logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania marki Amica

  PR 02.09.2015, przeczytano 950 razy

Wraz z początkiem września wystartowała szeroko zakrojona kampania promująca nową, ekskluzywną linię sprzętów do zabudowy Amica IN. Aktywność reklamowa będzie widoczna głównie w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-marki-amica-,25858,artykul.html

Nowa linia Amica IN. jest skierowana do osób, którzy lubią się otaczać pięknymi rzeczami i cenią sobie świetnie dopracowaną technologię. Aby do nich dotrzeć, Amica zdecydowała się na wyjątkowo szeroko zakrojoną kampanię.

Na potrzeby kampanii przygotowano nowy spot reklamowy, podkreślający design i zawansowanie technologiczne urządzeń, który pojawi się w najlepszym czasie antenowym w największych stacjach TV (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) oraz wybranych stacjach tematycznych. Dodatkowo na kanałach TLC, Discovery Science oraz Discovery Historia wykorzystany zostanie format Ident Spot. Polega on na takim zmodyfikowaniu planszy „Reklama”, otwierającej każdy blok reklamowy, aby korespondowała ona ze spotem reklamowym linii Amica IN., zwiększając zainteresowanie odbiorcy materiałem. W ramach działań promocyjnych Amica zdecydowała się również na współpracę z TVN, zostając sponsorem programu MasterChef emitowanego od września do grudnia. 

Prezentacja inteligentnej linii Amica IN. wzmocniona jest dzięki intensywnym działaniom widocznym w Internecie. W komunikacji podkreślone zostają walory linii, które można zamknąć w trzech słowach: inspirująca (podkreślenie estetycznych walorów produktów), innowacyjna (wskazanie na zaawansowanie technologiczne) oraz inteligentna (ekosystem wzajemnie komunikujących się urządzeń, sterowanie urządzeniami za pomocą aplikacji mobilnej). Kampania display pojawi się na zasięgowych portalach (Wirtualna Polska, Interia, TVN 24). Będzie ona również wspierana emisjami spotu video na pakietach tematycznych, stronach kulinarnych oraz lifestylowych, skierowanych do kobiet i mężczyzn.

Amica, w planowanych działaniach, chce również wykorzystać możliwości mobilnego Internetu. Kampania mobile pojawi się na zasięgowych portalach, będzie targetowana na urządzenia premium oraz behawioralnie do osób zainteresowanych designem i wystrojem wnętrz. 

Aktywność reklamowa dotyczy również punktów sprzedaży. W sklepach są już dostępne  materiały POSM oraz ekspozytory. 

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, za kreację – agencja reklamowa Change oraz ASPE. Komunikację PR prowadzi Monday PR.  

Źródło: Monday PR

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764