logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marketingowa marki Bebiko Junior

  PR 24.04.2017, przeczytano 486 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyły działania marketingowe Bebiko Junior „1. urodziny Brzuszka Twojego Maluszka”, poprzez które marka wspólnie z rodzicami chce celebrować tak ważny dzień, jakim są 1. urodziny maluszka. Bebiko Junior chce również przy tej okazji edukować o roli kontynuowania odpowiedniego sposobu żywienia dziecka po 1. roku życia. Jedną z przygotowanych przez Bebiko Junior atrakcji jest aplikacja do tworzenia specjalnych urodzinowych filmowych laurek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marketingowa-marki-bebiko-junior,32253,artykul.html

Edukacyjne działania mają na celu pokazanie rodzicom, że chociaż roczny maluch wciąż się rozwija, to po 1. urodzinach dziecko nie jest jeszcze gotowe na menu dorosłych, nadal potrzebuje wsparcia, dlatego tak ważna jest kontynuacja sposobu żywienia dopasowanego do jego potrzeb.

W ramach kampanii marketingowej na www.bebiklub.pl powstała sekcja z informacjami i ciekawostkami o diecie oraz brzuszku Juniora. Oprócz tego marka Bebiko Junior przygotowała aplikację, dzięki której mama może stworzyć wyjątkową, filmową laurkę na pierwsze urodziny dziecka. Wystarczy wybrać ulubione zdjęcia malucha, załadować je na www.bebiklub.pl/laurka i cieszyć się niezwykłą pamiątką.

Kreację przygotowała agencja Hi.advertising, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Źródło: NUTRICIA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764