logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marketingowa marki Bebiko Junior

  PR 24.04.2017, przeczytano 457 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyły działania marketingowe Bebiko Junior „1. urodziny Brzuszka Twojego Maluszka”, poprzez które marka wspólnie z rodzicami chce celebrować tak ważny dzień, jakim są 1. urodziny maluszka. Bebiko Junior chce również przy tej okazji edukować o roli kontynuowania odpowiedniego sposobu żywienia dziecka po 1. roku życia. Jedną z przygotowanych przez Bebiko Junior atrakcji jest aplikacja do tworzenia specjalnych urodzinowych filmowych laurek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marketingowa-marki-bebiko-junior,32253,artykul.html

Edukacyjne działania mają na celu pokazanie rodzicom, że chociaż roczny maluch wciąż się rozwija, to po 1. urodzinach dziecko nie jest jeszcze gotowe na menu dorosłych, nadal potrzebuje wsparcia, dlatego tak ważna jest kontynuacja sposobu żywienia dopasowanego do jego potrzeb.

W ramach kampanii marketingowej na www.bebiklub.pl powstała sekcja z informacjami i ciekawostkami o diecie oraz brzuszku Juniora. Oprócz tego marka Bebiko Junior przygotowała aplikację, dzięki której mama może stworzyć wyjątkową, filmową laurkę na pierwsze urodziny dziecka. Wystarczy wybrać ulubione zdjęcia malucha, załadować je na www.bebiklub.pl/laurka i cieszyć się niezwykłą pamiątką.

Kreację przygotowała agencja Hi.advertising, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Źródło: NUTRICIA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764