadbać o planetę.

W upowszechnienie najważniejszego przesłania Healthy Home Solutions, jak też prostych pomysłów do wykorzystania w codziennym życiu LG angażuje własną grupę influencerów – Załogę Wellness. To eksperci z trzech zespołów odpowiedzialnych za różne obszary: kategorię Eat (zdrowe odżywianie), Breathe (kondycję emocjonalną i psychiczną) oraz Wear (zrównoważone podejście do odzieży). Będą oni udzielać rad pod hasztagiem #WellnessLiving.

- Nowa kampania „Healthy Home Solutions” to wynik ciągłej troski LG o konsumenta i środowisko naturalne. Poprzez nasze kampanie z serii „Healthy Home Solutions” chcemy uświadamiać innym, jak łatwo można zmienić tryb życia na bardziej zrównoważony oraz jak niezwykle ważne jest, byśmy dbali o samych siebie, nasze domy i naszą planetę – powiedział Lyu Jae-cheol, prezes firmy LG Electronics Home Appliance & Air Solution.

Źródło: LG Home Appliance & Air Solution

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764