logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania LG Healthy Home Solutions

  PR 05.08.2022, przeczytano 286 razy
ilustracja

Podkreślając znaczenie zdrowia i zrównoważonego rozwoju, globalna kampania przedstawia propozycje niewielkich, ale skutecznych zmian w codziennym życiu


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-lg-healthy-home-solutions,396814,artykul.html

LG Electronics rozpoczyna globalną kampanię Healthy Home Solutions („Rozwiązania dla zdrowego domu”). Jej celem jest zachęcenie konsumentów z całego świata do zdrowszego i bardziej zrównoważonego stylu życia w domu. Dzięki akcji dowiemy się też, jak odzyskiwać w codziennym funkcjonowaniu energię, również tę witalną.

Po sukcesie pierwszej kampanii z serii Healthy Home („Zdrowy dom”) w 2020 roku LG przeprowadziła szereg kolejnych: #CareForWhatYouWear („Zadbaj o to, co nosisz”), #CareForAGreenerKitchen („Zadbaj o bardziej ekologiczną kuchnię”) i #CareForWhereYouLive („Zadbaj o to, gdzie mieszkasz”). Centralnym punktem wpisującej się w tę serię nowej akcji Healthy Home Solutions jest wellness, czyli zdrowy tryb życia i dobre samopoczucie w środowisku domowym. Okazuje się to możliwe dzięki najnowszym propozycjom LG, czyli innowacyjnym sprzętom kuchennym i urządzeniom do pielęgnacji odzieży bądź też zaawansowanym produktom dbającym o jakość powietrza.

Kampanię otwiera nowy, inspirujący film. Prezentuje on pozytywny wpływ na osobisty komfort oraz środowisko naturalne małych – acz skutecznych i łatwych do wdrożenia – zmian w domu. Na przykład gotowanie zdrowych posiłków na bazie świeżych, lokalnych produktów – zamiast zamawiania na wynos tłustej żywności. Ponadto ochrona tekstyliów poprzez parowe odświeżanie odzieży. A także ustawianie takiej temperatury na termostacie w klimatyzatorze, by zredukować zużycie energii i, oczywiście, zadbać o planetę.

W upowszechnienie najważniejszego przesłania Healthy Home Solutions, jak też prostych pomysłów do wykorzystania w codziennym życiu LG angażuje własną grupę influencerów – Załogę Wellness. To eksperci z trzech zespołów odpowiedzialnych za różne obszary: kategorię Eat (zdrowe odżywianie), Breathe (kondycję emocjonalną i psychiczną) oraz Wear (zrównoważone podejście do odzieży). Będą oni udzielać rad pod hasztagiem #WellnessLiving.

- Nowa kampania „Healthy Home Solutions” to wynik ciągłej troski LG o konsumenta i środowisko naturalne. Poprzez nasze kampanie z serii „Healthy Home Solutions” chcemy uświadamiać innym, jak łatwo można zmienić tryb życia na bardziej zrównoważony oraz jak niezwykle ważne jest, byśmy dbali o samych siebie, nasze domy i naszą planetę – powiedział Lyu Jae-cheol, prezes firmy LG Electronics Home Appliance & Air Solution.

Źródło: LG Home Appliance & Air Solution

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764