logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola

  PR 29.09.2022, przeczytano 217 razy
ilustracjastrzałka
Mural fritz-kola przy ul. Drewnianej 1 w Warszawie fot. Michał Dziurkowski

W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie soku, przekłada swoje wartości i postawę na epatującą pewnością siebie kampanię wizerunkową. W nowych działaniach biorą udział pracownicy firmy i liderzy opinii fritz-kola, którzy prezentują się na pozbawionych retuszu kreacjach, zarażając optymizmem i radością życia. Kampanię można zobaczyć na nośnikach out-of-home, festiwalach i eventach, w działaniach digitalowych oraz PR. Nowa kreacja dotarła również nad Wisłę. Pierwszy mural powstał właśnie na warszawskim Powiślu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marketingowa-marki-fritz-kola,397401,artykul.html

pobudka dla otwartego, demokratycznego społeczeństwa

Budzenie do życia - w tym dosłownie pomaga napój fritz-kola. Wraz nową kampanią marka wysyła do nas silny komunikat społeczny, abyśmy przebudzili się i pamiętali o działaniu na rzecz wspólnego dobra. Producent napojów z Hamburga, działający na polskim rynku od 2016 roku, stawia na otwarte, demokratyczne społeczeństwo dla wszystkich oraz na zmianę systemową w branży, w której działa. Przykładowo, fritz-kola wykorzystuje wyłącznie szklane butelki, a napoje są produkowane jedynie z naturalnych i w 100% wegańskich składników. Co więcej, marka aktywnie angażuje się w inicjatywy mające na celu pomoc osobom w trudnej sytuacji materialnej, które utrzymują się z kaucji zwrotnej za puste, szklane butelki. W końcu dobre firmy myślą o lepszym jutrze.

- Kampania przekazuje kluczowe wartości naszej marki i pokazuje odbiorcom, że fritz-kola może robić obie rzeczy: aktywnie zajmować się ważnymi kwestiami naszych czasów, a jednocześnie dostarczać produkty, które są synonimem zabawy i świetnie spędzonego czasu. fritz-kola jest przykładem firmy założonej przez dwóch studentów z pasją, która w blisko 20 lat rozrosła się do średniej wielkości przedsiębiorstwa, zatrudniającego prawie 300 pracowników, tzw. „fritzees” w całej Europie. I jak żadna inna marka dokonaliśmy tego balansując pomiędzy zabawą a odpowiedzialnością - wyjaśnia Silke Grell, dyrektor marketingu w fritz-kola.

autentyczne motywy kampanii

Cechą szczególną kampanii jest to, że fritz-kola wykorzystuje świeży styl kolażu zdjęć pracowników firmy i liderów opinii marki, tzw. „fritzees on board”. Kreacje przedstawiają prawdziwych, bezkompromisowych ludzi w autentycznych sytuacjach, co jest spójne z aktywizmem marki. W końcu nikt nie wie lepiej niż "fritzees", że bycie odpowiedzialnym i aktywnym społecznie może wciąż być zabawne.

- Chcemy pokazać nasze twarze dla dobrych celów - wyjaśnia Winfried Rübesam, dyrektor zarządzający fritz-kulturgüter. - Nikt inny nie może uosabiać naszych wartości, naszego nastawienia i miłości do produktu tak dobrze, jak my sami - fritzees. Jesteśmy dumni, że mamy na pokładzie tak wspaniałych ludzi, którzy w pełni popierają naszą misję i wspólnie biją na alarm z tego powodu w ramach naszej nowej kampanii.

Polska, obok Holandii, Belgii, Austrii i Hiszpanii, jest jednym z kluczowych rynków eksportowych dla fritz-kola. Dostępna w najpopularniejszych lokalach gastronomicznych, klubach, na wydarzeniach specjalnych i festiwalach, fritz-kola wpisuje się w klimat polskich miast. Nic dziwnego, że w najnowszej kampanii marketingowej wykorzystano koncepcję kreatywną w postaci muralu namalowanego na ścianie kamienicy na tętniącym życiem warszawskim Powiślu. Mural przedstawia „fritzees", czyli pracowników fritz-kola, promujących otwarte, demokratyczne społeczeństwo.

Źródło: fritz-kulturgüter

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764